16] Jest okej.

271 49 13
                                    


zgodnie z moją obietnicą, zachęcam do zajrzenia na profil BlackberryMan. prowadzi bardzo dobrą książkę z wierszami, a także pisze coraz bardziej rozwijającą się "Gwiezdna Barka".



╔═══════《✧》═══════╗

𝙻𝚘𝚛𝚍, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚎 

𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚢 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚒𝚗 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞

𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚗𝚘 𝚛𝚎𝚕𝚒𝚎𝚏, 𝙻𝚘𝚛𝚍!

𝙲𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚢𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚖𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚟𝚎?


╚═══════《✧》═══════╝

♛ | JEST OKEJ.

♛ | JEST OKEJ

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

┊. ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀» [somebody to love - queen]

⠀⠀✧ ⠀ ⠀ ⠀ 0:00 ─〇───── 5:09

⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⇄ ◃◃ ⅠⅠ ▹▹ ↻


  To był spokojny dzień.

Parę ćpunów i jeden włamywacz, którzy potrzebowali pomocy. Bułka z masłem. Potem oboje wygrzewali się na wiosennym słońcu. Jednak coś unosiło się w powietrzu. Czuli to, jednak żaden niczego nie powiedział. W końcu to było tylko przeczucie, a uczuciami według nich kierować się nie należało. Przynajmniej ten młodszy wyznawał taką teorię, zaś starszy robił czasami wyjątek. Zostawili to jednak na bok i po prostu cieszyli się popołudniem.

— Są takie różnego rodzaju — mówił Sebastian, który korzystał z okazji, że po raz pierwszy wie coś więcej od Jima. Oboje leżeli na kocu rozłożonym na trawie i blondyn uczył swojego przyjaciela o broni palnej. Wiedział o niej wiele, bo musiał się dużo uczyć tego tematu. — Pistolety, karabiny maszynowe, rewolwery, strzelby, granatniki, snajperki, granatniki przeciwpancerne...

— A ty jakie najbardziej lubisz? — zapytał brunet, spoglądając z uśmiechem na rozmówcę.

— Snajperki.

— Oo — Jim potaknął głową z uznaniem. — A z pistoletów? Jaki jest twój ulubiony model?

Moran zastanowił się, patrząc w białą chmurę, która wolno sunęła po niebieskim niebie.

PRETENDER ━ MORIARTY ( 1 ) ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz