Při těch slovech jsem ztuhla. Takhle jsem vůbec nepřemýšlela. Teď vládne Všeotec, potom bude Thor a já? Já přeci nejsem kluk. Už od králů se dědila koruna po mužské linii. Mají to tady snad nějak jinak? Jsem si jistá, že to královna myslela v legraci, ale i tak.
,,Aha, takže to ty jsi ta Luna?" Zeptala se mě jediná žena z týmu.
,,Ano, tohle je má vnučka." Jen jsem se usmála.
,,Ou, tak to tedy vítejte princezno. Nebo raději Luno?" Zeptal se mě hromotluk s plnovousem.
,,Raději Luno."
,,Dobrá tedy. Já jsem Vol. Tohle je Hogun, Fandral a Sif. Všichni jsme válečníci." Řekl s úsměvem, který byl nakažlivý, protože jsem se začala smát také.
Pobídli mě, abych si k nim sedla a Frigga šla zatím něco zařizovat.
,,Tak, řekneš nám o sobě něco?" Řekla docela nepříjemně Sif, když už jsme pár minut seděli v mrtvolném tichu.
,,No, jsem úplně normální holka, která se baví jako každá normální puberťačka. Mám ráda fyziku, zmrzlinu, není na mě nic moc zajímavého." Měla jsem pocit, že jsem na ně mluvila asi čínsky, protože na mě koukali jak vyvorané myši. Moc jsem nechápala.
,,Co je ten pojem normální puberťačka?" Jo jasně, zapomněla jsem na to, že takhle se tady bavit nemůžu.
,,No prostě normální holka."
,,Aha."
,,Co?"
,,Nic jen, že jsi normální až na to, že jsi následnice trůnu a polobohyně." Já jsem polobohyně? O tom mi nikdo nic neřekl.
,,Cože?!" Vypískla jsem bezmyšlenkovitě. No, to se ti moc nepovedlo.
,,No nic, kde se bude konat ta svatba?" Zeptala jsem se rychle.
,,V trůním sálu."
,,Cože? Vy tu nemáte třeba nějakou kapli nebo tak?"
,,Ne?"
Právě mě napadla skvělá věc, kterou by mamka určitě neodmítla.
,,A co kdyby se vzali v zahradě?" Řekla jsem tak natěšeně, jak jen to šlo.
,,Ale to nejde. Všechny svatby se konaly v trůním sále."
,,Ale tam je to takové... Až moc otevřené a navíc tam může přijít každý. Tohle by bylo mnohem hezčí a vyzdobenější."
Než stačili cokoli říct, přišla Frigga. Sedla si ke mě. Otočila jsem se na ní a zeptala se, jestli by nešla svatba uspořádat v zahradě.
,,Ale to nejde. Koná se v té nejdůležitější místnosti paláce. Všichni asharďané se na ni přijdou podívat. Bude to velká událost."
,,Ale v zahradě by to bylo mnohem hezčí a navíc je tam ten krásný altán. Tam to bude úplně dokonalé."
,,To asi ano, ale nikdy se žádná svatba nekonala jinde." V tu chvíli mě napadla úžasná odpověď.
,,Také si doposud žádný asgardský král nebral obyčejného smrtelníka. Co to teď změnit? Stejně se od toho sňatku vše změní. Určitě ne hned, ale proč to nezkusit jinak?"
,,Myslíš, jako zkombinovat dvě rozdílné kultury? Dva rozdílné světy?"
,,Přesně tak. Svatba může být v zahradách a svatební hostina v trůním sále."
,,To nezní vůbec špatně. Ale myslí, že s tím Odin nebude souhlasit."
,,Je přeci i se svatebčany na Vanaheimu ne? A když přijede, budou zbývat už jen dva dny do svatby. Určitě bude muset dodělat nějakou odloženou práci nebo tak. Bude to překvapení."
,,Aby mu to překvapení nepřivodilo infarkt."
,,Toho se neboj. A my to musíme vymyslet. Společně. Jdete do toho?"
,,Jasně."
,,Skvěle. Kromě nás se o tomhle plánu nesmí dozvědět vůbec nikdo. Jasné?" Sjela jsem pohledem všechny.
,,Jistě, ale Heimdall to ví také. On ví všechno."
,,Ale s ním jsem počítala. Hodí se nám, že je v obraze. Bude nás krýt. Teda doufám."
ČTEŠ
Dcera ✔️
FantasyAhoj. Jmenuji se Luna Fosterová. Možná znáte mojí mamku Jane Fosterovou. Moje mamka je známá vědkyně a dá se říct, že jsem hodně po ní. Také mě zajímá věda a tajemno. A ptáte se, co jsem zdědila po svém otci? Popravdě, vůbec netuším. Nikdy jsem ho n...