Zpět na Zem

1.2K 95 9
                                    

O týden později

Všichni jsme se z Odinova rozhodnutí jakš takš vzpamatovali. Z Thora se stal král Asgardu a mamka je královnou. Mají teď na starost spoustu věcí. Avengers tu ještě zůstali, protože to pro nás všechny byla těžká situace. Docela nám pomohli přijít na jiné myšlenky. Ale dneska už odjíždějí, a tak jsme pro ně uspořádali velkou hostinu na rozloučenou.

,, Jak se vám u nás líbilo?" Zeptal se Thor, když jsme všichni usedli ke stolu v hodovní síni.

,, Bylo to tu skvělé."

,, To jsme moc rádi."

,, Luno, a jak to s tebou bude dál. Zůstaneš na Asgardu, nebo máš jiné plány?"

Měla jsem jiné plány. Byla jsem ve třetím ročníku gymnázia a chtěla ho dostudovat. Potom jsem chtěla jít na vysokou. Ještě jsem nevěděla na jakou, ale to bych vymyslela. Nechtěla jsem se tady nadobro usadit. Na Zemi mám přátelé a taneční skupinu se kterou jsem vyhrála pohár. Chtěla jsem pokračovat v tanci.

,, No, upřímně moc nevím." A to byla špatná odpověď, protože na mě všichni vykulili oči.

,, Jak jako že nevíš?" Zeptala se mě mamka docela zaskočeným tónem.

,, Chtěla bych dostudovat gympl a pak bych viděla."

,, Takže ty tu nechceš zůstat?" Kdyby mě poslední týden poslouchali, věděli by to.

,, Já chci hlavně dostudovat."

,, To můžeš i tady. Tady jsou také školy." Odpověděl mi otec.

,, Jo, ale gympl mám rozstudovaný a chtěla bych ho dokončit."

,, Ale já se tam nemůžu, já mám závazky tady."

,, Já vím."

,, A sama tam teda nebudeš."

,, Byla jsem sama něco málo přes měsíc a půl, takže klid."

,, Ale to je něco jiného. Každý den u tebe byli Avengeři."

,, Ale je mi sedmnáct. Bude mi osmnáct. Budu plnoletá."

,, Nepočítej s tím, že by jsi bydlela sama."

,, A kdybych bydlela s někým? To bys mi dovolila?"

,, S kým jako?"

,, S náma." Vložila se do naší vyostřené debaty Pepper.

,, Cože? Vy by jste si ji vzali do Stark Toweru?"

,, Proč ne. Toni s ní byl dost často když jí hlídal. Znají se a já bych si měla alespoň s kým povídat."

Jakoby najednou Tonimu došlo o čem se baví, a také se vložil do debaty.

,, Počkej. Ty by sis do mého domu přivedla nějakou puberťačku?"

,, Našeho Toni. Našeho."

,, Našeho."

,, A proč ne?"

,, To by bylo super."

,, No počkej." Namýtl Toni, ale hned, jak ho Pepper sjela pohledem zmlkl.

,, No proč ne." Obrátil.

,, Mami no tak. Takhle by to bylo nejlepší a je to i blíž do školy."

,, No já nevím."

,, No tak mami. Nebuď taková."

,, No tak dobře."

,, Fakt!!!!!!! To si děláš srandu. Jakože mě fakt pustíš? Nebo si děláš srandu."

,, Počkej. Neměli bychom si o tom nejdřív promluvit?" Zeptal se Thor Jane.

,, A o čem. Jestli tu naše dcera nebude šťastná tak nemá smysl, aby tu s námi byla."

,, Tak domluveno."

,, No to je super!! Děkuju, děkuju, děkuju."

,, Zklidni se, dojez a pak se utrhni ze řetězu."

,, Ale mami." Zasmáli jsme se všichni a pokračovali v jídle.

Dcera ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat