Proč jsi mi to Neřekla

1.2K 93 1
                                    

Královnina odpověd ho zaskočila, ale asi věděl, že se s ní nemá cenu hádat. Přikývl a pokračoval v jídle.

Po dokonalém obědě jsme se všechny odebraly do pro mě už známé šatny, která se pyšnila svatebními šaty. Služebná měla pravdu, vedle svatebních šatů byl už připravený závoj. Byl krásný. Sice dlouhý jak něco, ale krásně vyšitý. Řekla bych, že na něm byl znak devíti světů a Asgardu. Mamka si šaty zkusila a vypadaly opravdu krásně. Byla to prostě krásná nevěsta. Vždycky jsem chtěla jít na matčiné svatbě za družičku. A zítra se mi můj sen konečně splní.

Někdy okolo poledne si mě mamka vzala k sobě do komnaty. Když jsem se posadila na postel vedle ní, dlouho mlčela. Rozhodla jsem se tedy, že začnu první.

,, Stalo se něco?"

,, Chci si s tebou promluvit o všech změnách, které se ti v poslední době staly." Ajaj

,, No dobře, o čem chceš mluvit."

,, Tak především tady o tom. Vím, že to musí být šok zjistit, že jsi princezna a ještě k tomu neznámé země ve vesmíru."

,, Už jsem si zvykla."

,, Na tohle si jen tak nezvykneš. Chce to čas."

,, Jsem v pohodě."

,, Dobře, pak je tu ještě tvůj táta."

,, Jo, co je s ním?"

,, Chceš si o tom promluvit?"

,, Ani ne."

,, Chápu."

,, Ale já ne." Stoupla jsem si a začala přecházet po pokoji.

,, Jak to myslíš?"

,, Proč si mi to neřekla? Když se objevil Loki v naší výzkumné stanici a pak jsi se mnou mluvila o Asgardu, mohla si se zmínit i o něm."

Mlčela.

,, Nikdy jsi mi o něm ani nepovídala a podle toho co říkala Frigga jste se ve špatném nerozešli."

Stále nic neříkala.

,, Až se mnou budeš chtít něco řešit, mám pokoj naproti." Zahuhlala jsem a vykročila ze dveří do protějšího pokoje. Zabouchla jsem za s sebou dveře a zřítila se na postel. 

Na večeři jsem ani nechtěla. Řekla jsem, že mě bolí hlava a půjdu si lehnout. To poslední co jsem dneska chtěla bylo setkat se s celou rodinkou.

Dcera ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat