,, Takže. Friggo, dojděte prosím pro krále." Poprosila ji Sif.
,, Mami, připravena?" Zeptala jsem se.
,, Ne." Odpověděla nervózně.
,, Hele, já jsem se sice ještě nevdávala, ale určitě to není tak strašný."
,, Dík Darcy."
,, Tak co?"
,, No tak jdeme."
,, Kde je Odin."
,, Nevím." Pokukovala jsem různě po rozkvetlé zahradě, ale nikde ho neviděla.
,, Co se to tady děje?" Slyšela jsem za s sebou jeho hlas. To jako nepozná svatební obřad?
,, Svatba." Odvětila jsem mu a on v tu chvíli vypadal jak bublina.
,, To mi došlo."
,, Uklidni se otče. Zase až tak moc se nestalo."
,, Nestalo? To si děláš legraci."
,, Myslím, že nedělá. A my také ne."
,, Ty mlč. Jen to, že jsi možná moje vnučka neznamená, že tady budeš něco organizovat."
,, Co prosím?" Zeptala jsem se poněkud vyšším hlasem.
,, Jak jako možná." Vložila se do toho mamka.
,, Slečno Fostrerová. Já stále pochybuji o tom, že to je Thorova dcera. Popravdě vám moc nevěřím."
,, Tak to přeháníš otče." Vložil se do našeho nepříjemného rozhovoru Thor.
,, Co? Tobě to opravdu nepřijde zvláštní? Z ničeho nic se tady objeví a tvrdí, že s tebou má dítě. Přemýšlej trošku."
,, Uzvedla Mjolniir."
,, Tvrdí ona."
,, A já." Přidala se Frigga.
,, Ty jsi chtěla vnouče už dlouho. Mohla sis to klidně vymyslet."
,, Co prosím?" To už Thor scházel ze schodů ke svému otci.
,, Kde máš záruku toho, že jsi její otec. Ha?"
,, Tady." Odpověděl Thor a hodil po mě kladivo. Já ho chytla a pevně svírala v rukou.
,, To nic neznamená. Je to čarodějka a mohla ho nějak očarovat."
,, Jo tak. Hmm, to zní zajímavě. A po kom asi je čarodějka?"
,, Můžete přestat kazit svatbu a posadit se?" Řekla jsem jak nejklidněji jsem uměla.
,, Se mnou nepočítejte." Řekl a odkráčel zpět k paláci.
,, Co se mu stalo?"
,, To nevím zlato."
,, Tak můžeme pokračovat?" Zeptal se Tony, zatímco jsme všichni zírali na Odina, který mířil zpět do paláce.
,, Jo."
,, Tak dobře."
Chytila jsem mamku za ruku a do druhé ji dala pugét čerstvě natrhaných růží. Kráčeli jsme společně po cestičce s květů, která byla až do altánu, kde jsem mamku pustila a ona se postavila proti tátovi.
,, Dámy a pánové. Sešli jsme se dnes zde, abychom spojili životy těchto dvou lidí. Mitgarďanky a boha blesků" celý Tony ,, Thore, bereš si Jane, budeš ji milovat dokud vás smrt nerozdělí?"
,, Ano."
,, A ty Jane. Bereš si tady toho Asgarďana, budeš ho milovat dokud vás smrt nerozdělí?"
,, Ano."
,, No, to nám spadl kámen ze srdce. A to mluvím za všechny." Mrkl na nás Tony a všichni jsme se začali smát.
,, Prsteny?"
Nikdo nereagoval.
,, Brucy?"
,, No? Co se děje?"
,, Prsteny Brucy."
,, Jo jasný." Odpověděl Bruce zmateně a začal štrachat krabičku ze saka.
Nakonec vytáhl dva prstýnky. Táta ho navlékl mamce a mamka tátovi. No a nakonec se políbili. Všichni jsme začali jásat. Sice nás trápila odinova slova, ale dneska jsme se jimi zabývat nechtěli. Asgardu začala nová etapa. A mě také.
ČTEŠ
Dcera ✔️
FantasyAhoj. Jmenuji se Luna Fosterová. Možná znáte mojí mamku Jane Fosterovou. Moje mamka je známá vědkyně a dá se říct, že jsem hodně po ní. Také mě zajímá věda a tajemno. A ptáte se, co jsem zdědila po svém otci? Popravdě, vůbec netuším. Nikdy jsem ho n...