24

1.5K 113 2
                                    

,,Těší mě, já jsem Luna." Odpověděla jsem zaskočeně.

,,Já vím. Rád vás poznávám princezno." Princezno?

,,Co prosím?"

,,Co se ti nezdá Luno?" Zeptala se mě Frigga.

,,Ta princezna."

,,Ale ty jsi princezna. Dcera budoucího krále Asgardu. Takže princezna." Aha

,,No dobře." Nadzvedla jsem jedno obočí.

,,Tak pojď. Jdeme domů." Šly jsme přes velmi zvláštní most, který hrál všemi barvami. Kolem nás svítily hvězdy. Bylo to jako ve snu.

Když jsme došly k známému paláci, byl už opravený. Byl ještě krásnější, než jsem si ho pamatovala. Vešly jsme velkými, zlatými dveřmi dovnitř a procházely rozlehlými chodbami. 

Vystoupaly jsme skoro až do posledního patra. Toto patro je vyhrazeno POUZE pro královskou rodinu. Celkem tu bylo šest dveří. Tudíž, šest pokojů. Já dostala ten úplně na konci chodby. Když jsem do něj vstoupila, spadla mi brada. Přímo proti dveřím stála obrovská zlatá postel s nebesy. Naproti byla postavena obrovská šatní skříň. Celá jedna stěna byla komplet prosklená, takže jsem viděla na Bifrost, kopuli, kde sídlí Heimdall a krásnou, noční oblohu. U oken stála malá křesílka se stolečkem a proti oknům byly dveře, které vedly do krásné, zlaté koupelny.

,,Páni." Vypískla jsem.

,,Líbí?"

,,Je to překrásné."

,,To je. Jsem ráda, že se ti tu líbí. Půjdeš se seznámit s ostatními?"

,,S kým? Vždyť je skoro noc, všichni už určitě spí."

,,Tak to se mýlíš. Tady nikdo nespí."

,,Vy nespíte?"

,,Ale ano, ale ne každý den. Stačí nám jednou za týden."

,,Aha."

,,Nejdřív se ale musíš převléknout. Postav se sem."

Stoupla jsem si ke skříni a Frigga luskla prsty. V tu chvíli se mé džiny s tričkem a mikinou změnily na dlouhé, fialové šaty. Byly krásné.

,,Jsou krásné. Děkuju."

,,Jsem ráda, že se ti líbí. Teď tě provedu po paláci."

Procházely jsme všemi křídly. Na konci prohlídky mě už pěkně bolely nohy. Naše putování končilo ve velké místnosti v přízemí, kde byly něco jako gauče a uprostřed hořelo velké ohniště. Kolem něj sedělo několik lidí.

,,Někoho bych vám chtěla představit." Řekla Frigga hned, jak jsme vešly do dveří. ,, Tohle je Luna. Naše budoucí královna."



Dcera ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat