,,Nemyslete si, že budu králi něco tajit." Řekl popuzeně Heimdall, když jsem mu vysvětlovala náš plán.
,,Královna s tím také souhlasila. A nemusíš nic tajit. Stačí když se o svatbě nebudeš zmiňovat."
,,To nejde."
,,Heimdalle, to je rozkaz od královny." Řekla Figga a Heimdall přestal protestovat. Jen se uklonil a pokračoval v pozorování vesmíru.
Den svatby se kvapem blížil a my připravovali vše potřebné. Už jsme měli všechno vybrané, akorát to dostat nepozorovaně do zahrady. Podařilo se. Zahrada byla krásná. Vyzdobená všemožnými světýlky a na altán jsme připevnili velmi jemné, bílé závěsy. Ještě jsme přidali pár květin a bylo hotovo. Před altán jsme ještě postavili několik židlí a vše bylo dokonalé. Mamka s Thorem měli už za dva dny přijet a my kuly pikle. Se svolením královny jsem pozvala i Avengers. Přeci jen mi hodně pomohli a jsou to Thorovi přátelé.
,,Ahoj." Pozdravila jsem je a rozběhla se k ním, hned jak je Heimdall přenesl přes Bifrost.
,,Luno, tak rádi tě vidíme." Vypískla Nataša a pevně mě objala.
,,Páni, tobě to sluší." Pochválil mě Tony a také mě políbil.
,,Jsem moc ráda, že jsi vzal i Pepper." Otočila jsem se na ni a usmála se.
,,Tohle je královna Asgardu. Frigga." Představila ji a všichni se uklonili.
,,Velmi nás těší, že vás poznáváme." Řekl tony za všechny.
,,Mne také těší, že poznávám přátelé svého syna a ochránce své vnučky."
,,Vašeho syna? Nezlobte se, ale my vašeho syna neznáme."
,,Thora přeci znáte."
,,Amm, ano. Toho ano." Zasekl se Bruce.
,,Tak pojďte, zavedu vás do vašich komnat." Pobídla je jedna ze služek, které s námi šly. Já se k ním přidala a cestou k paláci je seznámila s naším plánem.
Když se všichni ubytovali a najedli, sešli jsme se v místnosti s velkým ohništěm. Všichni jsme se usadili do pohodlných pohovek a povídali si úplně o všem. Potom jsem jim šla ukázat náš svatební altán a nakonec jsme se všichni posadili na trávu a zase si povídali.
Večeře byla výborná. Ostatně, jako vždy. Už jsem si na zdejší chutě pomalu zvykla, ale palačinky mi stále velmi chyběli.
Další dny byly hektické. Všichni jsme dolaďovali poslední detaily, připravovali šaty, hostinu a spoustu dalších věcí. Do našeho plánu se zapojili a stráže. Měli jasný úkol. Nepouštět nikoho do zahrady.
Seznam hostů byl už hotový, ale stále jsem přemýšlela, jestli mám pozvat i Lokiho. Přeci jen spolu vyrůstali a chtě nechtě jsou bratři. Nakonec jsem tu myšlenku zavrhla. Nenechám ho, aby zkazil svatbu na které jsem se tak nadřela.
ČTEŠ
Dcera ✔️
FantasyAhoj. Jmenuji se Luna Fosterová. Možná znáte mojí mamku Jane Fosterovou. Moje mamka je známá vědkyně a dá se říct, že jsem hodně po ní. Také mě zajímá věda a tajemno. A ptáte se, co jsem zdědila po svém otci? Popravdě, vůbec netuším. Nikdy jsem ho n...