Tak jsem tu s novou kapitolou. Doufám, že se bude líbit..:D
,, Páni. Co tady děláš?" Zeptala jsem se překvapeně, když jsem před s sebou uviděla Steva.
,, No, vzhledem k tomu, že jsem jak jeden z Avengrů, tak i dobrý kamarád tvého táty, tak tady nemůžu chybět. Ne?" Zněl úplně jinak než předtím. Veseleji, klidněji a mile?
,, No jen, že bych tě tu nečekala. Byl jsi přeci poskok Lokiho ne?"
,, To ano, ale hned jak jsi porazila toho čaroděje zakletí pominulo."
,, Aha. A jak dlouho jsi byl v tom tranzu."
,, Už pár dní před tím, než jsi přišla k Avengerům."
,, Tak proto jsi byl tak. No.."
,, Nesnesitelnej?"
,, Jo, přesně tak." Začala jsem se smát a on také.
,, Byl jsem nějakou dobu ještě v S.H.I.L.D.U., protože jsem se dával trošku dohromady, ale už jsem v pohodě. Proto jsem nemohl přijet s ostatními."
,, Tak hlavně, že už ti je líp."
Když jsme se vrátili do zámku, všichni se na něj seběhli. Evidentně nikdo nečekal, že se tu objeví. Zbytek dne probíhal celkem hekticky, protože jsme stále dolaďovali všechny svatební detaily.
Další den už měli přijet budoucí vladaři a upřímně, byla jsem hodně nervózní. Jednak jsem se těšila, že uvidím mamku, ale obávala jsem se setkání s mým otcem. Sice jsem ho už viděla, ale tohle je úplně jiná situace.
,, Tak co Luno. Jsi nervózní?" Zeptala se mě Pepper.
,, No, jsem." Přiznala jsem.
,, Neboj se, budou šťastní, že tě zase uvidí."
,, Neříkal ti Heimdall, kdy mají přijet?"
,, Neinformoval mě."
,, To je docela na nic." Odpověděla jsem Frize a ukousla pořádný kus chleba s marmeládou.
Pohled Thora
Konečně jsme se dostali do centrální mezisvětové brány k Heimdallovi.
,, Veličenstvo." Uklonil se Heimdall otci.
,, Musím říct, že jsem si to představoval mnohem horší."
,, Ano, to já taky. Mezi světy je mír, což je skvělé." Řekla Jane.
,, Dobrý základ. Nebylo by dobré, kdyby na trůn dosedl král, který neumí sjednat mír." Usmál se na mě otec a zeptal se Heimdalla, jestli je něco nového.
,, Vlastně ano veličenstvo. Jsou tu hosté z Mitgardu."
,, Kdo je tady?"
,, Avengers pane."
,, No to je skvělé. Alespoň nebude ta svatba tak nudná."
,, Ale měli se zeptat, jestli mohou přijet." Odpověděl naštvaně otec.
,, Králi, královna to dovolila."
,, Aha, tak v tom případě nemám žádné námitky." Řekl poraženecky Odin.
Naklonil jsem se k Jane a zeptal se.
,, Až se vezmeme, tak mě budeš taky mít takhle omotanýho kolem prstu?"
Jane se začala hrozně smát. ,, No uvidíme."
,, A ještě něco nového Heimdalle?" Zeptal jsem se.
,, No, něco by tady bylo."
,, Tak povídej." Pobídl ho otec.
,, Máme tu hodně pomocníků se svatbou a mezi nimi najdete i taková jména, jako třeba Darcy nebo Luna." Usmál se na nás Heimdall a mě to nějak nedocházelo, ale Jane začala pištět.
,, Ona je tady Luna? To snad ne?" Vypískla a skočila mi kolem krku.
ČTEŠ
Dcera ✔️
FantasyAhoj. Jmenuji se Luna Fosterová. Možná znáte mojí mamku Jane Fosterovou. Moje mamka je známá vědkyně a dá se říct, že jsem hodně po ní. Také mě zajímá věda a tajemno. A ptáte se, co jsem zdědila po svém otci? Popravdě, vůbec netuším. Nikdy jsem ho n...