,, Budeš si muset počkat"

1.3K 101 2
                                    

,, A co my jako?" Zakňučela Darcy a zasmála se.

,, Co tady proboha děláte?" Zeptala se mamka a rozeběhla se do davu Avengerů a přátel. Všichni jí věnovaly velké obětí a my se jen zasmáli.

,, Takže, chápu to správně, že jsi sem pozvala spoustu mitgarďanů a mě ses ani nezeptala?"

,, Přesně tak Odine. Kdybych se tě zeptala, nesouhlasil by jsi."

,, To máš pravdu." Usmál se na svojí ženu a objal ji.

Upřímně? Čekala jsem to mnohem, mnohem horší. Uvidím, jak se to vyvrbí, ale doufám že dobře.

,, Veličenstvo, je připravený oběd." Oznámila nám jedna ze služebný s úsměvem na rtech.

Všichni jsme se přesunuli ke stolu, který byl opravdu dlouhý. Aby taky ne, když nás bylo skoro 30. No, možná ještě víc. Když jsme se konečně všichni v tichosti posadili, začali nám nosit jídla na stůl. Lepší jídlo, než vaří tady jsem opravdu ještě nejedla.

,, Luno, už jsi viděla Janeniny svatební šaty?" Zeptal se mě Odin a upřímně? Byla jsem dost nervózní.

,, A......ano, jsou moc hezké. Docela podobné těm, které máme doma."

,, Ano, jsou fakt pěkný. Ale nemyslela jsem, že tohle je tvůj vkus." Konstatovala Darcy.

,, Ty svatební šaty se dědí po generace. Je to tradice."

,, Tradice jsou od toho, aby se porušovaly ne?"

,, Tyhle ne."

Věděla jsem, že pokud rychle nezměním téma, dopadne to špatně, protože Darcy znám.

,, Ale závoj jsem ještě neviděla. Ten se ještě šije?"

,, Ne, závoj je už připravený." Informovala mě jedna ze služebných.

,, Tak se na něj můžeme jít podívat po jídle?" Zeptala jsem se mamky, která jen kývla.

,, Jak se ti tady líbí?" Zeptal se z ničeho nic Thor.   

,, Je to tu moc hezké. Ať už budu brát asgadský palác, nebo jeho zahrady. Ovšem, když je tma a na obloze vidím různá souhvězdí, ještě k tomu úplně jiná než znám, je to něco úplně jiného."

,, To máš pravdu. Já jsem taky byla unešená z místní oblohy." Usmála se na mě mamka a napila se ze svého poháru.

,, Jak probíhají svatební přípravy?" Zeptala se mamka Friggy. Ta se na mě potutelně usmála.

,, Skvěle, vše máme připravené. Společnými silami jsme vám připravili nezapomenutelnou svatbu."

,, Ukážeš mi alespoň zlomek z toho, co jste připravili? Už jste to začali dávat do trůního sálu? Chci to vidět."

,, Zklidni se Jane, až příde čas, uvidíš to."

,, Ale já jsem nedočkavá Darcy."

,, Jo, jako malá holka na zmrzlinu."

,, Prostě ne. Kdybychom vám to ukázali, nebylo by to překvapení." Vložila jsem se do toho já.

,, Dobře, vzdávám se." 

,, Ale mě to ukážete, že?" Zazubil se na nás děda.

,, Ani tobě." 

,, Počkat, jak to myslíš?"

,, Tak, že si na tu krásu budeš muset taky počkat."

Dcera ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat