Dobrá či zlá

127 8 0
                                    

Ráno ma zobudila slúžka. "Vstávať pani,princezná vás už očakáva na cvičišti."

Bože, tak sa mi nechce unavene som si pretrela oči.

 "Dobre už idem."odvetila som jej preťahujúc sa ako mačka

Pomohla mi do nových šiat,ktoré sa skladali z úskych nohavíc,blúzky a šnurovacieho korzetu.Tak to to sa mi teda viac páči ako tie šaty.Zaviedla ma na akúsi terasu vlastne nie .Bola to aréna priamo na vrchu zámku .Z nej bol nádherný výhľad na oblohu .Pozrela som sa dole.To je teda ale výška .Radšej som ustúpila dalej.

"Vítam ťa Alina v našej aréne."privítala ma El

"Najprv prijmi živel":

Nechápavo som na ňu zazrela.

Prekúlila očami "No však vieš s tým amuletom a tak."

Aha, vzala som teda diamant do ruky.

"Mysli na vzduch okolo seba ako plynie a mení smer."Poradila mi.

Zavrela som oči a myslela na vzduch okolo .Diamant sa rozžiaril bielou farbou a amulet zlatou.Potom splynuli v jedno.Už som vedela čo to znamená.Hľadela som na amulet.Okolo mňa sa rozfúkal vietor, čoraz rýchlejšie okolo mňa krúžil.Cítila som ako do mňa vstupuje sila.Z vetre som začula jemný šepot."Nič nie je čierno -biele , nič nie je iba dobré -zlé.Vyber si Alina kým sa staneš."naraz všetko ustalo. Oproti mne sa usmievala El.

"Tak čo začneme?"

"Môžeme".

El vytiahla luk a šípi.Začala po mne strieľať."Používaj svoju moc."

Tak som teda postavila stenu.

"Nemyslím zem ale vzduch Alina."

Po neviem koľkých pokusoch sa mi to naozaj podarilo . Vytvorila som ochrannú kapsulu.Je to ľahšie ako zo zemou, no možno som len na to konečne kápla . Cvičili sme ešte najmenej dve hodiny a dali si pauzu.

"Ani som neverila, že ti to pôjde tak ľahko." vyhrkla zadýchaná El

"Možno sa do toho pomaly dostávam .Povedz čo budeme cvičiť dalej?"

"No mala by si sa vedieť brániť ale aj útočiť.To prvé si už zvládla ."

"útočiť? Vzduchom?" prekvapene som sa na ňu otočila

Rozosmiala sa ako blázon." No ,moja milá vzduchom sa dá aj zabiť.Je to aj krutý živel."

"Prečo si strieľala po mne šípmi?" nadvihla som obočie

"Nechcem ťa zo začiatku vystrašiť .Zajtra začneme s útokom."

"Dobre ale obe bez zbraní ."

"Ako si praješ ,potom nerev."

"Neboj nebudem .Nie som žiadna padavka."

El odyšla a ja som premýšľala nad slovami vo vetre .Naozaj vidím svet čierno-bielo?Môj otec je zlý no matka bola dobrá .Strýko voči mne vždy láskavý ale na  bojišti zabíjal . Aká chcem byť ja ,aká budem ja?




Vyvolená živlomWhere stories live. Discover now