List som čítala najmenej 10x.Smiala som sa pritom, neskôr aj plakala , zlosťou som kopala do stromu, kým ma nebolela noha .Sadla som si na zem a dívala sa pred seba snažiac sa to pochopiť. Chytila som do rúk amulet. Bol zvláštny ,okrúhly na ňom bol znak hviezdy a vnútri bola vyrytá ruža. Obzerala som ho z každej strany. Z boku som našla špáročku pomocou dýky som ju otvorila. Bol tam papierik, pomaly som ho vytiahla a rozložila .Je to mapa. Na nej som si všimla červený krížik ."Aké originálne." uchechtla som sa.
Tak nič idem na to. Prinajmenšom to bude len neaký žartík od strýka. Nasadla som na Gaštana a cválala v ustretí dobrodružstvu.
Na začiatku som bola plná elánu, no postupne ma to prechádzalo ."Ak si zo mňa robí srandu prisahám, že ho oholím a do postele mu nahádžem blchy." soptila som pomedzi zuby.
S jedlom som nemala problém lovila som počas cesty. Už 5dní som šla podľa mapy, aj hromženie ma prešlo, akurát som bola unavená. Zastala som pred rybníkom rozhodnutá si zaplávať.
Vyzliekla som sa do košieľky a skočila do vody.
Brrr ta je ale studená. No nič ,stále lepšie ako smrdieť. Hned som preplávala do stredu, kde som sa potopila. Ked som sa vynorila na brehu stáli dvaja muži ,boli špinavý a zarastený ako opice. No fuj!!
"Ale pozrime sa princeznička." zarechtal sa jeden z nich
"Nie som žiadna princeznička a padajte odkiaľ ste prišli !" vykríkla som z vody
"Neaká drzá nie ?" otočil sa na toho druhého
Už mi bol dlho tak som plávala k brehu." Otočte sa vy blbci !" zavelila som
"Ani nás nenapadne, trochu sa pohráme". olizol si pery
"Fúúj ty si ale nechutný." Tak nič pomyslela som si a vyliezla z vody. Chlípne na mňa pozerali. Rýchlo som si obliekla košeľu.
"Ale maličká, chceme sa len pobaviť." vrhli sa na mňa
Neváhala som ani sekundu, jedného som kopla do rozkroku a kým sa zvíjal na zemi s rozbehom som druhému vrazila do nosa. Len tak zapraskalo. Nelenila som a vytiahla moje dve dýky z krovia. Zbrane som si pre istotu schovala inde ako oblečenie.
"Dievčatko ma pazúriky ,aspoň bude väčšia sranda." znova sa na mňa rozbehli
Zohla som sa a podkopla jednému nohy ,druhý sa po mne ohnal. Uhla som do strany a bodla ho do boku. Zreval a padol na zem .Spravila som kotrmelec a druhého sekla do nohy .
"Nabudúce sa aspoň naučíte nešpehovať dievčatá." pozbierala som veci a rýchlo nasadla na koňa
"My si ťa nájdeme!!!!" kričali za mnou
"Veľa šťastia". uchechtla som sa a cválala preč
Po tomto som si dávala viac pozor. Vyhýbala sa radšej dedinám , mestečkám a rybníkom samozrejme .Spala som s dýkami neustále po ruke.
Už som na ceste takmer 2 týždne, som unavená, naštvaná a cieľ v nedohľadne. Stratila som sa ?Hľadím do mapy a prekvapene zistím .Ved som na mieste, okolo mňa je lúka plná kvetov a oproti nej skalná stena v ktorej je jaskyňa. To ako vážne? Neznášam tmavé, malé miesta.
Frustrovane si ľahnem na lúku a zavriem oči. Nadaleko odo mňa začujem zvuk, pomaly zložím ruku z očí a pozriem tým smerom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vyvolená živlom
FantastikMladá Alina odmala vychovávaná k boju svojím strýkom.Netuší prečo, no postupne odkrýva všetky tajomstvá . Získava silu proti nepriateľom celej zeme a hlavne života na nej.