Nastal večer ako sľúbil Gabriel jeho vojsko sa objavilo na hranici tábora.Okamžite ostatní vojaci podliahli panike.Znažili sa narýchlo ozbrojiť a pripraviť na útok.Postavila som sa na vyvýšené miesto a zvolala.
"Sú to naši spojenci,budte v pokoji!"
Nik ma nebral vážne.Vtipné doteraz proti sebe brojili no spojil ich spoločný nepriateľ,upír.Gabriel sa objavil po mojom boku a snažil sa ukľudniť vojsko.
"Prišli sme na pomoc! Máme spoločného nepriateľa.Prisahám ,že nikomu z vás neublížime!"
"Neveríme vám!"
"Ste vrahovia."
"Démoni."
Ozývalo sa zo všetkých strán.
"Vy snáť nelovíte kôli potrave?"bez štipky zlosti zvolal
"Vrahovia!"
"Démoni!"
"Beštie!"
"S vami po boku bojovať nebudeme!"
Neustále sa ozývalo.
Takmer ma roztrhlo od hnevu.Moja sila povstala.Vietor mi rozvial vlasy.Zem okolo mňa výrila v kruhu.Pridala sa voda v podobe vločiek.Nadomnou sa rozhoreli plameňe .Moje oči menili farbu na zelenú,bielu ,modru,červenú a zlatú.živly ma vyniesli do vzduchu .Z môjho srdca sa rozprúdila žiara zlatej farby.V ohlušujúcom reve sa na nebi objavilo päť drakov každý vo farbe živlu.Krúžili nado mnou a ľudia v strachu padali na kolená.
"Vyvolená kráča zemou chránená živlami, bráňacia život."
"Zvolená nami spojí rasy a premôže zlo."
Zaznelo zborovo z hrdiel drakov.
"Je našou už nie vyvolenou ale kráľovnou."Ozval sa zlatý drak "Kto je proti nej je proti nám."
Svetlo ma obalilo.Ked zmyzlo stála som na zemi v zlatých šatoch s korunou na hlave.Draci pristáli tesne za mnou.
ľudia v strachu ale aj úcte kľačali pod mojími nohami čakajúc na moje slová.
"Spojil nás nepriateľ.Nebojujeme za seba ale za celý svet za život!"
ľudia povstali a jednohlasne skandovali "Za život!Za život!!!!"
Vodcovia všetkých ráz pristúpili predo mňa pokľakli a prisahali vernosť.
"Uznávame ťa našou kráľovnou a po tvojom boku budeme s hrdosťou bojovať ,dokým nám to smrť neprekazí."
Nato som nasadla zlatému drakovi na chrbát a spolu s ostatnými drakmi vzlietla nad tábor.
YOU ARE READING
Vyvolená živlom
FantasyMladá Alina odmala vychovávaná k boju svojím strýkom.Netuší prečo, no postupne odkrýva všetky tajomstvá . Získava silu proti nepriateľom celej zeme a hlavne života na nej.