Boj 1

114 6 0
                                    

Do obeda bolo celé vojsko pripravené na pochod.Zoradovanie som sledovala zo vzduchu na drakovi.Už to nebolo rozhádané ,ani nenávisťou ovládané spoločenstvo.Bola to jednotná armáda pod mojím vedením.Elfovia preniesli vlkov k najbližšiemu mestu okupovanému démonmi.Nasledovali ich kúzelníci  vytvorili portál cez ktorí prešli aj vládci vody.Ja s drakmi a upírmi sme sa preniesli spolu.

Stáli sme pred zrúcaninami mesta .Všade bolo cítiť smrť a skazu.Naokolo dohorievali posledné ohne.Démoni bojovali medzi sebov o telá mrtvol.Srdce mi z tej skazy naokolo krvácalo.S drakmi som preletela nad celým mestom.Nič neušetrili .Je ich tu priveľa.

Neklesaj na duchu,zvládneme to prehovoril mi do duše zlatý drak

Podo mnou zaznelo trúbenie na roh volajúci do zbrane.Draci zrevali a vrhli sa do boja spolu s armádou.Démoni zareagovali v sekunde.Vyrazili proti nám .Boj začal.

Vlci vo zvieracej forme trhali démonov na kúsky.Elfovia ich kryli šípmi.čarodeji pálili po démonoch ohnivé gule sprevádzané ľadovými kopijami vodných vládcou.Zvýšky som videla Gabriela v brnení s mečom v ruke kosilť démonov s poločne s ostatnými upírmi.Dala som rozkaz drakom k útoku.Začali chrliť oheň a ľad po vzdialených príšerách.

Boj netrval dlho.Vyhrávali sme .O posledných sa postarali vlci s upírmi.

"Vyhrali sme!!!!" nieslo sa troskami mesta.

Jasot a radosť sa niesli davom.

V diaľke som zazrela čierne mračno.Približovalo sa k nám veľkou rýchlosťou.Preboha čo je to?

"Ešte sme nevyhrali." zaznel môj drak.

Ostatné draky s revom upútali pozornosť ostatných na oblohu.Nastalo ticho.TICHO pred búrkou.

Vyvolená živlomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora