Dlalší deň sme sa stretli na cvičišti.El zautočila silným vetrom .Takmer som spadla zo strechy.
"Vravela som ti ,nepodceňuj ho."povedala ked som sa vyhrabala späť
V boji som si pomáhala aj zemou.El vyslala proti mne veterný výr.Ochránila som sa stenou a poslala na ňu úlomky skál.Zakiaľ sa bránila. vytvorila som výr spojený so zemou a poslala to na ňu.Nestihla sa uhnúť a výr ju vtiahol.Povolila som silu vetra a ostala do pása uveznená v skale.
"Nemôžem tomu uveriť. Si skvelá v podstate ťa nemám čo naučiť." rozplývala sa nadšením "A daj to prosím ťa preč."
"Ešte sa toho mám veľa učiť.Ten boj čo nás čaká.Pripoja sa aj elfovia?"
"Otec už s nimi rokuje ,určite sa pripojíme .Však je to aj náš boj."odvetila zamyslene
"Neviem vlci neboli moc nadšený, že ich povediem."
"Nerob si z toho ťažkú hlavu.Nemôžu prekúsnuť že si žena."
Cestou do komnaty som začula hádku. Nenápadne som sa prikradla za dvere a načúvala.Ja viem že sa to nemá,holt zvedavosť vyhrala.
"Ona to nedokáže."
"Je to len dieťa."
"Všetkých nás zabije."
"Nedokáže nás viesť."
To som už za dvermi zúrila.Neviem to zastaviť .Hnev vo mne sa stupňoval až ma pohltil.Rozrazila som dvere do pracovne.Elfovia udivene odskočili.Okolo mňa sa vytvoryl obrovský výr plný kusov skál.Moje vlasy viali okolo mojej tváre a v očiach sa mi miešala zelená farba s bielou.
"Takže ja to nezvládnem.Dobre teda ale potom padneme všetci.Získam všetky živly a spolu s nimi zničím démonov.Vy pôjdete so mnou alebo sami za seba ale budete sa tiež brániť, lebo ja vás zachraňovať nebudem."
Vzniesla som sa do vzduchu a všetkých si z hora obzrela.Niektorí sa krčili za stoličkami iný s úžasom na mňa hľadeli.
Kráľ si pokľakol ."Prisahám, že budem stáť po tvojej pravici a bojovať za teba a život."
Ostatný sa postupne pridali.Hnev zo mňa opadol a stála som už pred nimi pokojne.
"Viem ,že som neskúsená ale budem rada ked mi budeš radcom kráľ elfov."
Panovník prikývol a vstal.
Od toho dňa nik nevyriekol nič proti mne.Možno sa len báli ,neviem.
S El som stále cvičila .Cítila som sa silná so vzduchom a zemou som dokázala neuveriteľné veci.
El bola unesená."Alina zlepšila si sa tak veľmi ,že ťa už naozaj nemám čo naučiť.Bez problémov ma dokážeš poraziť a nielen mňa.Je na čase ísť dalej."
BINABASA MO ANG
Vyvolená živlom
FantasyMladá Alina odmala vychovávaná k boju svojím strýkom.Netuší prečo, no postupne odkrýva všetky tajomstvá . Získava silu proti nepriateľom celej zeme a hlavne života na nej.