Stojím v kruhovej miestnosti .Naokolo sú muži zahalení od hlavy po päty v plášťoch.
No jasné a ja tu stojím skoro nahá.Hromžila som.
"Oheň ťa prijal vyvolená.Teraz nám ukáž či ho aj zvládneš ovládnuť."namyslene prehovoril jeden z nich
Rozhliadla som sa naokolo .Nenápadne hľadajúc Lea.Naše pohľady sa strety.Nenápadne sa usmial.Tak podme nato.
Hrdo som zodvihla hlavu.Okolo mňa sa rozhoreli plamene vysoké prinajmenšom meter z nich sa vytvorili malé ohnivé guličky.Postupne sa spájali do jednej obrovskej ,ktorá vystúpala takmer k stropu.Tam sa s výbuchom rozpadla na miliony iskričiek neškodne dopadnúcich na zem. Pyšne som hľadela do očí muža, ktorý ma vyzval.
"Prisaháme ti vernosť, budeme tvojím štítom v nadchádzajúcej vojne !"ozvalo sa zborovo.
Všade vzblkly plamene .Ked ustáli stála som tam sama len s Leom.Zaviedol ma do jeho izby.S úľavou som si stiahla šaty a obliekla jednoduché oblečenie. Doplnila ho mojimi zbraňami.Leo ma čakal za dverami.
"Spokojná?Tie šaty ti pristali viac." zaiskrilo mu v očiach
"No tieto sú pohodlnejšie ."oplatila som mu
Kráčali sme chodbami za svetla plameňov snád celý deň.
"Touto cestou sa dostaneme k poslednému živlu."
"Myslela som, že sú len 4 živly?"
"Ten piaty nie je v podstate živel ,ale všetky ich spája."
Nadvihla som obočie .
"Je to duša.Všetko živé ju má."odmlčal sa po chvíli pokračoval
"Mal by som ťa varovať. Neviem kto je strážcom ale počul som o ňom že je nepremožiteľný."s obavou sa na mňa zahľadel
"Budem opatrná."
Vyviedol ma tajným východom niekam do lesa. S tým že sme na mieste.Poklonil sa a odyšiel.Vydala som sa po chodníčku za dalšou úlohou.
YOU ARE READING
Vyvolená živlom
FantasyMladá Alina odmala vychovávaná k boju svojím strýkom.Netuší prečo, no postupne odkrýva všetky tajomstvá . Získava silu proti nepriateľom celej zeme a hlavne života na nej.