Mesto

110 7 0
                                    

Do mesta som dorazila so západom slnka.Práve včas  na noc zatvárali bránu.Kapucňu som mala stiahnutú do tváre aby ma nepoznali.Netušila som, či po mne kráľ nepátra.Potulovala som sa prázdnymi ulicami a hľadala miesto na spánok.Moc peňazí mi neostalo takže o posteli som mohla len snívať.Zrak mi padol k nedalekéj stajni.Lepšie ako nič.Pomaly som sa prikrádala jej smerom s vidinou zaslúženého odpočinku.Z nedalekej krčmi sa vynorilo zopár mužov.Nahrbila som sa a nenápadne okolo nich prechádzala.

"Pozrimeže aká kráska." zašušlal jeden z nich

Debil ved mi ani nevidí do tváre .Zrýchlila som do kroku.

"Ved to je to dievča." drgol muž do druhého vedľa seba

"Princeznička vedel som ,že sa stretneme.Už nám neujdeš." zasmial sa podnapito

No zbohom ti dvaja blbci od jazera.To si to ku mne už podnapitými krokmi razovali.

"Bude sranda.Užijeme si spolu maličká."

Stála som a hľadela na nich.Pripravená tasiť.Nepoužijem živly malá rozcvička mi neuškodí.Usmiala som sa zpod kapucne." Tak  podte chlapci užijeme si tú zábavu." tasila som meč

Vrhli sa na mňa dvaja z nich.Jedn vytiahol dokonca aj meč .Jeho ranu som vykrila ľahko ,odrazila som ho od seba,otočila sa a druhého trefila tupou stranou do hlavy .Hned padol na zem.Další dvaja pribehli brániť kamarátov.Podrazila som im nohy ,dýkou hodila po piatom.Spadol na zem zo stehna mu treštila krv.Ten s mečom sa ohnal uhla som a kopla ho do kolena.

"Nehambíte sa piati na jednu?čo poviete že by som sa pridal ?"zaznelo ironycky 

Z tmy vystúpil muž v plášti s kapucňou do tváre.Na jeho rukách sa obiavili malé plamienky.Muži čo so mnou bojovali so strachom zdúchli ako gáfor.

"Zvládla by som ich aj sama."

"Prečo si nepoužila živly?"

Meč som si dávala do púzdra. Po téj otázke som prestala a prekvapene hľadela na muža predo mnou .

"Našiel som ťa vyvolená." a uklonil sa mi

"Nemala som hľadať ja teba?"

"Volám sa Leo a som strážca ohňa."

"Teraz budeme bojovať my dvaja?"

"Načo boj. Oheň sám usúdi či si hodná ."otočil sa mi chrbtom

" Pod zavediem ťa k nemu."

Pozbierala som si zbrane a šla za ním.Viedol ma do domu na kraji ulice.V dome sme neostali ale vstúpili tajnou chodbou do podzemia.

"Tieto chodby vedú celým kráľovstvom.Pod za mnou inak sa môžeš stratiť."

Leo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Leo

Vyvolená živlomWhere stories live. Discover now