minminji: Merhaba?
Jeon Jeongguk ile mi görüşüyorum?jeonggukjeon: Evet, buyurun?
minminji: Ben Min Yoongi'nin ablası, Min Minji. Hatırlamışsınızdır umarım?
jeonggukjeon: Evet, hatırladım.
Bir sorun mu vardı?minminji: Yok hayır, sadece dünkü derse gelmediniz ben de merak ettim.
Vaz mı geçtiniz ders vermekten acaba?jeonggukjeon: Evet.
Derslerimizi sonlandırdık Yoongi ile.
Bundan size bahsedeceğini düşünüyordum.minminji: Yoongi zaten anlamaz matematikten, boşuna zamanınızı harcadınız :)
Hayır, Yoongi bizimle bir şey konuşmaz.
Ve genel de ağlar tıpkı şimdi ki gibi.
Tek yaptığı şey bu.jeonggukjeon: Bir dakika, ağlıyor mu?
Neden?minminji: Büyük ihtimalle okulda hırpalanmıştır biraz.
Ama bir dakika, siz ders vermekten vazgeçtim dediniz daha demin.
Sizden kaynaklı da ağlıyor olabilir.jeonggukjeon: Hah, kendi yaptığından dolayı ağlayacak kadar çocuk.
Şaka gibi.
Neyse, gerekli bilgiyi size verdiğime göre ben gideyim.minminji: Bir saniye.
Bay Jeon, sonuçta Yoongi'ye ders verdiniz.
Bunun ücretini vermeliyiz, sevmeyiz biz borçlu olmayı.jeonggukjeon: Borcunuz yok, ödemeyi de unutun lütfen.
Sadece iki gün ders verdim sonuçta.minminji: Olsun, sonuçta ders verdiniz mi?
Verdiniz.
Konu bu kadar basit.
Herkes hakkını alabilmeli değil mi?
Rica ediyorum yarın bize gelin, kahve içelim ve ödemenizi yapayım.jeonggukjeon: Bakın, cidden istemiyorum.
Ricanızı kibarca reddedeceğim galiba.minminji: Bir hanımefendiyi kıracak birisine benzemiyordunuz oysa.
Ben yanlış düşünmüş olmalıyım.jeonggukjeon: Hayır.
Bakın.
Cidden...
Ah, tamam.
Yarın size kaçta geleyim?minminji: Öğleden sonra 02:00 uygun mu size?
jeonggukjeon: Uygun Bayan Min.
Teşekkürler şimdiden kahve için.minminji: Rica ederim, iyi günler :)
jeonggukjeon: İyi günler.