minmin: Hyung
Hyung
Hyungjeonggukjeon: Efendim
Efendim
Efendimminmin: Verdiğin testlerden sadece bir yanlışım çıktı!
Çok mutluyum şu an! 😺jeonggukjeon: Voah, minik kedi.
Tebrik ederim seni, çok sevindim senin adına :)minmin: Ve hyung, tekrar söylemeden geçemeyeceğim.
Teşekkür ederim dün için.
Ailen cidden iyi insanlar, ben böyle olacağını hiç düşünmemiştim 😺jeonggukjeon: Ben böyle olacağını biliyordum da, seni ikna edememiştim bir türlü.
Neyse, benim konuşmak istediğim konu bu değil.
Benim konuşmak istediğim konu, acaba neden sofrada yalan söylediğin.minmin: Hangi konuda hyung?
jeonggukjeon: Bak ufaklık, yalan söylediğini tepkilerinden geç yaşadıklarından biliyorum.
Ailen konusunda söylediğin yalandan bahsediyorum ben.minmin: Hyung, öyle demek zorundaydım.
Ne yapabilirdim yalan söylemekten başka?
Ben bu durumdan haz mı duyuyorum sanki?
Ama yapacak bir şey yok, benim ailem senin ailen gibi değil ve onların kötü olduğunu söylemem sadece bana acımalarına yol açacaktı. Ben de böyle olsun istemedim.jeonggukjeon: Sana acımazlardı Yoongi, acınacak durumda olan sen değilsin.
Acınacak durumda olan ailen.minmin: Üzgünüm ama ben senin gibi düşünmüyorum hyung.
Neyse, neden yalan söylediğimi de öğrendin.
Bu yüzdendi işte.jeonggukjeon: Yoongi, bana bak.
Sen bu dünyada en son acınacak insan bile değilsin.
Sana üzülürlerdi doğru, ama acımak demek bu değil.
Sen güzel bir çocuksun ve herkes aynı kaderi yaşamıyor.
Kaderci bir yapım yoktur ama mantıklı düşününce, demek ki bunların yaşanacağı varmış ve karşıma da bu şekilde çıkacakmışsın demek kalıyor bana.
Ben seni güzel zamanında gördüm Yoongi ve böyle kalabilmen için savaş vereceğim.
Anlıyorsun değil mi, böyle kalmanı istiyorum.
Saf, temiz ve kötülükten bi'haber.
Senin de bu yüzden benim yanımda olman lazım.
Bu savaşı tek başıma verirsem, kazanamayabilirim ama seninle birlikte bunun için savaşırsam bu savaş anlamlı olur.minmin: Hyung, gözlerim doldu ama...
Benim için ilk defa bir başkası bu kadar çok çabalıyor.
Asla senin emeğini boşa çıkartmayacağım, söz veriyorum.
İyi ki varsın, iyi ki sana o mesajı atmışım.
Çok teşekkür ederim her şey için.jeonggukjeon: Asıl ben sana teşekkür ederim Yoongi, beni seni kırmama rağmen yanından ayırmadığın için.
Ve bana o mesajı attığın için.
Ama şimdi uyku vakti.
Bırak testlerini ve yatağına geçip gözlerini kapat.
İyi geceler, minik kedi :)minmin: Şimdi uyuyacağım hyung ama bir şey sormak istiyorum.
jeonggukjeon: Sor bakalım.
minmin: Hala sana Şeker Portakalı kitabını okuma hakkım var değil mi?
jeonggukjeon yazıyor...
jeonggukjeon çevrimiçi.
jeonggukjeon yazıyor...jeonggukjeon: Her zaman böyle bir hakkın olacak.
Hayatımda olduğun sürece istediğin zaman bana Şeker Portakalı'nı okuyabilirsin.minmin: Sevindim hyung! 🐰😺
O zaman ben uyuyorum!
Sana iyi geceler! 🐰😺jeonggukjeon: Oh, tekrardan iyi geceler miniğim.