Kellemes olvasást!💜💜
Végre eltelt a hét. Bevallom, nem sok órára tévedtem be, de csak azokat hagytam ki, amik meg voltak jelölve. Taehyung ezzel ellentétben az összesre bejár -- a kis szorgalmas. Mára beszéltük meg a találkozót Jiminnel és a barátjával, így hamarosan ki kéne szállnom az ágyból. Persze, ha ez ilyen egyszerű lenne... Taehyung úgy fog körbe végtagjaival, mint egy anakonda, sőt! talán még rosszabb. Percek óta már csak az arcát kémlelem, de kezd kissé zsibbasztó lenni ez a pozició számomra. Egyik kezemet sikeresen kiszabadítom és arcát kezdem simogatni, mire pár nyammogás után kinyitja szemeit és rám pillant. Szégyenlősen elmosolyodik és leszedi rólam a lábát, majd a karjait is eltávolítja.
- Jó reggelt. - fúrja bele arcát a nyakamba és kuncog halkan. - Egész este rajtad tanyáztam, nem szakadtál össze?
- Hülye vagy. - simítok hátára és megrázom a fejemet. - Reggel már kicsit zsibbadtam, de nem volt semmi baj.- puszilom meg a homlokát. - Nincs kedved megetetni Snowyt? Addig csinálok reggelit. - kérem meg a leglágyabb, legédesebb hangomon.
- De, megetetem. Viszont... rántottát kérek, baconnel lehetőleg. - ül fel és közben kacsint is egyet, mire én elmosolyodok és egy utolsó puszi után elindulok a konyha felé. Félfüllel hallom, ahogy Taehyung beszél a nyuszihoz, de utána már csak az ételre fókuszálok. Nem kell sok idő neki -- egy rántotta nem nagy tudomány. Felvágok némi zöldséget, a kenyeret is felszeletelem, közben hozzáadom a szalonnát. Elkészül a reggeli, ami talán már ebéd, én pedig szólok Taehyungnak. Pár pillanat múlva a világ legszexibb látványát tekinthetem meg -- Taehyung nedvesen, vizes hajjal, derekán egy törölközővel. Jézusom! Összefut a nyál a számban, és próbálok úgy helyezkedni, hogy a pólóm eltakarja merevedésem. Nagyot kell nyelnem, s hiába tűnt már el a látókörömből percekkel ezelőtt - miszerint felöltözik -, még mindig tátott szájjal nézek utána. Nem sokkal később visszatér a köreimbe, és tudomást sem véve a sokkolt állapotomról ölel meg es puszilja nyakam puha bőrét. Bőröm égni kezd, és átkarolom a derekát. Hirtelen rossz gondolatok ötlenek fel bennem, így inkább hátrébb lépek, de azért kacsintok egyet.
-Gyere együnk, utána lassan találkozunk Jiminékkel. - simítom meg haját, majd leülök az asztalhoz.
Reggelink elfogyasztása után én is lezuhanyoztam, majd megnéztünk még egy filmet. Ezután Tae megcsörgette Yoongit a találkozóval kapcsolatban, így most már odatartunk. Egy kellemes hangulatú, nem túl zsúfolt pizzériát választottak ki. Hamarosan megérkeztünk oda. Nem akarok még egy olyan szóváltásba keveredni, mint pár nappal ezelőtt Minhoékkal. Azóta persze rendeztük a dolgot, nincs harag, megértették, hogy kényes és nem kívánatos téma számomra. Viszont Jimin nem ilyen könnyű eset, ő addig mondja a magáét, amíg nem kap kielégítő választ. Amikor beérünk a kis étterembe szemeimmel barátainkat keresem, majd mikor megtalálom őket intek Taenak és elindulunk feléjük. Jimin azonnal felpattan és mind a kettőnket jól megszorongat. Gi már kicsit lassabban mászik ki az asztal mögül, de időben ő is illően köszönt minket. Leülünk, mindenki rendel magának különféle pizzát üdítővel, majd beszélgetni kezdünk.
Mindenfajta témák feljönnek és össze-vissza beszélgetünk és nevetgélünk. Jól érezzük magunkat. Több óra is eltelt már mióta beültünk ide, már mindenki a második pizzáját is elfogyasztotta. Taehyung lassan kijelenti, hogy kezd fáradni, így hamarosan elköszönünk egymástól és visszaindulunk a koliba, Yoongiék pedig hazafelé.- Végre, pihe-puha ágy. - dől be az ágyba Tae, ásítva egyet. Megértem, hisz körülbelül öt órát töltöttünk el az étteremben.
- Elmegyek zuhanyozni, utána jövök. - dobok felé egy puszit majd eltűnök a fürdőszoba rejtekében. Csodás nap volt; szerencsére Taehyung elfelejtette a múltkori kis összerezzenést a kávézóban, és nem is kérdezget a párkapcsolati dolgokról. Mikor elzárom a vizet és kilépek a zuhanykabinból idegen, mégis ismerős hangot hallok meg. Gyorsan magam köré tekerek egy kendőt, majd szinte feltépem az ajtót, de amikor az ágyra pillantok a vér is megfagy bennem.
- Jinyoung? Te mit keresel itt?
----------
Sziasztok! Megérkeztem az újabb résszel, remélem tetszett nektek!💕
Ha esetleg hibát találtok elnézést! 😪Egyébként; mit szólnátok egy meglepetéshez az Öröklődő fogság című könyvvel kapcsolatban?
Puszi a pocitokra!💚
YOU ARE READING
a szobatárs | taekook ff (befejezett)
FanfictionJungkook egy elveszett lélek, akinek eddigi életében nagyon sok rossz dolgon kellett keresztül mennie. Néhányszor már azt érezte, hogy fel akarja adni és inkább egy jobb helyre kerülni. Egyik nap viszont, amikor levelet kapott, hogy felvették az mű...