• f o u r t e e n t h

3.1K 265 51
                                    

- Te mi a szart keresel itt, Jinyoung? - ismétlem meg előző kérdésemet már kissé ingerültebben. Az emlegetett éppen Taehyunggal ül az ágyamon és elmélyülten beszélgettek valamiről, amikor beléptem a helyiségbe.

- Én csak.. látni akartalak. - szólal meg halkan, mire én cinikusan felnevetek.

- Miért?

- Hiányoztál. Tényleg! - bizonygatja azonnal, még hitetlenkedésem előtt.

- Hagyjalak titeket magatokra? - szólal meg halkan, aggódva Taehyung. Basszus!

- Csak... csinálnál légy szíves teát? - nézek rá félszemmel. Elmosolyodik, majd elsétál mellettem, egyenesen a konyhába. Gyorsan magamra kapok egy pólót és egy alsónadrágot, ami fölé pár perccel később a melegítőm kerül. Ezután leülök Jinyounggal szembe, a másik ágyra, és fejemet fogva pillantok fel rá. - Mit akarsz?

- Mondom, hogy csak hiányoztál. Én nem vagyok képes megszabadulni az emlékeimtől. Akárhányszor nálam voltál, amikor együtt voltunk; neked nem hiányzik? - néz fel rám reménykedve és kétségbeesetten.

Oh, Jinyoung, ha te azt tudnád.
Ő volt az első szerelmem. Az első heteimben voltam, amikor magához rendelt. Már amikor először megláttam, akkor éreztem valami furát és kimondhatatlant. Ő volt az első, aki engedte, hogy én legyek a domináns, ő vette el a szüzességem. Neki adtam akkor a testem végleg, és úgy érzem, azóta se kaptam vissza. Aznap este nála aludtam, vele aludtam. Reggelit készített nekem, de aztán mindent elrontott, amikor a kezembe nyomta a borítékot — a fizetésem.
Napokig nem mozdultam ki utána, elindult bennem valami, ami folyton csak utána vágyott, de nem kaphattam meg. Újra munkába álltam, de pár hét leforgása után meghívást kaptam hozzá.
Nem feküdtünk le. Randevúzni vitt.
Azt hittem lehet belőle valami, elkezdtünk találkozgatni, persze közben én dolgoztam. Ő nem bírta elviselni, hogy mással is lefekszek rajta kívül, így vége lett a még el sem kezdődött kapcsolatnak. Szomorú, nem?

- Jinyoung. Ez lassan egy éve volt. - mondom neki szárazon, kifejezéstelen arccal. Közben Taehyung toppan be a szobába. Kezében egy tálca, azon három bögre, cukor és citrom. Levesz nekem egyet, majd magának is és a maradék dolgokat Jinyoung elé teszi. Leül mellém, halkan szürcsölgetni kezdi a teát.

- És nekem ez az év borzalom volt. Összejöttem valakivel, de folyton téged látlak benne. Én azt hiszem még mindig szeretlek. - mondja bekönnyezve. Taehyung félrenyel, majd sűrű bocsánatkérések közepette a fürdőbe siet. Felállok eddigi helyemről, majd Jin mellé ülök. Kezemet hátára simítom.

- Figyelj! Én nagyon élveztem az együtt töltött időt, de vége lett és tovább léptem. És valóban te is, mivel beleszerettél valaki másba, csupán fájnak az emlékek, mert rosszul váltunk el. De én nem haragszok rád és akár még barátok is lehetünk, de együtt már nem lehetünk. Sajnálom. - fejezem be rövid monológomat.

- Miatta? -biccent Tae felé én pedig bólintok. - Tudja? A régi állásod?

- Nem, jézusom, dehogy! - tiltakozok azonnal. - Nem akarom, hogy tudja, más szemmel nézne rám talán.

- Lehet jobb lenne, ha elmondanád neki. Nem úgy néz ki, mintha bármi miatt is képes lenne elítélni és amúgyis full beléd van zúgva. - forgatja szemeit, miközben halkan felnevet.

- Belém? Dehogy. - legyintek hitetlenül.

- Ahogy rád néz, és ahogy te rá. Még mi se néztünk így egymásra akkoriban. Beszélned kellene vele. - bólint egyet mosolyogva. Nagyot sóhajtok.

- Fogok. Viszont, te szedd rendbe a kapcsolatod. Jó srác vagy, és a párod is szerencsés. - mondom neki, miközben elveszem kezemet hátáról.

- Muszáj leszek, szeretem őt, csak folyton te jártál a fejemben. - mondja gúnyosan.

- Nem tehetek róla. - emelem meg kezeimet védekezés gyanánt.

- Na jó, megyek én. Majd hívlak. Illetve nem újabb szolgáltatásokért, de hívlak majd. - nevet fel, miközben az ajtó felé indul.

- Addig mondod, míg a végén újra meg nem duglak. - forgatom meg szemeimet, majd kinyitom neki az ajtót.

- Örülök, hogy felhagytál a kurváskodással. Jobban áll neked az egyetem. - mondja őszintén, mégis mosollyal az arcán, majd magához ölel.

- Hidd el, én örülök a legjobban, amiért kiszállhattam. - bólintok egyet, majd elválok tőle. Utoljára elköszönünk, majd kilép a szobából én pedig megfordulok és nagyot sóhajtok.

- Te prostituált voltál? - lép elém a semmiből Taehyung, én pedig úgy érzem, hogy helyben képes lennék elájulni.

—————
Well, I'm here again!
Mint mondtam, most hogy nem kell tanulnom sokkal aktívabb leszek, így máris itt van az új rész. A hét folyamán remélhetőleg még kettőt tudok majd hozni! ❤️

Remélem tetszett! A hibákért elnézést! 😁❤️

Puszi a pocitokra! 💚

a szobatárs | taekook ff (befejezett)Where stories live. Discover now