• s e v e n t e e n t h

3.4K 278 50
                                    

Az eső kopog az ablakunkon, amikor felébredek. Megriadok, hisz nem érzem magam mellett Taehyung szokásos testhőjét. Felülök az ágyon, majd felkapcsolom az éjjeliszekrényen lévő kislámpát. Tekintetemmel körbejárom a szobát, de sehol se látom. Az órára pillantok. Alig múlt hat. Önszántából biztos nem ébredt fel, hisz kilenckor kezdődik ma a tanítás nekünk. Csak nem rémálma volt? Megborzongok a gondolatra; szörnyű dolgok történtek vele.

- Taehyung? - szólalok meg, de nem érkezik válasz. Belebújok a papucsomba, s kinézek a konyhába —ott sincs. A fürdőszoba a következő állomásom, de nem járok szerencsével. Szinte feltépem a bejárati ajtót, és végre siker! Taehyung a folyosón telefonál, majd amikor észrevesz elmosolyodik és elköszön az illetőtől. Egy pillanat alatt fogom karon és vezetem be a szobába, ahol viszont azonnal magamhoz ölelem.

- Mi a baj, Kook? - kérdezi összezavarodva, de mindeközben mégis körém fonja karjait.

- Megijedtem, mikor nem voltál mellettem. - mondom halkan, mire ő édesen felkuncog.

- Csak Yoongs hívott, elvileg összevesztek Jiminnel. - forgatja szemeit, amit már tisztán látok, hisz elvált tőlem.

- Mégis min? - ráncolom homlokom.

- Én sem tudom igazán, sőt Yoongi se. Jimin néha túl féltékeny. - somolyog.

- És te? Te is féltékeny típus vagy? - húzom fel számat félig.

- Majd kiderül. - nyom hirtelen puszit arcomra, majd visszaindul az ágyhoz. Fejemet csóválva zárom be az ajtót, majd megyek én is utána. Lefekszek mellé, s mikor oldalára fordul - értve a célzást-, ölelem át derekát és húzom magamhoz szorosan. - Akkor ma randizunk. - szólal meg halkan, de látatlanban is megmondom, hogy fülig ér a szája.

- Igen, ma randizunk. - bólintok egy kicsit. - De aludjunk még, kérlek. - helyezkedek, még közelebb kerülve hozzá.

- Oké. Aludjunk. - motyogja, majd halk szuszogását hallva én is elálmosodok és újra álomba szenderülök.

Leghamarabb ezután csak a nyolc órakor megszólaló ébresztő hatására nyitom fel szemeimet, s rögtön ki is kapcsolom. Taehyung telefonja irtó hangos tud lenni, pláne reggel. Az ablakon beszűrődő fény tökéletes körvonalat rajzol szobatársam bőre köré, így azt csodálom pár perc erejéig. Ugyanúgy fekszünk, mint elalváskor, annyi különbséggel, hogy már a lábaink is összegabalyodtak. Lassan kihúzom karomat feje alól, mire lomhán kezdi nyitogatni pilláit. Ráérősen elmosolyodik és felém fordulva ásít egyet.

- Jó reggelt! - bazsalyog alsó ajkába harapva.

- Jó reggelt, édes. - simítok arcára, hogy abba simulhasson bele. - Megyek gyorsan lezuhanyzok.

Rábólint, tovább lustálkodik, én pedig kimászva az ágyból veszem az irányt a mosdó felé. Beállok a zuhany alá, majd pár perc alatt el is készülök. Gyorsan kötök egy törölközőt a derekam köré és kilépek a helyiségből.

- Na mizu? Úgy hallottam, ma randid lesz. - ugrik mellém Minho, miközben a büféhez sétálok le.

- Te ezt már honnan tudod? - csattanok fel hirtelen.

- Nyugi, tesó. - nevet fel, miközben átveti karját vállam fölött. - Jisung mondta, Taehyung be van zsongva. - mondja, mire én rögtön elvarázsolódok. Oh, drága Taehyungom!

- Ennek örülök. Igen amúgy, suli után elviszem randizni. - mosolyodok el, közben kérek egy üveg vizet a büfés nénitől.

- Egyébként..- szólal meg kissé félve, mikor már kint ülünk az egyetem előtt. Előveszek egy szál cigit, amivel megkínálom barátomat, aki kivételesen elfogadja. - Elmeséled majd egyszer, hogy mi volt az a múltkor a kávézóban? - kérdez rá a kényes témára, mire én nagyot sóhajtok.

- Kurva voltam. - rántom meg vállamat, mire leesik az álla. - Tényleg. Szükségem volt a pénzre és megoldottam így, volt belőle jó sok bonyodalmam, de most már rendben vagyok. Féltem a szerelemtől, azt hittem, hogy kiölték már belőlem az érzéseket.

- Úristen! - kap szája elé hirtelen. - Jól vagy?

- Persze. - kuncogok fel. - Nyugalom, elmúlt már. - próbálom megnyugtatni. - Mondd majd el amúgy nyugodtan Jisungnak is. - mosolygok rá, közben eldobom a csikket.

- És mi lett, hogy meggondoltad magad? Taehyung ekkora hatással lett volna rád? - huzogatja szemöldökét.

- Ha tudnád..

- Na? Hidd el, engem is hihetetlenül megváltoztatott Sungie, de imádom. - ragyognak fel szemei.

- Szerintem beleszerettem Taehyungba.

—————
Megérkezett a legújabb rész! 💞
Már nincs sok hátra! 🥺
Egyébként köszönöm a több, mint 200 követőt❣️🌼

Legyen szép napotok! ❤️

Puszi a pocitokra! 💚💚

a szobatárs | taekook ff (befejezett)Where stories live. Discover now