Lassan csuktam be hátam mögött az ajtót. Még mindig nem sikerült feldolgoznom a történteket. Úgy éreztem, mintha a rideg szempár még most is figyelne.
Egy forró zuhannyal próbáltam lenyugodni, azonban aznap este órákig forgolódtam az ágyamban, az agyam a fiún kattogott. Tudtam, hogy nem kéne túlgondolnom a történteket, jobb ha távol maradok mindettől.°
Reggel karikás szemekkel ébredtem. Teával a kezemben csoszogtam a fürdőszobába, arcomra most több smink került, hogy takarjam fáradtságomat. Kimondottan korán érkeztem az iskolába, a folyosón Jeno jött velem szembe.
-Minden rendben volt tegnap este? Épségben hazaértél?- kérdezte.
Nem akartam beavatni a történtekbe, így csak bólogattam és megnyugtattam mondván, hogy semmi probléma nem volt.
Még volt vagy 20 percünk az első óra kezdetéig, úgy döntöttünk, hogy kiülünk a kertbe. Jelentéktelen dolgokról beszélgettünk, mégis sikerült egy pillanatra elvonnia a figyelmemet a tegnapról. Később Mark is csatlakozott hozzánk. Mivel táncórával kezdtünk, együtt mentünk a terem felé.
Átöltöztem, majd csatlakoztam a fiúkhoz. Éppen valami filmről beszélgettek, de mivel ezen a téren nem vagyok túl jártas, csak álltam és vártam, hogy kezdődjön az óra.
A tanár kis késéssel lépett be, bemelegítéssel kezdtünk, majd átvettünk pár népszerűbb tánclépést. Óra végén bejelentette az év első projektjét. Az általa alkotott pároknak kell összehoznia egy koreográfiát két hét alatt. Elkezdte sorolni a neveket, ki kivel lesz. Izgatottan vártam, hogy kiderüljön, ki lesz a párom. Végül már csak az én nevem maradt. Csak az enyém. Páratlanul vagyunk a csoportban, így nekem egyedül kell dolgoznom. Hihetetlen csalódott voltam, Jaemin felajánlotta, hogy szívesen cserél velem, de nem akartam, hogy miattam kelljen többet dolgoznia.°
A mai napon szerencsére kevesebb órám van, gondoltam elmegyek vásárolni, hátha találok valami dekorációt, ami feldobja a lakás fehér falait. Késő délután értem haza égősorokkal, pár illatos gyertyával és egy korall virággal. Lehet, hogy nem a leghasznosabb dolgok, de dobtak a nappali hangulatán.
°
A hét hátralevő része hasonlóan csendesen telt, azt leszámítva, hogy amióta jóban vagyok a fiúkkal, egyre több rosszalló pillantást kapok. Chenle elmondása szerint a legnépszerűbb diákok közé tartoznak. Eleinte csak nevettem, nem hittem, hogy komolyan mondja. Azonban nem kellett sok idő ahhoz, hogy magam is rájöjjek, igazat mondott. Úgy tűnik, én is kezdek az ismert emberek közé tartozni, bár nem hiszem, hogy a legjobb értelemben. A lányok szemében csak egy "külföldi" vagyok, aki menő fiúknál akar bevágódni. Ezen az se segített, hogy megismertem Johnnyt, Taeyongt, Jaehyunt és végül Tent is. Mindegyikőjükkel egy tánccsoportba járok és talán tőlük tanulok a legtöbbet. Ten az iskola top táncosai közé tartozik, megjegyzem, okkal. Igaz, néha az egója is azon a szinten van, mint tánctudása, de ennek ellenére hihetetlen segítőkész.
°
A második hetemet is késéssel kezdtem, úgy érzem, a hétfő nem az én napom. Tegnap késő estig dolgoztam a táncprojektemmel, mégse tartok még sehol.
Ebédszünetben Chenlevel az étterem felé indultunk. Leültünk a többiekhez, éppen valamiről
beszélgettek.
-Amúgy képzeljétek, van egy új osztálytársam.-mondta Mark, majd várt a reakciónkra. A fiúk csak bólogattak, jelezve, hogy befogadták az információt, de nem tudnak vele mit kezdeni.
-És kedves? Lány vagy fiú? Hogy hívják?- tettem fel jópár kérdést, egyértelmű volt, hogy mesélni akar erről az "új osztálytársról", szóval próbáltam egy kis érdeklődést mutatni.
-Fiú, Lucasnak hívják és semmi mást nem tudni róla. Semmit se csinál csak ül a leghátsó padban és nem szól senkihez sem. Elég fura, nem?
-Lehet hogy csak alszik- jegyezte meg Ten szarkasztikusan.
-Lehet azért van mindig kapucni a fején?- gondolkodott hangosan Mark, úgy látszik nem tűnt fel neki a szarkazmus. A többiek csak csendben nevettek rajta, Mark teljesen elmerült gondolataiban, mondjuk az én érdeklődésemet is felkeltette ez a titokzatos fiú.
ESTÁS LEYENDO
Changes [NCT Lucas] ●Befejezett●
Romance"Tudtam, hogy távol kéne maradnom tőle, de nem tehettem mást..." "Mostantól nem szabadulsz tőlem"