3. rész

2K 143 3
                                    

•Mark• (->Mark szemszögéből)
Jaeminnel kicsit késve értünk a táncterembe, de az óra még nem kezdődött el. Ma mutatja be Y/N és Lucas a táncukat, kíváncsi vagyok, milyen lett.
Y/N a fejét a telefonja és a bejárat között kapkodta, látszódott, hogy izgul.
-Hallod haver! Hol van Lucas?- kérdezte Jaemin felém fordulva.
Körbenéztem és már értettem, miért ideges Y/N.
-Ha nem tolja be a képét az a gyökér 5 percen belül, megfojtom.- mondta Chenle kicsit talán túlozva, de meg tudtam érteni. Y/N minden táncpróbája után teljesen idegállapotban volt, az a fiú kikészíti. Két hete jár az osztályomba, mégse láttam még senkivel se kommunikálni. Ezek ellenére minden lány odavan érte. Szünetekben körbeveszik az asztalát, idiótán mosolyognak rá és próbálják elnyerni a tetszését. Mindezt addig csinálják, míg ki nem megy a teremből. Úgy tűnik Y/N az egyetlen, aki úgy kezeli őt, mint ahogy azt megérdemli.
A tanár már megérkezett Lucas még mindig sehol.
-Rendben, akkor lássuk az utolsó koreográfiát is!- mondta- Y/N, hol van a partnered?
Mindenki csöndben várt a válaszára. Összenéztünk a fiúkkal, nem tudtuk, mit tegyünk.
-Ötletem sincs- mondta végül Y/N csalódottan.
-Akkor kérlek mutasd be egyedül, amit tanultál.
-Elnézést, Tanár Úr! Nem mutathatná be a következő órán, amikor a párja is jelen van?- kérdezte Johnny.
-Nem lehet!- válaszolt szigorúan.-Y/N, fáradj középre kérlek!
A zene elindult, mindenki elcsendesedett. Taeyong és Ten büszkén figyelték, akárcsak két lelkes szülő, ők is sokat közreműködtek a projektben.  Az előadás közepén Lucas rontott be az ajtón, majd ugyanazzal a lendülettel csatlakozott is  partneréhez, úgy táncoltak, mintha mi sem történt volna. Tökéletes összhangban mozogtak azok ellenére, hogy nem jöttek ki túl jól. A zene véget ért, mindenki hangosan tapsolt nekik.

°

Az óra többi része úgy telt, mint szokott. Végül új csoportokra lettünk bontva, most azonban más osztályokkal is együtt kellett dolgoznunk. Szerencsére a fiúkkal együtt kerültem,de a többi csapattagomat még nem ismertem. Y/N most szerencsésebb volt, Yerivel, Joyjal, Irenevel és Seulgival került össze.
Ten volt az egyetlen, aki nem örült a beosztásnak
-Vele vagyok egy csapatban.-mondta nem túl boldogan, miközben Lucasra nézett.
-Legalább tehetséges...- szólalt meg Jeno.
-Legalább...-motyogta orra alatt Ten, karba tett kezekkel.

°

Az utolsó órának is vége, indulhattam haza, kiléptem a kapun és elindultam a buszmegállóhoz.
-Hé, Lucas!- a hangomra rám nézett.
-Hmm?
-Hol voltál?-kérdeztem tőle, ő csak értetlenül nézett rám.
-Mire gondolsz?
Ez az ember tényleg az agyamra megy.
-Tudtad, hogy bemutatód van, Y/N számított rád.
-Végül odaértem, nem?- kérdezte flegmán.
-A felére!- próbáltam visszafogni indulataimat.
-Dolgom volt. Siettem, ahogy tudtam, de alapból, mi közöd hozzá? Y/N a csajod, vagy mi?-emelte fel a hangját, ekkor már közelebb lépett hozzám, attól féltem, mindjárt nekem esik.
-Maradj távol tőle!-ezzel a mondattal hagytam ott, megelőzve egy verekedést. Bevallom, nem szívesen szálltam volna vele szembe. Biztos voltam benne, hogy van benne gyakorlata.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Changes [NCT Lucas] ●Befejezett●Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz