●Y/N●
-Na milyen volt?- kérdezte Lea izgatottan. Fáradtan kortyolgattam délutáni kávémat, a mai dolgozatok eléggé megviseltek.
-Jó.
-Bővebben?
Csendben gondolkodtam, hogyan is fogalmazhatnám meg mindazt, amit tegnap este éreztem. Lucasnak egy teljesen másik oldalát ismerhettem meg, láthattam, milyen figyelmes és jószívű. Mindezek ellenére aggódtam a másik énje miatt. Az a fiú, aki drogot árul és folyamatosan verekedésbe keveredik még mindig benne van.- Nagyon jó.
-Reménytelen eset vagy.- ingatta a fejét barátnőm.
-És milyen volt Jaeminnel?- kérdeztem.
Erre elkezdett áradozni, hogy Jaemin milyen aranyos, udvarias és vicces, meghogy egész este egymás kezét fogták, majd hazakísérte a fiú és öleléssel búcsúztak el.
-És képzeld, együtt vagyunk.- jegyezte meg végül Lea.
-Komolyan? Gratulálok!- mondtam neki őszinte mosollyal.
Lea végül elköszönt, edzésre kellett mennie, én úgy döntöttem, maradok még a kávézóban tanulgatni.°
-Eyyy Y/N! Rég láttalak!- köszönt rám Mark, majd helyet foglalt velem szemben.
-Szia Mark! Milyen volt Kanadában?
-Ahjj nagyon jó, meglátogattam a családom meg a régi barátaimat is. Olyan volt mintha már évek óta nem láttam volna őket.
Markon kívül még Johnnyról tudtam, hogy máshonnan származnak, tudtam, ők átérzik, milyen távol lenni az igazi otthontól. Az első hetekben eszméletlenül hiányzott a családom, mostmár kezdek hozzászokni, mégis várom már a karácsonyt, hogy meglátogathassam őket. Szerencsére itt is megtaláltam a helyem, a suli jól ment, a tánctudásom rohamosan fejlődött a sok projektnek köszönhetően és már az első napokban rengeteg barátot szereztem. Persze nem volt minden tökéletes, beleértve pár lányt, akik nem tudom miért, de utáltak, illetve pár tantárgyat. Ezektől eltekintve minden jól ment. Túl jól...
STAI LEGGENDO
Changes [NCT Lucas] ●Befejezett●
Storie d'amore"Tudtam, hogy távol kéne maradnom tőle, de nem tehettem mást..." "Mostantól nem szabadulsz tőlem"