25. rész

1.1K 98 3
                                    

A telefonomat a fülemhez emelve vártam Lucas hangjára.
-Igen?- szólt a vonal másik végén.
-Sz-szia...-nem volt túl sok mondanivalóm, csak beszélgetni akartam vele.
-Jól vagy? Ugye nincs semmi baj?- hallottam a félelmet a hangjában.
-Nem, dehogy, nem történt semmi...
-Akkor miért hívtál?- erre nem tudtam mit mondani.- Y/N? Hallasz? Hol vagy? Érted megyek.
-Itt vagyok a City Plázában.- meg is szakította a vonalat.
10 perc se telt el, Lucas rémült arccal szaladt felém.
-Ugye nem esett bajod?- kérdezte engem pásztázva.
-Mondtam, hogy nem...- lesütöttem a szemeimet, valamiért nem tudtam neki mit mondani.
-Y/N a frászt hoztad rám. Miért hívtál?
-Csak beszélni akartam veled...- nyögtem ki végül, láthatóan meglepődött.
-Akkor miért nem azt mondod?- kérdezte teljesen jogosan.
-Nem tudom. Te sose szoktál felhívni. Mostanában mintha kerülnél is...
Kis szünet után szólalt csak meg.
-Y/N...Én...- nagyot sóhajtott.- Van kedved átjönni ma estére?
Mosolyogva bólintottam.
Mikor odaértünk, szokatlanul nagy csend fogadott.
-Hol vannak a szüleid?
-Elmentek egy hétre Hawaii-ra.
Kis szünetet hagyott, mintha ideges lenne.
-És addig egyedül vagy itt?
Erre csak igenlően bólintott.
-Maradj itt, mindjárt hozok neked valamit inni.
A nappaliban ültem, Lucas a konyhába ment. Hirtelen egy lány hangját hallottam meg.
-Xuxi gyere már, a szobádban várok rád! Nem hagyhatjuk pont most félbe.- kiáltotta valaki az emeletről.
Szemeim könnybe lábadtak, nem hittem a füleimnek. Azonnal az ajtó felé indultam.
-Y/N vár-- szólt utánam Lucas, de ekkor már becsaptam az ajtót. Zokogva szaladtam a lakásom felé. Telefonomat kikapcsolva dobtam az ágyam végébe, a sötét szobában sírtam egymagam. Mostmár értem, miért kerül egy ideje. Tudhattam volna, hogy ez lesz. Elvégre egy klubban dolgozik bárpultosként, van miből válogatnia.
Próbáltam aludni, de gondolataim nem hagytak. Felkaptam a cipőmet és az éjszaka közepén elsétáltam Yerihez.
Mikor ajtót nyitott és megpillantott, teljesen lefagyott.
-Veled meg mi történt?- kérdezte, majd alrébb lépett, hogy beengedjen. A szobájában ülve meséltem el neki az előbb történteket.
-Hogy tehette ezt? Ha legközelebb meglátom azt a fiút, megnyúzom.- mondta barátnőm.
-Soha többé nem akarom látni.- szipogtam még mindig, zsebkendővel a kezemben. Az éjszakát Yerinél töltöttem. Mivel holnap szombat, megígérte, elvisz a decemberi vásárra. Eredeti terveim szerint Lucassal mentem volna, de ő már nem esedékes.
-Most mit csináljak?- kérdeztem barátnőmet tanácstalanul.
-Mi van Jaehyunnal? Már szakított a barátnőjével. Ideje lenne egy normális fiú után nézned.
-Nem tudom...
-Ne csináld már Y/N. Biztos vagyok benne, hogy bejössz neki. Múltkor hallottam, hogy valakinek azt mondta, tetszik neki valaki. Száz százalék, hogy te vagy az.
-Szerintem jobb, ha továbbra is távol tartom magam a párkapcsolatoktól.- dőltem hára az ágyon. Reménytelen eset vagyok.

●Lucas●
Felkapva pulcsimat rohantam Y/N lakása felé. Számtalanszor próbáltam már elérni telefonon, de nem veszi fel. Üzenetek százait küldtem el neki, de egyet se nézett meg. Ajtaján kopogva szólongattam, nem válaszolt.
-Y/N, kérlek nyisd ki! Beszélnünk kell! Y/N!
Megcsörgettem Leát.
-Nem tudod, hol van Y/N?- kérdeztem köszönés nélkül.
-Mi? Nem. Miért? Mi történt?- válasz nélkül szakítottam meg a vonalat.
Következőnek Seulginál próbálkoztam. Ő sem tudott róla semmit. Miután minden lányt végigkérdeztem, a fiúkkal folytattam. Senki nem tudott róla semmit.
Az éjszaka közepén rohangáltam a környéken, remélve, hogy megtalálom. Minden útbaeső klubban megnéztem, sehol sem találtam. Teljesen kétségbe voltam esve, bár azt se tudtam, mit mondjak neki, ha végre lesz alkalmam beszélni vele.
A fejemet fogva ültem egy buszmegállóban. Tudtam, hogy rossz ötlet áthívni, de ha akkor hazaküldöm, az se lett volna jobb.

 Tudtam, hogy rossz ötlet áthívni, de ha akkor hazaküldöm, az se lett volna jobb

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Changes [NCT Lucas] ●Befejezett●Where stories live. Discover now