20. rész

1.4K 114 1
                                    

●Lucas●
-Mindenki mindent ért?
Hevesen bólogattak.
-Mark, biztos vagy benne, hogy a haverjaid tudnak segíteni?- kérdeztem tőle.
-Jisung és Renjun is.- plusz két ember.
-Johnny, Taeilel mi van?- kérdeztem őt is.
-Jön.- felelt egyszerűen.
Remek, 18 ember, ennyi biztos elég lesz.
-Fontos, hogy a lányok semmiről se értesüljenek.- zártam le a megbeszélést, ezután mindenki hazaindult.
Egyedül ültem a szobában, fejemben tervünk pörgött. Nehéz volt olyan módszert kitalálni, ahol mi nem kerülünk bajba. Én még csak-csak megérdemelném a sitten ücsörgést, de a többieket nem hagyhattam.

°

Korábban ébredtem a kelleténél, ideges voltam a nap miatt. Mindent 24 óra alatt kellett lerendeznünk, hogy Y/N és Lea ne gyanakodjanak. Yuta, Jungwoo és Winwin feladata volt, hogy szemmel tartsák őket. Nem tudtam Kai mit tervez velük, de nem hagyhattam őrizet nélkül a két lányt.

A kocsiban vártam Ten háza előtt, Johnny, Jaehyun és Taeyong vele voltak. Egy kávézó felé tartottunk, ahol két kiszemeltünk dolgozott. A terv egyszerű volt, kicsaljuk őket az épületből, majd megkötözve ott hagyjuk rájuk küldve pár zsarut. Nem fog sok időbe telni, mire kiderítik, van miért letartóztatni őket.
A lehető legtermészetesebben vonultunk be. Jaehyun a pulthoz ment rendelni, Ten egy asztalnál ülve figyelte a terepet, Johnny a hátsó kijárat lakatjának feltörésével foglalatoskodott, Taeyonggal pedig a hátsó pihenőnek nevezett szobában lecsaptunk rájuk. Minden tökéletesen ment. Suho és Xiumin kiestek a játékból.

●Mark●
Haechan lekövette Lay és D.O. tartózkodási helyét.
-Lay a Blackwayben van.- jelentette ki. Úgy tűnik, ez az ember a reggelt már egy kocsmában kezdi.

Belépve alkohol szaga csapott meg, azonnal felfordult a nyomrom tőle. Hátra osonva az öltözőből egy barista egyenruhát emeltem el, majd felkaptam. A pult mögé állva, arcomon maszkkal szolgáltam ki Layt a lehető legerősebb italból. Nem kellett sokat várni, hogy teljesen lerészegedjen. Elvetemült módjára kezdett üvöltözni készen állt egy tömegverekedésre. Renjun azonnal hívta a rendőrséget, akik elvitték, a többi majd ott kiderül róla.

●Jeno●
-Szegény fiú, pedig olyan békésen sétáltatja a kutyáját...-nézett D.O.-ra Jaemin lesajnáló tekintettel.
-Kár, hogy az nem az övé...- el se tudtam hinni, ki olyan elvetemült, hogy ellopjon egy kutyát, majd az ártatlant játszva a parkban sétálgasson vele. Azt értem, hogy azért a fajtáért akár 2 milliót is el lehet kérni, mégis kell hozzá őrültség.
-És akkor csak simán hívjuk ki a zsarukat? Ez elég bénán hangzik.- méltatlankodott barátom, teljesen jogosan. Ez így túl egyszerű volt, de végül csak tettük, amit tennünk kellett.

●Chenle●
Baekhyunra vártunk. A terv szerint Jisung megpróbálja valami ártatlannak tűnő dologgal provokálni, míg rá nem támad a férfi. Az eseményekről videót készítek, ami majd a bizonyítékunk lesz, ha börtönbe akarják csukni Baekhyunt kiskorú bántalmazása miatt. Mindezt persze "CCTV mentes" övezetben kellett végrehajtanunk.
A megfelelő időpontban Jisung kilépett elé, "véletlenül" fellökve az embert. Hihetetlen, hogy ennyitől elvesztette hidegvérét, és nekiesett Jisungnak. Tudtam, hogy csak megjátsza a fájdalmait, ugyanis barátom kiskora óta harcművészetet tanul, egy ütés meg se kottyan neki és egy kézzel ketté tudta volna törni az előtte álló embert, de kellett a színjáték.
Mindent rögzítve rohantam a rendőrségre, mire pár autójuk a helyszínre sietett. Kihívás teljesítve.

●Doyoung●
A fiúkkal Chent kaptuk, mint áldozat, aminek nem nagyon örültem. Éppen egy sztriptízbár előtt álltunk.
-Én be nem megyek oda.- jelentettem ki.
-Miért pont ezt a perverz gyökeret kaptuk?- nyafogott Kun.
-Menjünk, essünk túl rajta minél gyorsabban.- indult a bejárat felé Taeil.
A dolgunk mindössze annyi volt, hogy szemmel tartsuk emberünket, majd ha hazatér aznap esti kiválasztottjával, ráküldjük a zsarukat, ugyanis mindez illegális volt az országban.
Nem kellett sokat várni, mire oldalán egy túlsminkelt, alulöltözött lánnyal autóba ült, majd lakása felé indult.
-Hívd!- utasítottam Kunt. A többi nem a mi dolgunk.

●Lucas●
Este fele járt már, mégis maradt még további 3 ember, Kai Chanyeol és Sehun. Eddig minden zökkenőmentesen ment. Hat ember már rács mögött ült, nem szabadulnak egy jóideig. Most jött azonban a legjava. A trió volt az, melynek tagjairól a legkevesebbet tudtuk. Se házszám, se telefonszám, se munkahely.
A fiúk mind szétszóródtak a városban, valahol itt kellett lenniük, ha szerencsénk van, akkor egy helyen.
Hirtelen csörögni kezdett a telefonom, Y/N hívott.
Mikor felvettem, egy férfi hangját hallottam.
-Ha kell a lány gyere érte. Wonhyo-ro 35-gil.- a háttérben hangos sikítás.

Changes [NCT Lucas] ●Befejezett●Onde histórias criam vida. Descubra agora