21. rész

1.3K 116 1
                                    

Gondolkodás nélkül siettem az említett helyszínre.
-Hol van?- kérdeztem Kait, készen álltam két kézzel megfojtani. Semmi reakciót nem adott.- Azt kérdeztem, HOL VAN?- ragadtam meg pulcsija nyakát, majd a falnak löktem, gúnyosan mosolygott rám. Hirtelen ketten fogtak le hátulról, azonnal rájuk támadtam. Nem volt sok esélyem egymagam Sehun és Chanyeol ellen. Minden erőmmel próbáltam őket a földbe tiporni, de végül én voltam az, aki ott végezte. Egy pofon és hasbarúgás után láttam meg Y/N-t. Ott állt Kai mellett, halálfélelemmel az arcán. Ahogy megpillantott, kisírt szemei újra könnybe lábadtak. Sehun közeledett felém, hogy újra megüssön, próbáltam lábra állni, hogy megint harcba szálljak vele.
-Ne, kérlek! Ne bántsátok!- sikított a lány teljes tüdejéből.- Mit akartok? Bármit megteszek, csak hagyjátok békén.
-Hallottad ezt Lucas? A kis szerelmed bármit megtesz nekem. Szerinted mit kéne kérnem tőle?- nézett rám Kai ördögien.
A harag újabb erőt adott, ökölbe szorított kezekkel indultam meg felé, de két csatlósa megint utamat állta.
-Ne merj hozzáérni!- sziszegtem fogaim közt.
-Miért? Mi lesz, ha mégis megteszem? Hmm?- ezzel a lányt derekánál fogva húzta magához közelebb. Y/N megkötözött kezeivel próbált ellenkezni, sikertelenül.- Meg kell hagyni, jó ízlésed van.- nézett végig rajta.
Azt hittem beleőrülök az idegességbe. Velem azt csinálhatnak, amit akarnak, de Y/N-t nem vonhatják bele a dologba. Utolsó próbálkozásként támadtam meg Sehunt és Chanyeolt. Egy hatalmas ütést kapva estem össze.
-Ne, elég, engedjétek el!- kiáltozott Y/N, majd Kai kezeiből kitépve magát engem védelmezve állt elém.
-Folytassátok.- intett Kai, mire Chanyeol ütésre emelte öklét. A lányt védelmezve öleltem át.

Hirtelen Mark hangját hallottam.
-Haver, én ezt nem tenném a helyedben.- mondta ellenségünknek, majd rátámadt. Egy nagy lökéssel taszította arrébb. Körbenézve a többieket is megpillantottam, Sehun kiütve feküdt a földön, Chanyeol elég rossz állapotban a falnak dőlve szenvedett. Lea siettett hozzánk.

●Y/N●
-Jól vagytok?- segített minket talpra barátnőm, majd az autóhoz vezetett. Lucas határozottan borzalmas állapotban volt. Karcolások és fekete-lila foltok borították, ruháin rengeteg szakadás, kissé "déjà vu" érzésem volt a látványtól.
-Mindjárt hazaviszünk, csak előbb elintézzük Kait és a bandáját, ezzel otthagyott minket.
A könnyeimet törölgetve próbáltam lenyugodni.
-Sajnálom.- hallottam Lucas hangját.
-Mondtam, hogy ne csináld ezt tovább, de persze nem hallgattál rám, pedig meg is ígérted. Most látod, mi lett a vége.- mondtam csalódottan.
-Nem hagyhattam, hogy szabadon járkáljanak a környéken, veszélyt jelentettek rád.
-Miért nem hívtad a rendőrséget?- kérdezte.
-Néha elfelejted, hogy én se vagyok  teljesen jófiú.- nézett rám mosolyogva. Hihetetlen, hogy még egy ilyen szituációban is képes vagyok elveszni mosolyában.- Nagyon haragszol rám?- kérdezte félénken.
-Csak egy kicsit.- színleltem duzzogást.
-Eyy akkor ki kell engesztelnem téged.- ezzel karjai közé zárt és egy nagy puszit nyomott az arcomra.
-Lucas, csupa kosz vagy.- méltatlankodtam, bár jelenleg pont az ölelésére volt szükségem.
-Te is.- nevetett rajtam. Igaza volt.
Johnny szállt be az autóba.
-Még ilyenkor is van időtök a romantikázásra?- cukkolt minket mosolyra húzott szájjal.
-Mi lett Kaial?- kérdeztem.
-Egy jóideig nem szabadul.
Még szerencse...

Johnny a lakásom előtt állt meg. Megígértem Lucasnak, hogy maradhat addig, míg fel nem épül, nem akarta, hogy a szülei feleslegesen aggódjanak.
-Maradj itt, gyorsan megágyazok neked a kanapén.
-Nem akarok a kanapén aludni, olyan kényelmetlen.- nyafogott.
-Hát a földön rosszabb.- mondtam neki, bár tudtam, mire céloz.
-Hagy aludjak veled.- nézett rám nagy szemekkel.
-Ki van zárva!
-Naaaa, bébiiiii!!!
-Nem.
-Légysziiii!!!
Vártam még egy kicsit karbatett kezekkel, de végül beadtam a derekamat.

°

Gyors vacsora és fürdés után végre jöhetett az alvás. A mai nap elképesztően eseménydús és fárasztó volt. A szobámba lépve Lucast pillantottam meg.
-Hol a pólód?- kérdeztem fedetlen felsőtestére nézve.
-A mosógépben.
-És nincs másik?- vontam fel egyik szemöldököm.
-A tánccuccomban csak ez volt. Szóval most csodálhatod kockás hasamat.- kacsintott rám.
-Persze, hogyne.- forgattam a szemem, majd a takaró alá bújtam.
Lucas lekapcsolta a lámpákat, majd ő is lefeküdt. Éreztem, ahogy lassan kezei átkarolják a derekamat.
-Megbeszéltük, hogy nem jössz át a térfelemre.
-Tudom, de ez így sokkal jobb.- arcát hátulról a vállamra tette. Meg kell hagyni, tényleg jobb volt így, ezért nem is vitatkoztam. Nem kellett sokat várni, mire mindkettőnk álomba merült.

 Nem kellett sokat várni, mire mindkettőnk álomba merült

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Changes [NCT Lucas] ●Befejezett●Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz