●Y/N●
Izgatottam léptem be a táncterembe. Ma kellett bemutatnunk, mit hoztunk össze a csapattal. A lányokat az öltözőben találtam meg, éppen készülődtek.
-Y/N te hogy állsz?- kérdezte Yeri.
-Öhm hát én már kész vagyok.
-Így akarsz táncolni?
-I-igen, miért?
A lányok csak a fejüket ingatták.
-Tessék, vedd fel ezt- nyomott a kezembe egy adag ruhát Joy.
-Ha felöltöztél akkor rakok rád egy kis sminket is.- mondta Seulgi.- Nyomás Y/N nincs sok időnk!
Ezzel siettem is, tettem, ahogy mondták, bár nem értettem, minek a nagy felhajtás.
-Lányok! Gyertek, kezdünk!- szóltak be az öltözőbe, Seulgi pont az utolsó simitásokat végezte rajtam.
Mikor kiléptünk az öltözőből, már mindenki ott volt. Még Lucas is.... és Jaehyun is. Éppen engem nézett, bár úgy tűnik, nem ő volt az egyetlen. Nem tudom, hogy festhettem, de remélem nem olyan rosszul.
-Seulgi, mindenki engem néz, bohócnak sminkeltél ki vagy mi?
-Maradj már Y/N- nevetett rajtam- azért bámulnak, mert eszméletlenül csini vagy.- kacsintott rám, majd leült a többiekhez, később én is csatlakoztam.
A bemutató elkezdődött, sorra következtek a csapatok, majd mi jöttünk. Izgatottan beálltunk kezdő pozíciónkba.
Mikor a zene elcsendesült már csak a hangos tapsolást hallottuk. Boldogan és megkönnyebbülten fáradtunk le a tánctérről.
Végül az utolsó előadás következett. A fiúk felkészültek, Ten kicsit idegesnek tűnt. Lucas megveregette a vállát, szájáról csak annyit tudtam leolvasni, hogy "hajrá". Nos ezen nem csak én lepődtem meg. Ten elég furcsán nézett rá, szinte már nevetni támadt kedvem tőle, de nem tehettem, mert a zene elindult.
Azta. A fiúk mindent beleadtak a gyakorlásba és ez látszott is.
Mikor befejezték hangos tapsvihar tört ki, a lányok sikongattak, úgy tűnik szép kis rajongói kört gyűjtöttek maguk köré ezzel.°
Óra után gratuláltam Tennek a munkájáért, ő is hasonlóan tett.
Majd Jaehyun jött oda hozzánk.
-Ti aztán nem vettétek félvállról a feladatot.- én erre elpirultam Ten pedig rendes ember módjára reagált.
-Kösz Jae. A tié---
A beszélgetésük további részére már nem figyeltem, az egyetlen dolog, ami felkeltette az érdeklődésemet az Jeahyun cuki mosolya volt.
-Hey Y/N! Jól vagy?- Ten szinte már üvöltött, ekkor esett le, hogy valószínűleg eddig úgy bámultam Jaehyunra, mint egy idióta. Remek.
-Ohhh kicsit fáradt vagyok szóval most megyek is. Sziasztok!
Gyorsan kisiettem a teremből, az arcom forrt a kínos helyzettől.
-Mi történt? Csak nem elpirultál Lucas láttán.- cukkolt Irene.
-Hát sajnos más miatt vörös a fejem.
-Mi? KI AZ?- kérdezték egyszerre.- Mondd már!
-Jaeh-
-Jaehyun???- vágták rá szintén egyszerre.
-Shhh ne ilyen hangosan!- kértem őket, bár ha a fiúk még mindig a teremben voltak, biztosan hallották.
-Dehát neki van barátnője.-az információ hallatán teljesen lesokkoltam.
-Hogy mi?- kérdeztem kissé hisztérikusan.
-Nem tudtad? A múlt héten jöttek össze.- világosított fel Joy.
És már megint megtörtént. Megtetszik valaki, szerelmes leszek belé aztán pofára esem. Már kezdem megszokni.°
Otthon csendben ültem az ágyamon. Legszívesebben megint sétálni mentem volna, de a múltkori után nem mertem. Hirtelen Lucasra tévedtek gondolataim. Egyre kevésbé értettem, hogy mit miért csinál és ez kezdett zavarni. Nem várom el tőle, hogy beavasson személyes ügyeibe, de olyan érzésem volt, nincs valami rendben. Alapból, hogy került be egy ilyen ember egy ilyen iskolába? Értem, hogy tehetséges, de a táncóra az egyetlen, amin néha csinál is valamit.
Megint eszembe jutott az az este amikor először találkoztam vele. Kimondottan félelmetes volt. Néha még most is az. Gyakran hord kapucnit, de ha jobban megfigyelem az arcát, mindig felfedezek egy újabb és újabb karcolást. Szinte biztos voltam benne, hogy köze van valami sötét dologhoz.°
Másnap reggel fáradtan ébredtem. Nem emlékszem, mikor aludhattam el, de karikás szemeim láttán csak tippelni tudtam, hogy valószínűleg elég későn.
Az osztálytermemben ültem, Irene libbent be az ajtón és hozzám lépett.
-Tudod milyen nap van ma?- kérdezte.
-Péntek?
-Pontosan.-helyeselt. Nos úgy tűnik mostmár a két lábon járó naptár szerepet töltöm be.- Tudod, hogy ez mit jelent?
-Öhm...nem nagyon.
-Ma este bulizni megyünk a csajokkal és te is jössz velünk.- válaszolt vidáman mégis ellentmondást nem tűrő hangon.
-Irene, nem hiszem h--
-8-ra ott vagyunk érted. Pusziiiii!
Hát én megpróbáltam.°
A szekrényemben kutattam valami elfogadható ruha után, de az egyetlen, amit találtam egy rövid, nagy dekoltázsú fekete koktélruha volt, amit a bátyámtól kaptam "poénból". Ebben ki nem teszem a lábam. Szóval tovább kerestem, de nem találtam semmi mást. Ránéztem az órámra és kevesebb mint 40 percem maradt elkészülni. Rohantam a fürdőszobába, gyors zuhany után a fejemre pakoltam egy adag sminket, a hajamat elfogadhatóbbá varázsoltam majd felkaptam a fekete "csodát" egy pár túl magas magassarkúval és minimális ékszerrel. A kezemben egy kis kézitáskával indultam ki a ház elé. A lányok pont akkor érkeztek, bepattantam az autó hátsó ülésére és indultunk is.
Szöul legmenőbb szórakozóhelyénél szálltunk ki. Úgy tűnik, a lányok mindent megtesznek, hogy felvidítsanak a Jaehyunos ügy után.
Együtt vonultunk be a klubba, jópár tekintetet magunk után vonva. Azonnal a tánctér felé vettük az irányt. A zene hangosan szólt, éreztem, ahogy felszabadulok. A többiek a nagy tömegben lassan elkeveredtek. Gondoltam leülök a bárhoz, hátha ott egymásra találunk. A
széken ücsörögtem, majd egy bárpultos megkérdezte, mit szeretnék inni. A hangját alig hallottam a zenétől. Továbbra is az embereket páztázva kértem egy alkoholmentes koktélt, bármennyire jó ötletnek tűnt, nem részegséggel akartam Jaehyunt kiverni a fejemből. Mikor elkészült az italom a fiú felé fordultam, hogy fizessek. Felnéztem és a kezem megállt a mozdulat közben.-Lucas?
-Y/N?
Mindketten döbbenten néztünk egymásra.
BINABASA MO ANG
Changes [NCT Lucas] ●Befejezett●
Romance"Tudtam, hogy távol kéne maradnom tőle, de nem tehettem mást..." "Mostantól nem szabadulsz tőlem"