Další den se Jamie ve škole neobjevil a to stejné Sean. Rosamund se doslechla, že někdo točil jejich trénink a prokázalo se, že Sean podkopnul Jamiemu nohy, takže měl její nevlastní bratr čtyřiceti osmi hodinové vyloučení a předepsaných čtyřicet osm hodin prospěšných prací na škole.
Kate se ale naštěstí už vrátila, i když její ne moc věrný přítel ne.
„Jakto, že jsi mi to včera nenapsala? Proč nic nevím? Jeden den člověk zaspí na dvě hodiny, pak se mu už nechce přijít a přijde o tohle všechno?" stresovala se Kate. „Proč nic, proboha, nevím?"
Rose se jen zasmála. „Takže proto jsi tu včera nebyla?" zeptala se ji, když procházely chodbou na další hodinu. V rukou měly aritmetiku. „Jen kvůli spánku?"
„Jo..." řekla ji Kate, ale nepodívala se na svou kamarádku.
Rosamund pozvedla obočí. „Jsi si jistá, že to nesouvisí s Jasonem?"
Kate se zastavila a povzdechla si. Jeden kluk do ní vrazil a ona by ho obvykle okřikla, ale šlo na ni poznat, že na to byla až moc ztrápená. „Neozval se mi ještě."
„A byla jsi za ním?"
Zakývala nesouhlasně hlavou. „Nemůžu jen tak za ním přijít domů a zeptat se ho, proč se mi vyhýbá. Nevím, co se děje. Volala jsem mu asi milionkrát a ty slohovky, co jsem mu napsala... Jo a dokonce ho omlouvám u učitelů, že ho skolila nemoc."
Rose si začala hrát s vlasy. „A víš, proč se ti vyhýbá? Naznačoval něco nebo něco podobného?"
Znovu zakývala hlavou. „Vůbec ne. Já jsem něco udělala špatně a on mne teď trestá. Ani na tu chatu mne nepozval."
„Nebo nechtěl Sean, abys tam byla, protože bys tam dovedla mne." napadlo ji. „Asi sis všimla, že nebyl dvakrát nadšený, že jsem se tam ukázala."
To Katiu rozesvelilo. „Já si spíše všímala toho, že Jamiemu si tam rozhodně nevadila." Hned na to ale na ni padl smutek. „Tak proč by mi teď Jason nebral mobil a neodepisoval mi?"
Rose se snažila přijít na něco, co by mohla být aspoň z poloviny pravda. „Třeba mu někdo ukradl mobil."
„A co počítač? Přes ten jde taky zapnout Messenger."
Rose jen mávla rukou. „Nehraj chytrou a pojď, za chvíli zvoní. Dneska si sednu k tobě, ty inteligente. Vím, že ti jde matika a já absolutně nechápu, co mám dělat s tím úkolem." změnila rychle téma.
Rosamund se rozhodla, že Katie o tom, jak přistihla Jasona s nějakou holkou, nikomu neřekne, protože nebylo na ni, aby rozvracela jejich vztah. Jason by se měl přiznat sám.—
Uživatel Jam1e0 píše...
Jam1e0: Zítra už přijdu.
Roschmidt: To ses ozval brzo, ti řeknu.
Jam1e0: Promiň, ale nechali mne přes noc v nemocnici. Táta sice říkal, že mne večer vyzvedne, ale nakonec se na mne vykašlal a mezitím mi chcípnul mobil.
Roschmidt: A jak to s tebou vypadá?
Jam1e0: Mám jen sádru, takže se mi na ni budeš moct podepsat.
Jam1e0: Máma sice říkala, že mám zůstat doma, ale nenechám si ujít naši biologii.
Roschmidt: Myslíš, že nás rozpitvané vnitřnosti sblíží více než odpoledne strávené u tebe?
Jam1e0: Ty bys sem byla schopná přijít, jo?
Roschmidt: Je v tom problém?
Jam1e0: Myslel jsem, že nejsi na rychlý vztah stavěná, když jsi chtěla volný průběh.
Roschmidt: Jak náš pomalu vyvýjející vztah souvisí s návštěvou tvého pokoje?
Jam1e0: Vážně se na tohle ptáš?
Roschmidt: Pravda, máš pravdu, Jamie. Uvidíme se zítra na biole.Úspěšně jste se odpojili z chatu.
Rosamund spokojeně odložila telefon na nabíječku a lehla si do postele. Přemýšlela, dokud neusnula, jen a jen nad Jamiem.
—
Ráno snídala už normálně v dobu, kdy měla. Ale i tak se objevil polonahý Sean, což ji zaskočilo, protože ho tady opravdu nečekala.
„Neměl bys využívat vyloučení aspoň k dohnání spánkového deficitu?"
Podíval se na ni a pozvedl jedno obočí. „A neměla by ses starat o sebe?" zeptal se ji chladně.
Tohle chování ji překvapilo ještě více. Co jsem mu sakra udělala?
Přišel k ledničce, vzal si jogurtové mléko, otevřel víčko a hltavě mléko vypil. Plast odhodil na linku a chystal se kolem ní projít jako kolem vzduchu, ale Rose na něj začala mluvit a to ho zastavilo.
„Nevím, proč se se mnou nebavíš, ale je mi to jedno." Řekla nepřesvědčivě.
Ani se na ni neotočil. „V tom případě nevím, co se staráš." A s těmito slovy se vydal po schodech nahoru, kde si vlezl do koupelny.
Rosamund jen tiše seděla, hleděla na svá vajíčka, co ji přichystala matka a naslouchala zvukům sprchy, což ji připomnělo její první sex s Jamiem. V její hlavě byl jendoduše nejednoduchý zmatek.
ČTEŠ
𝗛𝗔𝗟𝗙 𝗔𝗡𝗗 𝗛𝗔𝗟𝗙
Teen Fiction𝗨𝗞𝗔́𝗭𝗞𝗔 𝗭 𝗞𝗡𝗜𝗛𝗬: Přistoupil k ní a přitiskl ji ke stěně. Své ruce měl kolem její hlavy a Rose se zrychlil dech. Nemohla si pomoct. Přestože ho v tu chvíli sebevíce chtěla, řekla mu: „Vypadni. Nenávidím tě." Sean jednu ruku spustil podél...