12.rész

952 105 2
                                    

-Na ő volt Jihoon. Szépen bemutatkozott, nem igaz? - néztem Jiminre, aki fintorogva nézett az említett után.

-Hihetetlen hogy Yoongi mennyire vak. - sóhajtott. 

-De mi majd felnyitjuk a szemét! Keressük meg a többieket és beszéljünk velük. - húztam egyenesen Jin lakásába, mostanában szeretnek a többiek ott bandázni, és Jihoon eltávolító műveleteket alkotni.

-Biztos, hogy örülni fognak? - állt meg Jimin. Láttam rajta, hogy kicsit félt a reakcióktól.

-Teljesen biztos. Gyere. - fogtam meg a kezét, majd benyitottam. Már kopogni sem kell. - Megjöttünk! - kiabáltam.

-Mi az, hogy "tünk"? Miért nem "tem"? - hallottam Jin hangját. - Csak nem szövetséget kötöttél az ellenség... Jimin! - ragyogott fel Jin arca, mikor meglátta, ki is áll mellettem. Azonnal eldobott mindent a kezéből, és szélesre tárva karjait, megindult felénk. Engem nemes egyszerűséggel odébb lökött, majd elkezdte kiölelni Jiminből a lelket. A névre a többiek is megjelentek, majd hasonló reakciókkal fogadták szeretett barátjukat.

-Hogy hogy itt vagy? - nézett rá Hoseok, miközben meg sem kérdezte Jimint, hogy kér e sütit, csak betömte szegény szájába.

-Valamit el szeretnénk mondani nektek. - néztem körbe, mire Yejin félrenyelte az innivalót.

-Te jó ég! Csak nem? - kapkodta a fejét közöttünk, nekem viszont nem esett le, hogy mit akart.

-Igazad van! - csapott a homlokára Jin. - Esetleg...csináltatok valamit? Ágyban...párnák között...

-Barom! - ütöttem tarkón mikor leesett mire gondol. - Nem feküdtünk le! Nincs is közöttünk semmi! - néztem mérgesen a többiekre piros arccal. Ez annyira ciki...

-Pedig jó lenne. - mondta Jimin, én pedig elképedve néztem rá.

-Mire célzol? - ennél jobban már nem éghetek.

-Semmire, csak jó nézni ahogyan változik a színed. - röhögött, miközben lepacsizott Kookkal. Az áruló!

-Nem térhetnénk a lényegre? - csattantam fel, mire rötyögve leültek a földre. Én pedig beszélni kezdtem. Mindent elmondtam, amit Jihoon-tól hallottam. Nem hagytam ki semmit sem, a többiek pedig döbbenten hallgattak.

-Szóval azt mondod, hogy ez ki volt tervelve? - ráncolta a homlokát Namjoon.

-Igen. Hiszen ő maga mondta. És azt is, hogy gyorsabban halad, mint hitte.

-De mi oka lehet erre? - tűnődött Yejin.

-Biztos vagyok benne, hogy a célpontja Yoongi. Szerintem a házra pályázik. - szólt közbe Jimin is. Szavain mindenki elgondolkodott.

-Van benne valami. - álltam fel. - Hiszen nem konkrétan Jimin volt a baja, vagy én. Mindenkit ki akar innen rakatni. Tehát...

-A helyünkre újakat akar hozatni, majd végül Yoongit is ki fogja tenni. - fejezte be mondatomat Jin.

-Ez nevetséges. Mi oka lenne rá? - kérdezte Yejin.

-Van jobb ötleted? Erre kell megtalálni a választ.

-A mocskos dög! - kezdett szitkozódni Yejin. - Még jó, hogy nem mentem el vele buliba.

-Mit mondtál? - kapta fel a fejét Jungkook.

-Hogy mocskos dög. - ismételte meg Yejin.

-Nem, nem. Utána! - sürgettem, mert leesett, mit akart Jungkook. Ez még jól jöhet.

-Hogy nem mentem el vele a buliba. - morogta Yejin.

-Milyen buli? - meredt Jimin is a lányra.

-Tegnap a postaládát néztem meg, mikor mellém állt, és azt mondta, menjek el vele holnap egy buliba meginni valamit. Nemet mondtam, nem vagyok ám olyan könnyű nőcske! - mondta sértetten, én pedig elégedetten csettintettem.

-Ez lesz az! Te talán ki tudod belőle húzni a célját.

-Mi? Neeem! Felejtsétek el, nem leszek egy baba, akit ti mozgattok! - pattant fel a földről.

-Segítened kell! Megtudhatjuk a gyengéit is! Sőt, lehet valamit majd felhasználhatunk ellene. - örvendeztem, a többiek pedig hevesen bólogattak.

-Legyen Sherlock. - sóhajtott Yejin. - Mi a terv?

-Gyertek közelebb. - intettem, és mindenki szó nélkül, figyelmesen hallgatta, hogy lesznek a dolgok. Vigyázz Jihoon, most megvagy...

Őrült szomszédok I.(BTS) ~ BefejezettWhere stories live. Discover now