Hoofdstuk 5

1.8K 38 0
                                    

POV Jace:

Ik kom net van Jordan en Lucas als ik de deur van mijn kamer open. Ik ben dus echt fucking blij dat ik een kamer voor mezelf heb. Ik trek mijn hoodie uit en loop dan richting de woonkamer om even tv kijken als ik zie dat er al iemand op de bank zit. Wie the Hell  is zij?

'Wie de fuck ben jij en wat doe je in mijn kamer?' vraag ik

Het meisje kijkt me aan en ik voel haar ogen over mijn lichaam gaan. Ik weet dat ik lekker ben. Alle meiden willen me dus ja. Snel staat ze op en ik zie meteen hoe knap ze is. Ik kijk naar een lang meisje met een licht getinte huid en halflang bruin haar. Ze draagt een zwarte broek, een blouse met een trui erboven aan en ze loopt op Nikes. Die meid komt dus in mijn bed.

'Dit is ook mijn kamer inmiddels. En ik ben Maelin.' zegt ze met een zachte prachtig stem.

Ik hou nu al van haar stem.

Nee Jace, ze heeft geen prachtige stem. Ze wordt gewoon weer een van die meisjes waar je het mee hebt gedaan.

'Nou dan zal ik je is wat zeggen Mae-Iin.' zeg ik arrogant.

'Zeg maar op.' zegt ze niet gevend om de situatie. Ze is echt niet bang voor me. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Iedereen is bang voor me. Wie is zij toch dat ze niet bang is. Normale meisjes zouden bang zijn. Maar volgens mij is ze niet normaal.

Ze is bijzonder.

Nee Jace ze is niet bijzonder.

'Ik ben Jace, DE badboy van de school. Ik doe wat ik wil wanneer ik maar wil. Dus schatje kom je mee naar mijn kamer? zeg ik. Nu gaat ze echt wel mee. 1-0 voor mij. Opeens komt ze dichterbij me staan. Ik kijk recht in haar ogen.

Ze heeft prachtige groenblauwe ogen. Ik zou uren in die ogen kunnen kijken.

Wat? Jace houdt je hoofd er toch bij. Het wordt gewoon weer een one night stand.

'Mmmhhh.' zegt ze nadenkend. Dit wordt hem dus sowieso.

'Nehh niet zo'n zin in, maar weet je Jace ik wed dat er vast wel een meisje is die je wel wilt.' zegt ze met een glimlach. Shit zeg! Dat is toch 1-0 voor haar.

WAT? Nu moet ik haar dus echt hebben. Nog nooit heeft een meisje mij afgewezen. Wie denkt ze wel dat ze is. Ze wil weglopen maar ik houd haar tegen.

'Laat me los.' zegt ze geïrriteerd.

Zelfs dan is ze mooi

Wat nee Jace ze is niet mooi, hou je fucking hoofd er is bij.

'Nehh niet zo'n zin in schatje.' imiteer ik haar. Volgens mij vind ze me echt irritant. Whatever.

'Laat me los en rot op.' zegt ze nu boos.

Wat een pittige dame is het toch. Des te leuker om haar in bed te krijgen. Ik laat dr niet los en ik zie dat ze nu echt boos word. We kijken elkaar in de ogen en ik let even niet op. Opeens geeft ze me een knietje in mijn edele delen. 

Ik val op de grond Terwijl ik: 'Screw you bitch.' naar haar schreeuw.

Snel loopt ze de deur uit. Wie is dit meisje toch? Ik sta rustig op en werp een blik op de klok. Halfzes, tijd voor het avondeten. Ik loop naar mijn kamer op me even op te frissen. Daarna loop ik ook de kamer op weg naar de kantine voor het avondeten.


YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu