POV Maelin:
We lopen naar de deur en ik bel aan. Al snel doet mijn stiefmoeder open en ik vlieg haar in de armen.
'Ik heb je zo gemist.' Zeg ik.
'Ik jou ook lieverd.' Zegt ze terug. Ik laat haar los en glimlach naar haar. Dan kijkt ze de rest pas aan.
'En wie heb je meegebracht?' Vraagt ze.
'Nou dit zijn mijn beste vriendinnen, Quinn en Sarah. Dit is Lucas het vriendje van Sarah en een vriend van mij. Dat is Jordan ook een goeie vriend van mij. En als laatste heb ik Jace, mijn vriendje meegebracht.' Leg ik uit terwijl ik ze een voor een aan wijs.
'Wat gezellig! Nou hallo, ik ben Roselynn, de stiefmoeder van Mae.' Zegt ze waarna ze iedereen een hand geeft.
POV Jace:
Ik geef de stiefmoeder van Mae een hand. Ze ziet er heel aardig uit. Ze heeft ze heeft lang bruin haar - dat ze in een knotje op heft gestoken – en donkerbruine ogen.
'Ik roep de rest even.' Zegt ze waarna ze door de deur loopt en uit het zocht verdwijnt. Vaag hoor ik haar iets roepen. Ik kijk mee glimlachend naar Mae. Ze loopt naar me toe en drukt een kus op mijn wang.
'Wacht maar af, nou komen ze hoor.' Zegt ze als we opeens een enorm kabaal horen. En ze heeft gelijk want binnen de kortste keren staan er een man, Roselynn en vier jongens in de hal. Mae knuffelt ze allemaal en draait zich dan glimlachend om.
'Jongens dit zijn mijn vader, Marc en mijn vier broers, Alexander, Nicholas, Sebastian en Daniel. Pap, broertjes dit zijn mijn beste vriendinnen Quinn en Sarah, Lucas het vriendje van Sarah en een goeie vriend van mij, Jordan, ook een goeie vriend van mij en mijn vriendje, Jace.' Zegt ze. Ik geef ze allemaal een hand en stel me voor.
'Kom dan ga ik jullie even jullie kamers laten zien.' Zegt Mae. Ik loop achter haar aan door de deuren en we komen aan in een nog grotere hal dan net. Ze loopt de trap op naar boven en ik volg haar maar. Als we boven zijn loopt ze een gang in en gooit wat deuren – van wat waarschijnlijk kamers zijn – open.
'Okay hier kunnen jullie slapen. Kijk maar welke kamer jullie willen. Elke kamer heeft een inloop kast en eigen badkamer.' Zegt ze. Sarah en Lucas verdwijnen in de eerste kamer aan de rechterkant, Quinn verdwijnt in de kamer naast hun en Jordan loopt naar de kamer tegenover Quinn en ik wil naar de kamer naast Jordan lopen maar Mae houdt me tegen.
'Jij slaapt bij mij.' Zegt ze beslissend. Het maakt mij helemaal niet uit dat ik bij haar slaap. Ik moet eerlijk zeggen dat ik beter slaap bij haar. Mae pakt mijn hand en trekt me mee naar de andere gang en loopt helemaal naar het uiteinde waar ze de deur rechts van haar opent en me mee naar binnen trekt.
'Dit is mijn kamer.' Zegt ze en ik knik en kijk om me heen. Er staat een groot tweepersoonsbed aan de linkerkant van de deur met daar tegenover een deur die waarschijnlijk naar haar balkon leidt. Aan de rechterkant staat een bank, televisie, een enorm bureau en een boekenkast.
'Het is mooi.' Zeg ik doelend op de kamer. Ik zet mijn tas op de grond en trek Mae naar me toe. Ik kijk haar glimlachend aan en druk dan mijn lippen op die van haar. En zoals altijd verspreidt er een warm gevoel in mijn boek. Ik wil de kus verdiepen maar we worden gestoord door dat iemand heel hard kucht. Mae maakt zich los en ik kijk wie er ons stoorde. Een van de broers van Mae staat te kuchen.
'Okay ik kwam vragen of jullie ook naar beneden komen.' Vraagt hij.
'Tuurlijk we komen eraan Alec, is June er al?' Vraagt ze. Ik heb werkelijk geen idee wie June is. Ik zal het Mae wel zo vragen.
'Ja die is net aangekomen, by the way wist je al dat Nick ook een vriendin heeft? Ze hebben echt voor een maandje ofzo. Zij komt ook.' Zegt Alec.
'Oh my god, hoe leuk! We komen eraan!' Zegt Mae. Alec loopt de kamer uit en Mae draait zich naar me om.
JE LEEST
You
RomanceAls de 17-jarige Maelin Lawrence door haar ouders naar een internaat wordt gestuurd na een andere verwijdering van een school staat haar hele leven op zijn kop. Een nieuwe school betekent echter ook nieuwe kansen, iets wat Maelin graag met beide han...