Hoofdstuk 52

864 19 4
                                    

POV Maelin:

Ik glimlach en kruip dichter tegen Jace aan terwijl ik naar het scherm kijk. We zijn net terug van het uitje voor de opdracht, die overigens dodelijk saai was, maar dat terzijde was het best leuk. Ik en Jace besloten om samen een film te kijken op zijn kamer, wat we nu dus aan het doen zijn. We kijken een soort thriller film, maar eerlijk gezegd letten we allebei niet heel erg op de film. We zijn meer met elkaar bezig.

Ik druk een kus op de lippen van Jace als hij me aankijkt. Hij zoent meteen terug en vraagt om toestemming met zijn tong. Hij verdiept de zoen meteen. Als we na een tijdje terug trekken ademen we beiden gejaagd. Ik neem snel een teug adem en zoen hem weer. Jace duwt de laptop van mijn schoot af en gaat boven mij hangen. Jace trekt weer terug en kijkt me glimlachend aan. Dan begint hij zachte kussen in mijn nek te planten. Als hij mijn sweatspot in mijn nek vindt begint hij te zuigen. Ik kreun zacht en trek aan zijn haren, wat hem weer een kreun oplevert.

Ik duw Jace zachtjes aan de kant als ik iemand hard hoor kloppen op de deur. Ik doe mijn shirt weer recht en loop toen naar de deur.

'Mae, daar ben je.' Zegt Quinn als ik de deur open.

'Hey, wat is er?' Vraag ik aan Quinn terwijl ik haar een blik geef. Ze zet grote ogen op als ze die vangt, daarna verandert de blik in een grijns.

'Uhm, sorry dat ik jullie intieme momentje stoor, maar dit is een S.O.S. Wat betekent dat jij nu mee gaat Mae.' Zegt ze. Ik heb geen tijd om ook maar iets te zeggen tegen Jace, want ze trekt me meteen de deur uit. De deur valt achter mij in het slot. Quinn trekt me mee naar onze kamer waar ze me op bed duwt.

'Jezus Quinn, wat is er aan de hand?' Vraag ik verbaasd terwijl ze stressend aan het ijsberen is voor mijn bed. Ze blijft staan, mompelt wat onverstaanbaars, en gaat daarna weer verder met ijsberen.

'Quinn blijf is godverdomme stil staan en vertel me wat er aan de hand is.' Zeg ik en ze kijkt me aan.

'Okay, Umm...'

'Ja?'

'Jordan heeft me uit gevraagd.' Zegt ze zachtjes en ik trek een wenkbrauw.

'En wat is daar zo verschrikkelijk aan? Dat is toch geweldig?' Vraag ik verbaasd.

'Jawel, alleen ik heb een kleding crisis. Ik weet niet wat ik aan moet? Als ik dit had geweten had ik wat leuks meegenomen. Oh my god, de date gaat een drama worden. Waarom heb ik daar ook ooit ja opzegd? Oh mijn god wat ben ik dom? Hoe kan ik zo dom zijn? Wat moet ik...'

'Quinn, hou je kop is een keer, Jezus.' Kap ik Quinn haar geratel af. Ze kijkt me verbaasd aan door mijn uitbarsting.

'Ik ga je helpen met je outfit en ik weet zeker dat je wat leuks hebt. Je gaat de date echt niet verpesten, het komt goed, dat weet ik zeker. Kom op, Jordan is hoteldebotel van je? Dat kan iedereen zien. Dus stop met je zorgen maken, het komt allemaal goed. Nou wanneer is de date? En wat gaan jullie doen?' Vraag ik.

'Morgenavond is de date en wat we gaan doen vroeg ik ook al aan Jordan, maar die wilde niks zeggen. Het is een verassing. Ik wil het zo graag weten, maar hij wil er niets over los laten.' Zegt ze en ik knik bedenkelijk.

'Anders gaan we gewoon alvast kijken naar de outfits die je hebt en welke je morgen aan gaat trekken naar de date.' Stel ik voor en ze knikt. Ik loop naar haar deel van de kast en open de deur. Ik scan de planken op zoek naar een goede outfit. Opeens zie ik de perfecte outfit en snel pak ik hem uit de kast. Ik laat het lichtblauwe jurkje met een wit stippen motiefje zien aan Quinn, die me verbaast aankijkt. Daarna knikt ze enthousiast.

'Ik was helemaal vergeten dat ik die mee had genomen.' Zegt ze verbaast. Ik grinnik om haar reactie en pak haar Stan Smiths uit de kast.

'Kijk is, je outfit voor morgen. Het is leuk, schattig, makkelijk en een perfect voor een date die een verassing is.' Zeg ik glimlachend. Quinn knikt instemmend.

'Okay, dan ga ik nu weer terug naar Jace. Ik zie je vanavond.' Zeg ik glimlachend.

'Ik denk dat je morgen bedoelt.' Schreeuwt Quinn lachend naar mij voordat de deur achter mij in het slot valt. Ik grinnik en loop naar de kamer van Jace en Jordan. Ik klop op de deur. Ik hoor iemand vaag wat roepen en daarna voetstappen naar de deur. Jace opent de deur en ik loop naar binnen. Dan pas merk ik op dat hij alleen een handdoek om zijn middel heeft geslagen. Mijn ogen vallen op zijn six-pack en ik bloos diep, maar kijk niet weg.

'Bevalt het uitzicht je?' Vraagt Jace lachend. Ik haal mijn ogen van zijn buik af en kijk hem aan. Ik rol met mijn ogen.

'Trek wat aan, Jezus.' Zeg ik lachend. Jace kijkt me met samengeknepen ogen aan.

'En dan kan het zo weer uit zeker.' Zegt hij met een grijns.

'Jace, Jezus, Gadverdamme.' Zeg ik vol walging. Hij grinnikt en vertrekt weer naar de badkamer. Ik laat me ondertussen vallen op zijn bed en kijk glimlachend naar het plafond.

'Daar ben ik weer.' Hoor ik Jace zeggen waarna er iemand naast mij neerploft. Ik draai mijn hoofd naar hemt toe en zie dat hij een shirt en een jogginsbroek aanheeft.

'Dus, wat was de S.O.S? Niets ernstigs toch?' Vraagt Jace.

'Kleding crisis voor een date.' Zeg ik lachend.

'Jordan heeft haar dus mee uit gevraagd. Het werd eens tijd man.' Zegt Jace lachend.

'Echt, wat draaien die twee om elkaar heen. Niet normaal gewoon.' Lach ik mee.

'Dus, wat zullen wij morgenmiddag gaan doen?' Vraagt Jace met een grijns.

'Niet dat wat jij in gedachten hebt.' Zeg ik grijnzend terug.

'Oh, dus je wilt nier naar een muziekfestival? Jammer, dan ga ik wel alleen.' Zegt Jace met een glimlach.

'Er is een muziekfestival? In de stad? Misschien heb ik me net bedacht en ga ik toch met je mee.' Zeg ik met een knipoog. Ik krijg alleen een grijns terug als antwoord.

'Nou gaan we die film nog afkijken.' Vraag ik en Jace knikt. Hij pakt zijn laptop en zoekt de film weer op. Natuurlijk weet ik dat we niet op de film gaan letten, maar het is altijd leuk om het te proberen. Als we een kwartier verder zijn merk ik dat Jace weer naar mij zit te staren.

'Bevalt het uitzicht je?' Plaag ik hem zonder weg te kijken van het scherm.

'Heel erg, alleen kan ik niet alles zien.' Hoor ik hem zeggen. Ik kan gewoon horen dat hij nu grijnst.

'En wat wil je daaraan doen dan?' Plaag ik hem weer.

'Dit' Zegt hij waarna hij mijn gezicht vastpakt en hem naar hem toe draait. Ik kijk hem recht aan in zijn chocoladebruine ogen en verdrink erin. Ik voel hoe hij zijn blik verplaatst naar mijn lippen en dan weer naar mijn ogen. Langzaam komt hij dichterbij, maar als ze elkaar bijna raken stopt hij. Ik kijk hem en bijt op mijn lip. Ik weet dat hij niet wil dat ik dat doe. En ook nu zie ik het verlangen in zijn ogen opdoemen. Ik sla mijn ogen neer en ik voel zijn ogen op mij branden. Opeens voel ik zijn lippen op de mijne. Ik zoen hem meteen terug.

'Je weet dondersgoed dat ik daar niet tegen kan.' Zegt hij met een hese stem. Ik glimlach en knik, waarna ik mijn lippen weer op die van hem plant. Hij verdiept de kus en mijn handen woelen door zijn haren. Als hij zich losmaakt van de kus glijden zijn lippen meteen naar mijn nek, een spoor van kusjes achterlatend. Als hij mijn sweatspot vindt kreun ik zachtjes en ik voel hem grijnzen tegen mijn huid. Hij begint te zuigen en ik trek aan zijn haren, waardoor hij kreunt. Ik begin aan zijn shirt te trekken, als teken dat hij hem uit moet doen. Hij maakt zich los en trekt zijn shirt uit. Hij komt weer boven mij hangen en zijn lippen raken de mijne weer. Ik ga met mijn handen naar zijn buik en ik volg de lijnen van zijn six-pack. Jace kreunt zachtjes. En zo verliezen we ons in elkaar voor de rest van de tijd die we hebben.

YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu