POV Maelin:
Ik word langzaam wakker door de wekker. Ik kom overeind waardoor er een enorme pijnscheut door mijn hoofd gaat. Ik heb een aspirine nodig. Ik loop naar de badkamer. Als ik in de spiegel kijk schrik ik. Mijn haar zit helemaal in de klit en de wallen onder mijn ogen komen van hier tot Tokyo. God damit! Ik neem een aspirine en pak mijn kleren om te gaan douchen. Na de douche kam ik mijn haar en kleed mijn haar. Na 20 minuten is mijn haar pas uit de klit. Ik doe nog wat make-up op en loop dan de badkamer uit. Ik pak mijn spullen in en loop de kamer uit naar de kantine. Ik heb geen zin om zelf eten te maken. Ik bestel koffie en een broodje en ga aan een tafel zitten. Al snel komen Quinn en Sarah ook. Quinn is inmiddels al een beetje gekalmeerd.
'Hey babess..' Zeg ik lachend.
'Hey girl!' Roepen ze in koor. Ze komen zitten en Sarah haalt wat uit haar tas. Wat is dat?
'Wat is dat?' Vraag ik haar.
'Er is blijkbaar een danswedstrijd in New York volgend weekend....En ik dacht misschien leuk om aan me te doen...' Zegt ze vrolijk. Meteen is Quinn ook wakker. Die is elke ochtend zo slaperig!
'OH MY GOD, JAA!' Schreeuwt ze uit. Iedereen kijkt naar ons waardoor ze haar tong uitsteekt naar iedereen en weer gaat zitten.
'Leuk!' Zeg ik enthousiast.
'We moeten wel voor morgen ingeschreven zijn....en we hebben nog een naam nodig.' Zegt Sarah. We knikken en gaan namen bedenken.
'Ik weet het al!' Zegt Quinn. We kijken haar vragend aan. Ze kijkt lachend terug.
'No Limit.' Zegt ze. Nou ja zeggen? Ze schreeuwt bijna. Ik denk erover aan.
'Die is inderdaad leuk! Het klopt wel. Het is gewoon usss.' Zeg ik enthousiast. Sarah knikt ook enthousiast mee.
'Vanmiddag oefenen?' Vraag ik nog voor dat we naar onze lessen moeten. Ze knikken.
- Time skip naar na de lessen -
Ik loop snel naar mijn kamer. Als ik door de gangen loop kijkt iedereen naar me maar gaat meteen aan de kant? Ik kijk om of ik Jace ofzo zie want dat doen ze ook altijd bij Jace. Gek genoeg is hij nergens te bekennen. Snel loop ik naar een meisje.
'Waarom is iedereen bang voor me.' Vraag ik haar. Ze kijkt me bang aan en pakt dan haar telefoon.
'E-u-hh, h-i-i-e-er k-i-i-jjk m-a-a-a-r-r.' Zegt ze stotterend en duwt haar telefoon in mijn handen. Ze kijkt meteen weer bang naar beneden. Ik bekijk het filmpje en ik herken Tiffany en ik. We zijn aan het vechten. Dat is dus de reden waarom iedereen bang is. Ik snapte er al helemaal niks van.
'Bedankt.' Zeg ik terwijl ik de telefoon terug geef en snel verder loop. Ik moet hier even over nadenken. Als ik bij mijn kamer zie ik Jace zitten op de bank. Hij kijkt op als ik de kamer binnen kom.
'Wat is er met jou gebeurd?' Vraagt hij me. Blijkbaar heeft hij mijn gezicht gezien.
'Ik ben gewoon geschokt dat iedereen opeens bang voor me is.' Zeg ik. Ik zie dat hij het totaal niet begrijpt.
'Weet je nog die keer dat ik aan het vechten was met Tiffany?' Vraag ik hem. Hij knikt.
'Mensen hebben het toen gefilmd en nu staat het op internet.'
'Je hebt een reputatie.' Zegt hij lachend. Ik geef hem een wat-lach-je-nou-blik en loop dan naar mijn inloopkast om me om te kleden. Mijn haar doe ik in een staart.
'Jace ik ben weg.'
'Prima' Ik loop de deur uit op weg naar de gymzalen. Ik word enorme geïrriteerd dat iedereen bang voor me is. Waarom moet dit mij ook alweer overkomen? Bij de gymzalen kom ik Quinn en Sarah tegen. We lopen kletsend naar binnen.
'Mae wat is er?' Vraag Sarah me.
'Niks hoezo?'
'Er is wel wat! Ik merk het...' Zegt ze terug.
'Nou ik ben gewoon gefrustreerd dat iedereen nu bang voor me is.' Ik zie dat ze me niet begrijpend aankijken.
'Weten jullie nog dat ik met Tiffany heb gevochten? Nou blijkbaar hebben mensen het gefilmd en nu staat het dus op internet. Volgens Jace heb ik een reputatie.'
'Ik snap het wel..als ik niet je vriendin was zou ik ook bang zijn hoor..' Zegt Quinn lachend. Ik schud lachend mijn hoofd. We zijn inmiddels al 5 minuten binnen aan het kletsen.
'Oke kom op we moeten ons op een show voorbereiden! Ik heb al wat nummers uitgezocht die we misschien kunnen doen.' Zeg ik. Ze knikken en ik laat hun de muziek horen.
'Als eerste heb ik Work van Rihanna maar dan een remix.' ze knikken ik laat het ze horen.
Ik kan zien dat ze het wat vinden.
'OMG DEES IS GOED!' Schreeuwt Quinn als het nummer is afgelopen. Ook Sarah knikt enthousiast.
'Oke volgende....Dat is No Brainer van Khalid en Justin Bieber.' Zeg ik en ik laat het ze weer horen.
Quavo!
Mama told you don't talk to strangers (mama, mama, mama!)
But when you're ridin' in the drop, you can't explain it (skrrt, skrrt, skrrt-skrrt)
What you been waitin' on this whole time? (Yeah)
I blow the brains outta your mind (ooh)
And I ain't talkin' 'bout physically (no)
I'm talkin' 'bout mentally (talkin' 'bout mentally)
She lookin', she look like she nasty (she lookin')
She lookin', she look like she classy (she lookin')
She lookin', just look at her dancin' (look at her)
She lookin', I took her to the mansion (yeah, yeah)
Ze luisteren aandachtig. Als het afgelopen is zegt Quinn:
'Hier kunnen we echt wel wat mee!'
'Er is er nog een want we moeten drie nummer dansen! De derde is Undecided van Chris brown.' Ik laat ze het weer horen.
No, I don't say it often
And I probably should've told you I hurt this bad, I know
And I probably shouldn't want this so bad
It's weighing, weighing on me
Don't wanna wake up in the mornin'
Cannot undo what we did in this bed
And I can't get you out, so I gotta go
No, I'm not ready for, you want me all aloneBut I'm undecided, excited, ignited
And I don't wanna feel the way I do, but I like it
Look at all these sparks flying
But I'm still indecisive
And she want me to wife it
But I'm undecidedZe knikken en we beginnen met dansen. Na een anderhalf uur hebben we het eerste dansje. En na twee en een half uur hebben we ook de andere twee. Ik zie dat het 16:00 is. We zijn allemaal bekaf. We gaan naar onze kamers om ons op te frissen en te leren. Morgen onze eerste toets dag! Wat gezellig toch. Ik kijk voor het slapen nog een serie en val daarna in een diepe slaap.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hey guys,
Ik ga de tijd wat sneller laten lopen anders wordt het boek te lang!
Zeg nog ff wat je van het boek vind en stemmen zou ook lief zijn
xx
JE LEEST
You
RomanceAls de 17-jarige Maelin Lawrence door haar ouders naar een internaat wordt gestuurd na een andere verwijdering van een school staat haar hele leven op zijn kop. Een nieuwe school betekent echter ook nieuwe kansen, iets wat Maelin graag met beide han...