11

208 6 0
                                    

Gdy udało nam się dojechać do domu ,kamień spadł mi z serca .Nie chciałam jeszcze wyjawiać mu prawdy ,nie wiem czy w ogóle chciałam żeby ją poznał.

Gemma:  Czy ty widziałaś się z Harrym?

Ja: Nawet miałam przyjemność poznać jego narzeczoną.

Gemma: Poważnie ,jaka jest ?

Ja: Nie wierzę , że jej jeszcze nie poznaliście. Bardzo rozgadana ,nie wiem nie znam jej ,nie chcę jej oceniać.

Gemma :Mama nic nie wie , pękło by jej serce .Czekam ,aż sam się zmobilizuje .

Ja: Czemu pytasz mnie o Harrego?

Gemma : Dopytywał mnie ,czy ciebie i Chrisa coś łączy .Pytał czy Christian ma dziecko albo młodsze rodzeństwo .

Ja: Widział nas dzisiaj z Ethanem w wesołym miasteczku .

Gemma: Widział młodego i się nie zorientował ?

Ja:Nie widział go ,nie z bliska .Co odpowiedziałaś o Chrisie ?

Gemma:  Że nie znam go za dobrze ,ale ma jakieś młodsze rodzeństwo ,co do dzieci to nie mam pojęcia .

Ja: Dziękuję ,Gemma przepraszam że was w to wplątałam .To wszystko nie miało być takie trudne .

Gemma: Kochana nie przejmuj się mną ,masz zdecydowanie gorzej .Kilka kłamstw w jego stronę nie zaszkodzi , on nas też oszukuje .Udaje jakby ona nie istniała .

Wzmianka o Chrisa dziecku i o nieznajomości się tej dwójki , była dobra.Swego czasu Christian kręcił się koło dziewczyny i mam podejrzenia ,że na jednej z imprez się przespali ,ale oboje nie chcieli o tym rozmawiać .

-Felicity porozmawiałaś z Harrym ?

-Mamo on jest szczęśliwy ,nie mogę tego popsuć .

Kobieta skierowała na mnie wzrok ,który mówił że powinnam się rozpędzić ,a ściana sama się znajdzie .

-A ty jak się czujesz ? Jesteś szczęśliwa?

-Mam Ethana ,jest dobrze .Nie mogę  zepsuć mu ślubu .

-Skarbie ,a Ethan ? Czego on chce ? Nie możesz myśleć tylko o szczęściu Harrego ,nie kosztem Ethana .On ma prawo poznać ojca i wiesz ,że bardzo tego chce .

-Wiem ,ale nie jestem gotowa .Ten ślub mnie przytłoczył ,nie wiem jak mam się zachowywać w stosunku do niego ,mamo mi też jest trudno .

-Wiem kochanie ,nie mówię żebyś mu teraz powiedziała ,ale nie popełnij błędu .Nie możesz tego przed nim zataić .

-Nawet jakbym chciała ,nie dam rady .

Wytłumaczyłam jej plany Christiana ,co kobieta poparła z entuzjazmem .Wszyscy oprócz mnie pragnęli wyjawienia prawdy , zdecydowanie ułatwiłoby to ich życia .

**********************************

Changes (STALKER BOOK 2) ~H.S ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz