12

200 7 0
                                    

Praca mijała mi szybko i bez zbędnych nieprzyjemności.Udało mi się nawet złapać lepszy kontakt z szefową ,która w wolnych chwilach przychodziła porozmawiać ze mną o Ethanie .

Co prawda kobieta nie zna prawdy ,ale widząc chłopca połączyła fakty .Uznała go również za niesamowicie mądrego i uroczego dzieciaka .

-Ethan dogaduje się w przedszkolu ?

-Ethan jest niesamowicie otwartym dzieckiem i uwielbia poznawać nowych ludzi .Wczoraj przyszedł zadowolony ,że jeden z kolegów zaprosił go na urodziny w ten weekend .

-W ten weekend ?

Kobieta przez chwilę wyglądała jakby miała olśnienie . Postukała się w głowę ,a następnie przeprosiła na chwilę i wróciła do swojego gabinetu .

-Przepraszam ,że nie wspomniałam ci wcześniej .Jestem zachwycona współpracą z tobą ,a w ten weekend mam służbowy wyjazd za miasto i chciałabym żebyś mi towarzyszyła .

-Spokojnie ,to nie Ethan ma urodziny tylko jego kolega .Poproszę Chrisa żeby się z nim tam wybrał .

-Chris ,czy to aby na pewno najlepszy pomysł ?

Swego czasu łączyła ich dość burzliwa zażyłość ,która na szczęście skończyła się w pokojowych stosunkach .Lecz kobieta zdawała sobie sprawę z lekkomyślności mojego przyjaciela .

-Nie martwię się o to ,Christian traktuje go jak syna .Zastępuje mu ojca od trzech lat i wiem ,że gdy ma chłopca zachowuje się rozsądnie i włącza mu się wtedy racjonalne myślenie .

-To urocze ,dobrze że jest ktoś w stanie poskromić jego głupie pomysły .

-Megan ,on się zmienił .Z naszego powodu ,również przeszedł kurs przyspieszonego dojrzewania .

-Czy wy...?

Rozumiem ,że nasze relacje są dość dziwne ,ale nigdy nie połączy nas coś więcej ,niż przyjaźń .Christian jest dla mnie jak brat.

-Kocham go w nasz popaprany sposób .Jest dla mnie ważny ,ale nie w ten sposób .

-Trochę wam zazdroszczę ,masz kogoś na kogo możesz zawsze liczyć .Kiedy go potrzebujesz ,przychodzi .Czasami potrafił ,wyjść z naszej randki  ,bo napisałaś mu wiadomość ,że musicie się spotkać .

-Przepraszam ,gdy się widywaliście trzymał to w tajemnicy ,nie chciał zapeszać .

- Byłam niesamowicie zazdrosna o ciebie .Chris bywa głupkiem ,ale ma zdecydowanie więcej plusów .Poprostu Ethan ,ty i moje studia ,nie chciały się pogodzić .Wiem ,że zawsze będziesz dla niego najważniejsza ,ale trochę szkoda że to się nie udało.

-Megan tak mi przykro ,chociaż to wcale nie oznacza ,że już się nie może udać .Christian jest wolny ,a ja mam pewien pomysł .

Skoro częściowo z mojej winy ten związek nie przetrwał ,postaram się żeby mieli jeszcze jedną szansę .

**********************************

Changes (STALKER BOOK 2) ~H.S ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz