22

199 4 0
                                    

Dni mijały szybko ,Ethan poznawał nowych kolegów ,prosząc o możliwość przeprowadzenia ich do siebie .Nie widząc żadnych przeciwwskazań ,zgodziłam się na wizytę kilku w najbliższy weekend .

Po odprowadzeniu chłopca do przedszkola ,udałam się do pracy .Wchodząc do budynku zauważyłam sylwetkę kogoś znajomego .Nie zwracając na to większej uwagi ,zasiadłam za biurkiem biorąc się za swoją robotę .
Czując czyjąś obecność podniosłam wzrok .

-Amy ?

Byłam w szoku , rudowłosa była ostatnią osobą jakiej mogłam się tu spodziewać .

-Możemy  porozmawiać ?

-Właściwie to pracuje i ...

Z nikąd wyłoniła się Megan ,niesamowicie szybko łącząc fakty .

- Idź ,dzisiaj nie masz zbyt dużo pracy .Możesz zacząć później .

Kiwnęłam głową ,dając znak że rozumiem i wstałam wychodząc razem z Amy .Po wejściu do pobliskiej knajpy usiadłyśmy w kącie .

-O czym chciałaś porozmawiać ?

Dziewczyna wydawała się być opanowana ,patrzyła na mnie ze współczuciem w oczach .

- Felicity ja nie jestem ślepa .Kocham Harrego ,ale czuję że od powrotu tutaj coś się popsuło . Nie wiem co mam o tym myśleć .

-Wybacz Amy ,ale ja również .Moje życie nie jest tak proste ,na jakie może wyglądać .

-Chcę wiedzieć co łączy się z Harrym .

Chciałbym powiedzieć ,zrzucić ten ciężar ,ale nie mogę .To nie ona ma dowiedzieć się pierwsza .

- Łączyło nas wiele w liceum .Harry był moją pierwszą miłością ,kochałam go całym sercem ,ale nasze drogi wraz z jego wyjazdem się rozeszły .

-Czy ty go dalej kochasz ?

-Nie wiem Amy ,obecnie jestem tak zagubiona ,że nic nie wiem .

-Czuję ,że on cię dalej kocha .Mimo ,iż chcę...hmmm...to ja nie mogę .Nie mogę wziąć z nim ślubu .Nie chcę całe życie czuć ,że jest ktoś ważniejszy .

Czułam jak świat zaczął wirować ,a serce zabiło mi mocniej.Ostatnie co pamiętam to twarz zmartwionej dziewczyny wisząca nad moim ciałem .Później była tylko ciemność .....
*******************************

Changes (STALKER BOOK 2) ~H.S ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz