21

207 5 0
                                    

Czułam ,że mój mózg się wyłączył .Mimo tego , iż Chris mówił do mnie od pół godziny non stop ,zupełnie nic nie zrozumiałam .

-Fizz ,uspokój się i posłuchaj .Nie zrobiłaś nic złego .Przepraszam ,że zgodziłem się na tą kolację ,miałem nadzieję , że zmobilizuje cię to do powiedzenia prawdy .

-Chris zmobilizowało .Zrozumiałam , że muszę mu powiedzieć .Bez względu na to ,co on zdecyduje .Kocham Ethana i nie mogę wiecznie go zwodzić .Ma prawo mieć ojca .

-Dobrze kombinujesz .Jeżeli będziesz potrzebowała pomocy ,zawsze będę przy tobie .

-Wiem Chris i dziękuję ci za to .Jesteś wspaniałym przyjacielem .

-Skarbie powiedz mi coś czego nie wiem .

Chris jest idiotą ,ale gdyby nie on nie poradziłabym sobie z tym wszystkim .
Chciałabym żeby i on w końcu odnalazł szczęście i przestał ciągle martwić się o mnie .

-Christianie ,powiedz mi co z tobą i Megan ?

-Zaprosiłem ją w piątek na kolację.

-Jestem z ciebie dumna ,mam nadzieję że wszystko będzie w porządku .

-Ja mam nadzieję ,że tym razem będzie tak samo ostro jak ostatnio .

Zaśmiałam się .Chris jest popaprany i mimo tego ,że lubi mieć bujne życie łóżkowe ,potrafi być czuły i opiekuńczy .

Stojąc na werandzie mojego domu rodzinnego ,przytuliłam się do przyjaciela .Chris z początku był zaskoczony ,lecz po chwili objął mnie szczelnie .Czułam ,że potrzebuje jego bliskości ,chciałam poczuć jego wsparcie .

-Mała obiecuję ,że razem przez to przejdziemy .

-Chris cieszę się ,że jesteś .

-Zawsze będę .Pamiętaj ,że urodziliśmy się ,żeby być dla siebie wsparciem .

-Dziekuję i nie zawal tego z Megan .Jej dalej zależy ,chciałaby tego co kiedyś .

-Oj mała ,nie wiesz jak bardzo ja bym tego chciał .

Walnęłam go w ramię ,wiedząc że nawiązuje do sprośnych rzeczy .Zapytałam czy ma ochotę wpaść na wspólny seans ,ale odmówił tłumacząc ,że rano idzie do pracy ,a pora była już dosyć późna .Nie miałam mu tego za złe ,nie zdawałam siebie sprawy , która jest godzina póki Chris mnie nie uświadomił .

Po wejściu do domu ,od razu skierowałam się do pokoju Ethana .Widząc śpiącego syna ,położyłam się obok niego biorąc go w ramiona .

-Już niedługo kochanie poznasz swojego tatę .

***********************************

Changes (STALKER BOOK 2) ~H.S ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz