Czekając na chłopaka ,z każdą kolejną minutą ulatywała ze mnie odwaga .Chciałam dać mu jasne warunki ,nie mogę czekać wiecznie .
W międzyczasie usłyszałam kąśliwy komentarz z ust matki ,że wcale nie staram się zrobić na nim wrażenia .
Szczerze mówiąc kobieta miała rację ,nie potrzebuję go w sobie rozkochać .Ma świadomie zdecydować ,czego pragnie od życia .Po przyjeździe chłopaka skierowaliśmy się do pobliskiej knajpy ,po wejściu zaczęliśmy rozmawiać o pierdołach ,co lekko rozluźniło atmosferę .
-Harry bez owijania .Musisz zdecydować czego chcesz ,my ...to znaczy ja ,nie mogę żyć w wiecznej niepewności .Musisz podjąć decyzję .
-Mam niesamowity mętlik w głowie , przepraszam że wróciłem i mieszam ci w życiu .
Oj chłopie wywróciłeś moje życie do góry nogami ,cztery lata temu .Teraz już nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć .
-Musisz wiedzieć ,że celowo nigdy mnie tu nie spotkałeś .Unikałam kontaktu z tobą ,może to nie było fair ,ale pewne rzeczy nie pozwoliły mi na kontynuację naszej reakcji.
-Czy z twoim zdrowiem wszystko w porządku ?
-Cztery lata to szmat czasu , przeszłam kilka zabiegów i dwie operacje ,więc teraz jest już dobrze .
Niestety lekarze bali się ,że ciąża może zaburzyć pracę jeszcze bardziej i było ryzyko wystąpienia powikłań przy porodzie .Więc zaraz po skończeniu karmienia ,poddali mnie intensywnej obserwacji i zadecydowali o kilku zabiegach ,dzięki którym mogę wprowadzić aktywność fizyczną i od czasu do czasu alkohol .
-Domyślam się ,że nie chcesz wyjawić mi co było powodem twojej nieobecności.
-To nie jest najlepszy moment ,może kiedyś ci o tym opowiem .
- Tęsknota mnie dobijała Fizzy ,nie mogłem się skupić na niczym .Byłem tak beznadziejny ,że zacząłem się bać o moje stypendium .Twoja mama mnie wiecznie zlewała ,a Niall nie chciał o tobie rozmawiać.
-Jak już mówiłam ,każdy z nas ma jakieś sekrety ,o których nie chciałby rozmawiać.
- Wiem , że chodzi o Amy .Fizzy ,zrozum że to się potoczyło tak szybko .Nie mogłem ...
-Harry nie musisz mi się tłumaczyć .To twoje życie ,tylko czy to jest w porządku w stosunku do Gemmy i Anne ?
-Podejrzewam ,że one też coś ukrywają .Od mojego wyjazdu na studia ,zachowują się jakoś inaczej .
Zamarłam ,Gemma miała go za kretyna ,lecz chłopak jest niesamowicie spostrzegawczy .Zauważył coś ,czego nie powinien .Są dwie opcje ,albo on jest taki mądry ,albo one są słabymi aktorkami.
***********************************"
CZYTASZ
Changes (STALKER BOOK 2) ~H.S ✓
Fiksi PenggemarKontynuacja losów Fizzy i Harrego . Czy pisane im będzie spotkanie się jeszcze ? Czy uczucia odżyją ?