Yazardan:
İnsanların dünyasında çok fazla durmuşlardı.
Hem neden güçleri varken ve oldukça tehlikeliyken insanların dünyasına gelmişlerdi ki?
Bu saçma davranışların bir sonucu olmalı diye düşündü Drekius gökyüzünden onları izlerken.
Size o kadar güç verdim. Ne cürretle zavallıların dünyasına geçersiniz?!
Kendi kendine güldü tanrı.
Muhtemelen Seokjin kendi evine gelmiş gibi hissediyordur. Diye düşünerek gülmeye devam etti. Sonra acı gerçekler yüzüne bir tokat gibi çarptı, alaylı gülüşü söndü. Keyifli bakan gözlerin yerini nefret duygusu kapladı.
Üç Dremin'li genç insanların dünyasının sokaklarında öylece yürüyordu. Yapraklar düşüyordu, huzurlu bir hava vardı.
Gerçi, huzur uzun sürmemişti.
Bir insan, Taehyung'un omzuna çarpıp geçerken sinirlerine hakim olamadı genç olan. Neden her canına susamış insan beni buluyor? Diye düşündü sinirle. Kaşları çatılmış, adımlarını durdurmuştu. Onun durduğunu fark eden diğer iki genç de durdu.
Taehyung kafasına siyah kapşonlu geçirmiş ve onu takmadan yürümeye devam eden insanın sırtına delici bakışlar gönderiyordu. Sinirlerine hakim olamadı, yeri delecek adımlar atarak insanın peşinden yürüdü.
İnsanın kafasındaki kapşonluyu yırtmak ister gibi çekti, bu hareketiyle insan durmuştu. Drekius da kaşlarını çatmış, neler olduğunu anlamadan onları izliyordu.
Şaşkınlığı zor atlatan diğer iki oğlan, koşarak Taehyung'un yanına varmıştı. Sadece Taehyung'un güç kullanmamasını umuyorlardı, eğer güç kullanırlarsa Drekius onları kolay kolay affetmezdi.
Taehyung'un sinirleri oldukça gerilmişti. Ne yaptığını düşünmeden hareket ediyordu. Drekius kimin umrundaydı? Şu an sinirlenmişti ve hiçbir şey umrunda değildi.
İnsan kapşonlusu çekildiğinde yavaşça arkasına döndü. Ama gerçekten yavaşça döndü, sanki "şimdi bittin" dermiş gibi.
İkisi de gözlerini kısarak birbirlerine bakıyorlardı. Biri kendine Dremin'li olduğu için çok güveniyordu, diğeri ise yapılı bedenine.
Namjoon hızla öne atılıp ölümcül bakışma yapan ikilinin arasına girdi, Taehyung'u çekiştirmeye başladı.
Taehyung ise kızgın bir boğa gibiydi, her an insanın üstüne atlayabilir gibi görünüyordu.
Seokjin de Namjoon ile beraber Taehyung'u çekiştirmeye devam etti, amaçları kavga çıkmadan kurtulmaktı.
Sinirli Taehyung'u çekiştiren iki genç bir an göz göze geldi. Namjoon "3 dediğimde" der gibi dudaklarını oynattı. Diğeri mesajı alıp, sanki kafasının üstünde ampul yanmıştı ve ne demek istediğini anlayıp onayladı.
Namjoon uzun parmaklarından bir tanesini kaldırdı.
İkinciyi kaldırdı.
Üçüncüyü kaldırdığı an ikisi birden Taehyung'u kucaklayıp koşmaya başladılar.
Taehyung ne olduğunu anlamamış, birden kendini arkadaşlarının kucağında sallanırken bulmuştu. Her ne kadar sinirli olsa da, onlara dur dememişti ve yürümemenin keyfini çıkarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dremin | Namjin
FanfictionHerkesin bir gücü olan Dremin dünyasında, bir tek Seokjin'in gücü olmadığı düşünülüyordu. Ama kimse gerçeği bilmiyordu, Seokjin bile.