Kolumu Chris'in omzuna atıp başımı onun omzuna yasladım.
"Hadi ama Chris bozma moralini. Saçma sapan bir kızın saçma sapan lafları işte."
"Hayır Camila anlamıyorsun. Bu umursanmayacak bir şey değil herkesin içinde sapık damgası yedim. Evet böyle bir şey yapmadım ama yine de böyle bir şeyin söylenmesi bile beni çok üzdü. O an etraftaki insanların bana bakışlarını unutamıyorum."
Üzgünce başımı onun omzundan kaldırdım. O sırada Demi elindeki yemek dolu tepsiyi masaya bırakıp karşıma oturdu. Bana bakışları ile Chris'i işaret ederken "Hala aynı mı?" demeye çalışıyordu. Umutsuzca başımı aşağı yukarı salladım.
Demi tepsisinden aldığı fındığı Chris'in kafasına atarken huysuzca konuştu.
"Karşında ezikmişcesine bakıp oynadığın şey bir patates hadsiz şey. Size daha kaç kez söyleyeceğim patateslere saygılı olun diye. Gerçekten eğitilmez birer çomarsınız."
"Hey kimmiş o çomar?"
Selena çantasını yere atıp Demi'nin yanına otururken oldukça meraklı görünüyordu.
Demi ellerini Selena'nın uzun saçlarında gezdirirken sinirli bir nefes bıraktı.
"Chris patateslere ezikmiş bakıyor ve onlarla çatalıyla oynuyor. Bilirsin patateslere saygılı olması konusunda çok hassasım."
Selena ciddi durmaya çalışırken dudaklarını büzmüştü.
"Ah bebeğim bilmez olur muyum hiç? Chris'i kesinlikle kınıyorum."
Chris önünden aldığı bezelyeyi Selena'ya atarken keyfi yerine gelmiş gibiydi.
"Siz iki cadı hemen kesin sesinizi!"
Selena ve Demi korkmuş gibi ellerini havaya kaldırırken Selena yavaşça Chris'e doğru eğildi ve yalandan fısıldadı.
"Hepsi onun başının altından çıktı bilirsin ben çok masum biriyim."
Demi Selena'yı hafifçe omuzundan iterken sinirlice konuştu.
"Hain kostok!"
Sessizce elmamı yerken kantine girenleri görmemle avına odaklanmışcasına gözlerimi kıstım.
Chris nereye baktığımı fark etmiş olmalı ki Demi ve Selena'ya "Avcı avını gözüne kestirdi." dedi.
Üçü birlikte kıkırdarken ben Jennifer ve Shawn'ı izliyordum.
Demi önündeki patates kızartmalarından birini ağzına atarken konuştu.
"Shawn gerçekten sabırlı olmalı yoksa kim bu kıza bir dakikadan fazla katlanabilir ki?"
Selena ve Chris Demi'yi onaylar mırıltılar çıkarırken Jennifer ve Shawn bizden 3 masa uzaktaki masaya oturdular.
Jennifer diğerleri ile sohbet ederken Shawn etrafa bakıyordu. Bir süre daha etrafı süzdükten sonra gözleri bizimkilerle buluştu.
Aslında heyecanlanmam gerekirdi ama ben gayet normal hissediyordum. Hatta yüzümde sinsi bir gülümseme bile belirmişti.
Birkaç saniye sonra gözlerini benden çekti ve Chris'e odaklandı daha sonra ise masadakilere bir şeyler söyledi ve bize doğru gelmeye başladı.
Bekle nereye geliyordu bu?
Birkaç adım sonra masamızın başında belirmişti ve şu an resmen yanımda dikiliyordu.
Masadaki diğer kişilerin de dikkatini çekmişti masanın başında dikilen bu yakışıklı zürafa.
Yavaşça Chris'e döndüm neyseki gayet sakin görünüyordu. Demi ve Selena ise oldukça şaşırmış görünüyordu.
Shawn yalandan bir iki kere öksürdü.
"Chris acaba biraz konuşabilir miyiz?"
Demi ve Selena içeceklerini içerken sanki bir filmin en önemli sahnesini izliyormuş gibi görünüyorlardı.
Chris cevap vermeyince onun yerine ben konuştum.
"Bir şey söylemek istiyorsan burada söyleyebilirsin bizim gizlimiz saklımız yok."
Shawn bana öyle bir baktı ki sanki beni öldürmek istiyordu.
Chris beni onayladı.
"Aynen."
Shawn Chris'e birkaç saniye baktıktan sonra "Dün olan olay için özür dilemek istedim. Bir yanlış anlama oldu." dedi.
Chris umursamazca omuz silkti.
"Sorun yok."
Sinirlice Chris'e döndüm.
"Sorun yok mu?"
Chris bana düz bir şekilde bakarken bu sefer Shawn'a döndüm.
"Tabi ki de sorun var. Senin o salak sevgilin o kadar insanın içinde Chris'e iftira attı. Ayrıca neden sen gelip özür diliyorsun ki? Sevgilin gelip Chris'ten özür dilesin her şey onun başının altından çıktı."
Shawn bana baktı. Sanırım biraz rahatsız olmuştu ama umurumda bile değildi.
Chris elini omzuma koyarken "Tamam Camilla boşver." dedi. "Shawn bir centilmenlik yapıp özür diledi işte Jennifer beni ilgilendirmiyor."
Shawn'a döndü "Bende yumruk için özür dilerim. Biraz gereksiz oldu sanırım."
Shawn elini boşver dercesine salladı.
"Önemi yok boşver."
Chris başını aşağı yukarı salladı.
"O zaman bir sorun yok."
"Aynen."
"O zaman size afiyet olsun."
Shawn arkasını dönmüş giderken duyacağını bilerek konuştum.
"Sizede zehir zıkkım olsun özellikle senin o yılan sevgiline."
Shawn arkasını dönmeden gitti. Chris ve kızlar ise güldüler.
Selena başını iki yana salladı. "Bu çocuğu seviyor musun yoksa nefret mı ediyorsun bazen anlamıyorum."
Umursamazca omuz silktim.
"Nefret ve sevgi birbirine çok yakın şeylerdir."
Herkes yemeğini yerken konuşmuyorduk.
Sonunda Calum da masaya gelmişti. Selena'nın yanına oturdu ve dudaklarına bir öpücük kondurdu sonra ise bize döndü.
"Kusura bakmayın koç bir türlü bırakmadı."
Herkes umursamaz mırıltılar çıkarırken Selena Calum'ın kollarına girdi ve "Biraz önce neler olduğuna inanamazsın." dedi.
Calum meraklı gözlerle Selena'ya bakarken "Ne oldu?" dedi.
Selena Calum'ın üzerine yayıldı.
"Shawn Mendes masamıza geldi ve Chris'ten özür diledi."
"Hadi canım!"
Selena başını olumlu anlamda sallarken ben makarnamı yemekle meşguldüm.
Calum bana döndü ve gülerek bana bakmaya başladı. Ona ne var dercesine göz kırptım.
"Shawn ile aşk dolu bir bakışma yaşadınız mı diye merak ettim sadece."
Ben sinirle ona bakarken diğerleri kahkahalarla gülüyorlardı.
Canım çok sıkılıyor pufff :p
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Mendes? Why? - Shawn Mendes [BİTTİ]
Fanfictiondeadangel: Neden Mendes? Neden? deadangel: Neden seni zerre umursamayan, sevmeyen insanların yanındasın hâlâ? deadangel: Hemde burada senin için ölmeye hazır biri varken.