''Dediğim gibi alçına yine de dikkat etmelisin. Askısını çıkarma ki kemiğin yamuk kaynamasın.''
Doktor elindeki dosyaya bir şeyler yazıktan sonra dosyayı kapatıp kalemini önlüğünün cebine koydu.
''Tekrar geçmiş olsun.''
''Teşekkür ederim.''
Doktor odadan çıkınca Shawn çantamı alıp yanıma geldi.
''İyiysen çıkalım.''
''Olur.''
Oturduğum sedyeden kalkıp Shawn'ın yanına geldim ve birlikte hastane odasından çıktık.
Koridorda yürürken ben danışmanın yanında durunca Shawn yürümeye devam ediyordu.
''Shawn?''
Shawn durdu ve bana baktı.
''Neden durdun?''
''Çıkış işlemlerini halletmemiz gerek.''
''Ben hallettim gel hadi.''
Shawn yanıma gelip kolunu omzuma attı ve beni çıkışa yönlendirdi.
''Seni eve bırakmadan önce bir şeyler yiyelim.''
''Gerek yok ben eve gideyim.''
Arabanın yanına gelince benim için kapıyı açtı. Kendi de binince eğilip emniyet kemerimi bağladı.
''Aslında soru sormamıştım.''
Ben onun dediğine göz devirirken o gülüyordu.
''Bence pizza yemeye gidebiliriz. İster misin?''
''Fark etmez.''
''Pekala o zaman pizza yemeye gidiyoruz.''
Başımı sallayıp arkama yaslandım.
Shawn ile hastaneye geldikten sonra tüm olanları ona anlatmıştım ve hasta polisi aracılığı ile Luke'dan şikayetçi olmuştum.
Bir daha etrafımda olmamasını umuyordum.
Bir pizzacının önünde durunca arabanın kapısını açıp dışarı çıktım.
Shawn da arabadan inince birlikte pizzacıya girdik.
Cam kenarındaki masalardan birine oturunca bir garson yanımıza gelip siparişlerimizi aldı.
Shawn kendi için büyük benim için ise orta boy pizza isteyince itiraz ettim.
''Hayır benim pizzam küçük boy olsun.''
Shawn beni dinlemeden garsona döndü.
''Hayır küçük değil orta boy olsun lütfen ve iki tane de kola alalım.''
Garson Shawn'ın dediklerini not alıp yanımızdan ayrıldı.
''Ben orta boy yiyemem neden orta boy istedin ki?''
''Yersin bir şey olmaz.''
Shawn'ı umursamadan önümdeki tuzluğa bakmaya başladım.
''Şimdi onu boş verelim Luke ne zamandır seni rahatsız ediyordu?''
Shawn'ın dedikleri ile tüm tadım kaçmıştı.
''Bir kaç gündür.''
''Sen polisler ile konuşurken yanında olmama izin vermediler bu yüzden neler olduğunu bilmiyorum.''
''Luke ile en başta aramız çok iyiydi. Bilirsin iyi, tatlı ve anlayışlı bir arkadaştı. Sonra benimle konuşmak istediğini söyledi ben de kabul ettim.''
Garson siparişlerimiz ile birlikte gelince sustum.
''Teşekkürler.''
''Afiyet olsun efendim.''
Garson yanımızdan gidince Shawn bana baktı. Devam etmemi istiyordu.
''Sonra bneden yapamayacağım daha doğrusu yapmak istemediğim şeyler yapmamı istedi ben kabul etmeyip onu tersledim. Sonra aradı falan ama her yerden engelledim onu. Sonra evime geldi.''
Ben susunca Shawn bana bakıp derin bir nefes aldı.
''Evde sana bir şey yaptı mı?''
Ben cevap vermeyip gözlerimi Shawn'dan kaçırınca Shawn masanın üzerinden elimi tuttu.
''Bana anlatabilirsin Camila.''
''Hediyelerle falan eve geldi ve özür diledi. Ben özrünü kabul etmediğimi ve onu bir daha hayatımın hiçbir yerinde istemediğimi söyleyince çok sinirlendi. Beni boğazladı ve teklifini kabul etmemi falan söyleyip beni hırpaladı. Bugün de okula geldi. Aynı şeyleri zırvaladı işte. Sonra olanları biliyorsun zaten.''
Shawn şok olmuşçasına bana bakıyordu.
''Neden en başında polise gitmedim.''
''Ben bilmiyorum. Sadece yapamadım işte.''
''Bundan korkmaman gerek Camila zaten onun amacı seni korkutup ezmekti. Ne olursa olsun yardım istemek daha iyi. Emin ol.''
''Biliyorum.''
''Peki senden ne istemişti.''
Bir süre Shawn'a bakıp cevap vermedim.
''Bana onu anlayan nadir kişilerden olduğumu söyledi. Farklı cinsel zevkleri varmış ve ben onu anlayıp bu konuda onun yanında olabilirmişim. Bana tecavüz fantezisi olduğunu ve kimsenin onun bu teklifini kabul etmediğini ama benim onu anlayabileceğimi ve beraber keyifli vakit geçirebileceğimizi söyledi ve bunun için her buluşmamızda bana 100 dolar verebileceğini haftada bir ya da iki kez buluşmamızın onun için yeterli olacağını söyledi. Ben gerçekten çok korkmuştum. Yemin ederim.''
Shawn oturduğu yerden kalkıp benim yanıma geldi ve bana sarıldı. Yavaş yavaş gözlerim dolarken ben de ona sarıldım.
''Tamam korkmana gerek yok. Polis zaten onun tutuklanacağını ve yakaladıkları zaman seni haberdar edeceğini söyledi. Ben yanındayım korkmana gerek yok.''
Bir kaç dakika sonra Shawn benden ayrıldı ve yemeğimizi yememiz gerektiğini söyledi.
Birlikte sessizce pizzalarımızı yedik.
İkimiz de yemeğimizi bitirince Shawn arkasına yaslanıp kollarını birbirine doladı.
''Bence artık bana attığın şu mesajlar hakkında konuşmalıyız. Ne dersin?''
Aynı günde iki bölüm attım ya ne tatlıyım öxslacsdaxazöxlasxaö
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Mendes? Why? - Shawn Mendes [BİTTİ]
Fanfictiondeadangel: Neden Mendes? Neden? deadangel: Neden seni zerre umursamayan, sevmeyen insanların yanındasın hâlâ? deadangel: Hemde burada senin için ölmeye hazır biri varken.