5.7

381 48 99
                                    

"Ne demek istediği hakkında hiçbir fikrim yok."

Cameron elindeki cipsi yemeye devam ederken ofladı.

"Shawn tanrım gerçekten ilişkilerden hiç anlamıyorsun."

Yüzümü ekşittim.

"Sen anlıyorsun da ne oluyor. Bir tane sevgilin bile olmadı."

Cameron bir kaç cipsi daha ağzına sokuştururken gözlerini kısarak bana baktı. 

"Doğru."

Ona gülüp kolamdan bir yudum daha aldım.

"Ama mesele benim ne kadar yıkık olduğum değil Shawn. Mesele senin ne kadar odun olduğun. Bir kıza gidip marketten patates alır gibi 'Sevgilim ol.' dersen tabi ki bundan hoşnut olmaz. Biraz romantik ol."

Kolamı kafama diktim.

Bu ne saçmalıyordu?

"Ne dediğin hakkında hiçbir fikrim yok."

"Shawn aptallık sınırını fark ettim ve şu an arkadaşlığımızı sorguluyorum."

Oturduğu sıradan kalkıp yanıma geldi ve ellerini omuzlarıma koydu.

"Kadın ruhunu okşamalısın Shawn. Ona karşı romantik olmalısın. Bilirsin kadınlar ince detayları sever."

Üst dudağımın sol tarafını kaldırıp ona baktım.

"Ne yani ona on bin parçalık yapboz falan mı alayım?"

Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı.

"Yüce tanrım sen sabır ver yoksa sikeceğim şunun belasını."

Gözlerini açtı ve bana sakince güldü. 

"Sorun bende değil sende Shawn. Ben anlatamıyor değilim sadece sen biraz malsın."

Benden uzaklaşıp kara tahtanın yanına gitti ve eline bir tebeşir aldı.

"Bak Shawn bu Camila."

Tahtaya uzun saçlı bir Cin Ali çizdi. 

"Bu ise sensin."

Bir Cin Ali daha çizdi ama bu sefer saçsız.

"Ben neden kelim?"

Ofladı.

"Sen benim cennet yolundaki en büyük sınavımsın Mendes."

Tahtaya eğilip bir şeyler çizmeye devam etti ama ne çizdiğini göremiyordum.

"Bak Shawn bu senin ruhun."

Tahtanın önünden çekildi. Camila ve beni temsil eden Cin Alilerin arasına odun resmi çizmişti.

"Ve kadınlar yontulmamış odunları sadece başlangıçta severler. Eğer onların kendilerine engel olduklarını fark ederlerse onun kıçına tekmeyi basarlar."

Bir süre durdu ve tahtaya baktı.

"Camila için başlangıç baya uzun sürmüş anlaşılan."

Başını iki yana salladı.

"Her neyse. Şu an buna odaklanmayalım. Bu odun sen ve Camila arasında bir zaman sonra engel olmaya başlar bu yüzden onu yontmalısın."

"Peki nasıl yapacağım."

Beni baştan aşağı süzdü ve dudağını büzdü.

"Bence 'Nasıl yapacaksın?' desen daha iyi olur çünkü bu potansiyeli sende göremiyorum."

Yanıma geldi ve masanın üzerine oturdu.

"Yapmamız gereken şey sana romantizmin ne olduğunu öğretmek ve Camila için güzel bir şeyler hazırlamak. Böylece ona hak ettiği gibi bir teklifte bulunabilirsin."

"Tamam ne dersen yapacağım."

"Harika. O zaman son dersi asmamız gerekecek. Son derse girmeden önce okulun çıkışında beni bekle."

"Okuldan mı kaçacağız?"

"Sandığım kadar aptal değilmişsin Shawn."

Güldüm.

"Sandığımdan daha da aptalmışsın."

Sınıftan dışarı çıkan Cameron'a sinirle silgi fırlattım.

*

"Şimdi ne yapacağız?"

"Mum almamız gerek."

"Neden?"

"Daha loş ve hoş bir ortam yaratabilmek için."

"Peki."

Cameron eline aldığı mumları sepete atarken ben de onu takip ediyordum.

"Evet şimdi şarap alalım."

"Tanrım biz reşit değiliz."

"Lanet olsun. Bu doğru. Vişne suyu da olur sanırım. Sonuçta kan yapar."

Onun dediğine gülüp rafta duran vişne suyundan bir şişe aldım.

"Evet sanırım alışveriş işimiz bitti. Şimdi gidip ortamı hazırlamalıyız."

"Nerede yapacağız."

Cameron durup tek elini omzuma koydu.

"Bana bırak Shawn. Hatta teklif işi hariç hiçbir işe karışma. Emeklerimin boşa gitmesini istemiyorum."

İşaret parmağımı ona doğru uzattım.

"Camila için."

"Sen çılgın aşık, beni ağlatacaksın."

"Hadi daha fazla zaman kaybetmeden şunların parasını ödeyip çıkalım."

"Tamam."

*
"Evet her şey hazır. Hava da istediğimiz gibi kararmaya başladı."

Son mumları da yerine koyup Cameron'a döndüm.

"Hadi Shawn daha fazla oyanlama ve Camila'yı almaya git. Ona mesaj atmıştın değil mi?"

Başımı salladım.

"Evet hazır olmak üzeredir sanırım."

"Pekâlâ siz gelene kadar bunlar bozulmasın diye burada olacağım. Ve arabanın sesiyle mumları yakıp ortadan kaybolacağım."

"Her şey için çok teşekkür ederim Cameron.  Çocuklarımıza senin bu yardımlarını anlatacağım."

"Erkek olursa adını Cameron koyun."

"O kadar da değil. İki takıldık hemen cıvıtıyorsun."

Cameron dediğim şeye kahkaha attı.

"Hadi defol Shawn.  Sen gidene kadar Camila başka birinin ağına düşecek.  Sonuçta o hâlâ bekâr bir kadın."

"Haklısın."

Cameron ile tokalaşıp arabamın yanına geldim. Emniyet kemerini takıp derin bir nefes aldım ve arabayı çalıştırıp Camila'nın evine doğru sürdüm.

Dikkatli ol Shawnie :)

Rüyamda Calum Hood ile tükürük yarışı yapıyordum. Vizyonsuzluğuma bakar mısınız ya?

Why Mendes? Why? - Shawn Mendes [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin