6.2

292 36 30
                                    

Mezuniyet eğlencemizin olduğu yere geldiğimizde çoğu kişinin çoktan gelmiş olduğunu gördüm.

Shawn arabayı park ettikten sonra indi ve kapımı açarak elini uzattı.

Gülerek elini tuttum ve  arabadan indim.

"Çoğu kişi gelmiş bile."

Shawn'ın dediği şeye onaylayan mırıltılar çıkardım.

Shawn'ın koluna girdim ve birlikte mekana giriş yaptık.

Mezuniyet eğlencemizim olduğu yer oldukça geniş ve ferahtı.

Daha parti başlamamıştı.

Etrafıma bakınıp Selena ya da diğerlerini bulmaya çalıştım ama etraf çok kalabalıktı. Kimseyi seçemiyordum.

Shawn elini kalçama koyup beni içecek servisinin olduğu yere yönlendirdi.

Birlikte içecek bir şeyler aldık ve bu sırada ileride birlikte oturan bizim çocukları gördüm.

"Hey bak bizimkiler şurada."

Shawn ile onların yanına geldiğimizde yanımıza Cameron da gelmişti.

"Selam."

Herkes Cameron'a selam verirken etrafı inceledim.

Jennifer ve Lauren birlikte bir şeyler konuşuyorlardı ve oldukça keyifli göründüklerini söyleyebilirdim.

Onlara göz devirip etrafa bakmaya devam ettim. Herkes kendi halinde takılıyordu. 

Mezuniyet eğlencesinin yapıldığı salonun en başında bir dj kabini vardı ve birkaç kişi müzik ile uğraşıyorlardı.

Birden bire yanağımda hissettiğim öpücük ile irkildim.

"Selam güzellik."

Yanımıza gelen John ve Tom'a bakıp gülümsedim.

"Selam yakışıklılar."

Erkekler kendi arasında bir sohbete daldığında biz kızlar ise ayrı bir sohbete dalmıştık.

"Grace'in elbisesi çok yakışmış."

Selena hayranlıkla Grace'e baktığında güldüm. 

"Tanrım sanırım bu akşamı kiminle geçireceğimi buldum."

Demi hızla yanımızdan ayrılırken şaşkınlıkla ona baktım.

Biz bir şey diyemeden ortalıktan kaybolmuştu.

Selena ile omuz silkip sohbet etmeye devam ettik.

"Hey millet!"

Salonda yankılanan ses ile herkes gibi dj kabinine döndüm.

Mikrofonu eline alan bizim gibi son sınıf olan Alex dikkatleri üzerine çektiğinde konuşmaya devam etti.

"Bugün sikik liseyi bitirmemizi kutluyoruz. Şimdi herkes dans etmeye başlasın. Artık o moron hocalara katlanmak zorunda kalmayacağız!"

Herkes hep bir ağızdan sevinç nidaları atarken güldüm.

Alex, Bruno Mars - 24k Magic şarkısını açtı ve dj kabininin üzerine çıkıp takım elbisesinin ceketini çıkarıp fırlattı ve dans etmeye başladı.

Shawn ile biraz daha ortalara ilerledik.

Shawn beni yanına çektiğinde saçma sapan dans fiğürleri yapıp kendimizce dans edip eğlenmeye başladık.

Shawn arkama geçip tek elini belime sardı ve beni yönlendirmeye başladı. 

Belki dışarıdan bakıldığında iğrenç görünüyorduk ama şu an umurumuzda olduğu söylenemezdi.

Why Mendes? Why? - Shawn Mendes [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin