Ä°yi okumalar...
Sabah uyandığımda bir farklılık vardı mochi yokdu aşşağıya baktığımda koltukta uyuyordu.
-"mochi sen oraya nasıl gittin?kapım kapalıydı."
Biraz ürpersem de geri dönüp tuvalete gittim ama tuvaletin içerisinde çiş vardı. Çok tuhaf kısa bacaklı bir köpek bunları başaramaz değil mi? Bu düşüncelerimi bir kenara bırakıp üstümü değiştirdim ve aşşağı indim.
-"sen nasıl bir köpeksin mochi?"
Mochi'yi evde bırakıp şirkete gittim. Hoseok yine erken gelmiş ve kahve içiyordu. Yanına usulca yaklaştım ve önüne oturdum.
-"hey neyin var böyle?"
-"köpeğimden şüpheliyim."
-"hıhı ne?"
-"bak şimdi gece birlikde uyumuşduk. Ama sabah içeride uyuyordu."
-"kalkıp içeri gitmiş olmalı."
-"hayır kapım kapalıydı. Nasıl çıkmış olabilir? Bacakları kısa."
-"iÅŸte bu tuhaf."
-"birde biliyorsun ki ben tuvaletimi asla kirli bırakmam ama sabah oda kirliydi içinde öğh çiş vardı."
-"hmm bir tuhaflık var."
-"neyse işimize bakalım."
Her zaman ki gibi bir sürü toplantı yaptık bugün ki işimiz gece 12'ye kadar sürmüşdü.
Eve dönüyordum. Anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım salon boştu ve duş sesi geliyordu biraz yaklaştım evet biri duş alıyordu. Hemen banyoya daldım çıplak bir çocuk vardı. Hemen çığlık attı bende arkamı döndüm.-"SEN KİMSİN?"
-"ne yani beni tanımıyor musun?"
-"hayır tanımıyorum."
-"aiÅŸh ben mochi."
Önüme döndüm ve bağırmaya başladım. O ise özel yerini kapatmaya çalışıyordu.
-"SEN O OLAMAZSIN O BİR KÖPEK SEN İSE BİR İNSANSIN!"
-"şu duştan çıkayım ondan sonra herşeyi anlatacağım."
-"bekliyorum."
İçeri gittim ve bekleme başladım o ise arkamdan gelip yanağımı öpmüşdü.
-"napıyorsun sen?"
-"öpüyorum....her neyse başlıyorum..ben lanetlendim ve bir köpeğe dönüştüm."
Gülmemek için bütün yüz kaslarımı sıkıyordum ama pek işe yaramadı.
-".......HAHAHAHAH"
Büyük bir kahkaha atmıştım bu çok saçmaydı.
-"sen benle dalgamı geçiyorsun? Bu çok saçma."
-"doğru söylüyorum yemin ederim. Kurtulmam için bana yardım etmen gerek."
-"sana inanmıyorum."
-"saat 2'ye kadar uyanık kal ve yalan söylüyormuyum söylemiyormuyum gör."
-"b-bir dakika eğer doğruysa AMAN TANRIM! B-ben senin yanında soyundum!"
-"evet cidden harika bir vücudun var. Ama şu sırtındaki lekeyi anlamadım."
-"s-sen doğru söylüyorsun! Aaaaa bana yaklaşma!"
-"korkma bebeğim sonsuza dek insan kalmak için gerçek aşkı bulmalıyım."
-"baÅŸka yerde ara."