İyi okumalar🌙
Koşarak jungkook'un başını dizlerime koydum. Başı kanıyordu.
-"j-jungkook uyan lütfen."
Yavaşça hareket eden dudakları bana birşey diyeceğini belirtiyordu.
-"m-mia...s-seni hep se-seveceğim."
-"hayır, ölemezsin! AMBULANSI ARAYIN!"
Yiren ambulansı çağırırken uzun kollu badimin bileğinden elime doğru çekip jungkook'un kanayan başına yerleştirdim. Çok kanıyordu, ve ben kana pek dayanıklı biri değilim.
-"taehyung o ölücek."
-"o ölmeyecek güzelim ambulans geliyor şimdi."
Bir kaç dakika sonra ambulansın sesini duydum içime yayılan umut yüzüme bir gülümseme yerleştirmişdi.
Hızlıca sedyeye alıp hastaneye doğru sürdüler.
-"taehyung bizde gidelim."
-"tamam ben arabayı getiriyorum."
Taehyung arabayı getirmeye gitmiş ben ise onun ölüp ölmeyeceğini düşünüyordum. Ne kadar taehyung'a aşık olsamda onsuz hayat düşünemiyordum.
-"mia hadi bin."
Hızla arabaya bindim ve hastaneye sürdü.
...
Yarım saat'dir ameliyatta çıkması ve yaşıyor olması için dua edip duruyordum.
Taehyung ellerini belime sarınca kafamı göğüsüne yasladım.-"sevgilim...o iyi olucak korkma artık."
-"umut veren cümlelerin beni ayakta tutan tek şey tae."
Anlımdan öptü ve bana sıkıca sarıldı.
-"acıkmış olmalısın sana tost almamı ister misin?"
-"istemiyorum sadece jungkook'un çıkmasını istiyorum."
-"pekâla...ben su almaya gidiyorum. Hemen dönerim."
-"taehyung lütfen çabuk ol."
•Taehyung"dan•
Kantine gelip bir şişe su aldım mia onu önemsiyor ve endişeleniyordu. Kıskanmamak elde değil'di ama şu an yeterince üzgündü bu yüzden üstüne gitmiyecektim.
-"taehyung neden hala çıkmadılar?"
-"birazdan çıkarlar merak etme o iyi olucak."
-"umarım...umarım yaşar."
İçten içe kıyamet kopuyordu içimde üzülüyor ve suyu içiyordum.
2 saat sonra doktor çıkmışdı bize iyi olduğunu söyleyince mia kollarını boynuma doladı.
-"taehyung o iyi dediğin gibi oldu."
-"ama iç kanaması olduğu için ak ciğeri kaburga kemikleri yüzünden biraz hasar görmüş. 1 hafta burada kalmalı."
-"peki onu göre bilir miyiz?"
-"kendine gelmesini bekleyin."
-"teşekkürler."
Mia jungkook'un bulunduğu odanın camından bakıyordu...benim içinde böyle üzülürmüydü bilemiyorum ama mia'nın ona özen göstermesi kalbime dokunuyordu.
-"güzelim geç oldu uyanmıyor yarın geliriz."
Birden herkes toplanınca mia yirene sarıldı. Ağlıyordu hemde çok içten...onu anlamak çok zordu.
Diğerlerinin arasından çıkan bay jeon oğlu için endişelenmiş ve cama yaslanmışdı.
-"taehyung biz gidelim mi? Çok yoruldum."
-"tamam bebeğim gidiyoruz yarın geliriz."
Elimi tuttu ve diğer kolunu koluma sardı. Hafifçe kıkırdadıkdan sonra onu arabaya bindirdim ve evine sürdüm.
...
Arabada uyuyan bedenini kucaklayıp cebindeki anahtarı alıp kapıyı bir şekilde açtım.
-"mia...beni sevmekdek vazgeçme asla."
Yavaşça yatağına yatırdım. Pijamalarını giydirdikden sonra bende odadan çıkacakken seslendi.
-"taehyung....? Benle uyu."
Yanına yaklaştım bana parmağıyla dolabı işaret etti.
-"pijamalarını giy rahat edemezsin."
-"pekâla."
İşte beni düşünüyordu ama şu an aklı jungkookdaydı. Hemen pijamalarımı giydim ve mia'nın yanına uzanıp ona sıkıca sarıldım.
-"iyi misin?"
-"huh?"
-"aklında jungkook var değil mi?"
O sessiz kalmayı tercih etmişdi. Bu sessizlikden cevabın "evet" olduğunu anlamışdım.
Bende daha fazla dayanamayıp gözlerimi yumdum.