Amerika HOLLYWOD
Kafedeydim jungkook geleceği için biraz heyecan ve üzüntü yaşıyordum. Bunu fark eden dörtlü yanıma geldi.
-"neyin var mia?"dedi darla
-"ya eski sevgilim..."
-"sevgilin mi?!"
Andrea şok olmuşdu sinirle çıkan sesini sakinleştirmeye çalışıyordu.
-"evet, yani eski amerikaya gelmeden önce ayrılmışdık. Ve şimdi buraya geliyor."
-"kızım onu kıskandırmalıyız."dedi jessie
-"ben ona kıyamıyorum...gülüşü, gülünce kısılan gözlerini, tavşan dişlerini, kokusunu, dudaklarını. Çok seviyorum."
-"neden ayrıldın o zaman?"
-"özel bir mesele."
-"neyse ne zaman geliyor?"
-"hiçbir fikrim yok."
-"bırakın şimdi havuza gidelim burada buluştuk işte yaptık."
Andrea'nın dediğine gülmüşdüm. Ve hep birlikde havuza geldik.
♣️
-"darla şimdi sen şu kılıfla suya gir ben ve andrea suya atlayınca çek tamam mı?"
-"tamam ben hazırım."
Dedi ve suya girdi bizde çok beklemeden suya atladık andrea belimden tutup kendine çekmesi ile dudaklarıma yapışması bir olmuşdu.
Ve darla bunu çekmişdi. Kesin ve net bunu yapar üstüne paylaşır ve benim ağzımdan birşeyler yazardı. Şu anki olan gibi.
Lightmiadark:yaramaz andrea hiç uslu durmuyorsun!
25.390 beğeni
6.000 yorum
-"darla hemen o fotoğrafı siliyorsun!"
-"neden siz çok uyumlu bir çiftsiniz!"
-"şaka yapmıyorum jungkook görürse işi biter onun için söylüyorum!"
-"a-o sanırım görmüş ve öğğ küfür ediyor."
-"kullanıcı ismi."
-"jeonjungkook"
-"şimdi bittik biz peki ne diyor?"
-"sevgilimi öpmek he büyük cesaret €£€&₺£$€*++=" (İngilizce)
-"bolca küfür etmiş. Ben en iyisi eve gideyim."
Eşyalarımı toparlayıp üstümü giydim ve koşar adımlar ile evine vardım hızla duş alıp aşşağı indim funcy'nin mama kabunu doldurdukdan sonra televizyonu açtım ve birşeyler izledim.
♣️
Kapının çalması korkmama yetmişdi delikden baktığımda bu oydu. Jeon jungkook. Kapıyı yavaşça araladım.
-"aşkım seni çok özledim."
Diyerek içeri girdi ve kolumu sıktı.
-"onunla öpüştün mü?"
-"hayır...ayrıca biz ayrıld-"
-"ben kabul etmiyorum!"
-"jungkook fazla oluyorsun ayrıca kolum acıyor."
Kolumu bıraktı ve arkasını döndü biraz ilerledikden sonra hızla arkasını dönüp dudağıma yapıştı. Ne kadar ittirmeye çalışsamda olmuyordu.
Kendi çekilip, suratıma baktı.
-"beni affetmeyeceksin değil mi?"
Kafamla reddettim ve koltuğa oturdum. Yanıma oturdu ve bıkkınlıkla nefes verdi.
-"seni buluyorum ama bana yüz vermiyorsun."
-"sen benden herşeyi saklıyorsun. Belkide tae intihar etmeye kalkıştığında seni onunla tehtit etmişdi. Benden ayrılman için."
-"evet"
-"ama tae bana herşeyi anlattı...s-sen bunu nasıl yaptın hiç mi acımadın kıza?"
Sessiz kalıyordu dirseklerini bacaklarına yerleştirmiş elleri ile oynuyordu.
-"o kız...iki gün önce şirkete geldi."
-"ne?"
-"h-hamile bıra-"
-"tamam anladım. Ben uyumaya gidiyorum. Burada kalıcaksan kal."
Yine ona kıyamayıp evimde kalmasını söyledim.
Odama çıktım ve pijamalarımı giyip uyudum.