24.bölüm

247 37 2
                                    

Beni, rahatsız eden funcy'yi suratımdan çektim ve aşşağı indim. Jungkook koltukda oturur pozisyonda uyuyordu boynunu da arkaya atmışdı. Ne kadar sevimli dursada ona sinirliydim.

-"jungkook!"

Ani bağırışım koltukdan sıçramasına neden oldu. Tutulan boynu yüzünden acıyla inledi.

-"hey iyimisin?

-"boynum aahhğğ boynum ağrıyor."

Yanına yaklaştım ve elimle boynunu ovaladım.

-"ahhğ yavaş acıyor."

Gözlerimi devirdim ve ovalamaya devam ettim.

-"böyle olmayacak kanepeye otur, geliyorum."

Yavaş adımlarla kanepeye oturdu. Odamdaki kas gevşetici krem ve bandajı alıp, aşşağı indim. Kanepeye oturdum biraz yaylandığı için acı ile inledi.

-"ahhğ kızım biraz dikkatli ol!"

-"kapa çeneni ve arkanı dön."

Arkasını döndü t-shırt'ünü bir hışımla çıkardım şaşkınca arkasını döndü ve belime sarıldı.

-"napıyorsun jungkook?"

-"bu jel sürme işini yatak odasında hallede biliriz."

Elimdeki bandajı suratına yapıştırdım ve belimdeki elini çekip arkasını döndürdüm.

-"ağır ol jungkook seni soydum ama jel sürmek için...hıh ben sana jel sürmek için soydum o kadın ne yaptıda hamile kaldı merak ediyorum."

Susmuşdu cevap verememesi utandığını belli ediyor ben jeli boynuna sürdüm ve hala yüzünde olan bandı alıp boynuna yapıştırdım. Onu deli etmek için sırtına küçük bir öpücük kondurdum ve yerdeki t-shırt'ünü giydirdim.

-"çok hareket etme."

Telefonum çaldığında masanın üzerinden aldım.

-"alo."

-"mia hollywood dağına gidiyoruz sende gel."(hollywood dağı hshdloc)

-"şey jack ben emin değilim."

-"hadi mia lütfen andrea'nın bir sürprizi var."

-"iyi tamam."

Telefonumu masaya geri koydum ve yukarı çıkıp üstümü giydim. Aşşağı indiğimde jungkook'un sorguyla bakan gözleri beni bulmuşdu.

-"nereye?"

-"hollywood dağına gidiyorum. Evde dur ve funcy'ye bak tamam mı?"

-"hayır, gidemezsin!"

-"sana gidebilir miyim demedim. Gidiyorum dedim akşam görüşürüz."

Kapıyı çarpıp çıktım ve beni bekleyen 4 surat doğru ilerledim.

-"nerede kaldın bebeğim."

-"andrea sen çok kaşınıyor musun ne?"

Hepimiz gülüşerek hollywood dağına gittik. Dağın tepesinden bakıyordum kollarımı açtım arkadan gelen andrea ellerini belime sardı hemen arkamı döndüm kimse yokdu. Sadece andrea ve ben vardık.

-"noluyor?"

-"mia ben senden çok hoşlanıyorum."

 orange blossom JJK AND KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin