8. Bölüm

376 42 3
                                    

8.bölüme hoşgeldin.

İyi okumalar...

Hemen jungkook'un yanına çöktüm ve elindeki bardağı aldım. Yüzüme masum masum bakıyorken bir damla yaş daha düştü.

-"b-bay jeon neyiniz var?"

-"sevdiğim kız...başkası ile sevgili."

-"kim o kız?"

-".....sensin."

Büyük bir şekilde yutkundum benden hoşlanıyordu. Ama ben taehyung'u seviyordum. Hemen ayağa kalktım bileğimden tuttu.

-"sana ihtiyacım var."

-"benimde tuvalete ihtiyacım var."

Elimi çektim ve tuvalete girdim işim halledip eteğimi düzelttim bir anda elektrikler gitti. Korkuyordum.

~yazardan~

-"TAEHYUNG MİA İÇERİDE!"dedi sofia

içeride biri vardı maskeliydi mia'nın olduğu tuvalete girdi ve ölesiye vurdu. Mia korkusundan sesini bile çıkaramıyordu.

-"ABİMDE DE İÇERİDE"dedi yiren

Taehyung hiç düşünmeden elinde telefon feneri ile içeri girdi. Yerde yatan jungkook'u gördü ve bir kolundan tutup dışarı çıkardı hemen geri döndü o sırada mia'nın tuvalette olduğu aklına geldi. Ama hırsız hala tuvalette mia'nın çıkmasını bekliyordu.

Taehyung tuvalete daldığında ilk önce hırsız ile bakışır. Daha sonra hırsız atağa geçer ve yumruk atar taehyung yere düşünce hemen kendini toparladı ve adama karşılık verdi. Yere yatırp delice yumrukluyordu. Daha sonra polisi aradı.

-"mia güzelim aç kapıyı."

Mia kapıyı açar açmaz taehyung'a sarılır çok korkmuştur.

-"taehyung çok korktum."

-"korkma ben yanındayım."

-"j-jungkook?"

-"merak etme onu çıkardım."

~o sırada terasta~

-"abi iyi misin?"

-"m-mia nerede?"

-"taehyung onu kurtarmaya gitti."

-"tamam."

Tae ve mia'da terasa çıkarlar mia jungkook'u merak ettiği için yanına çöker

-"iyi misin?"

-"bana birşey olmadı sen iyi misin?"

-"mia kalk!"dedi tae sinirli bir şekilde

Mia kalkar ve taehyung'a sarılır. Tae'de ona sıkıca sarılır.

-"elektrik gelene kadar burada kalacağız."Dedi hoseok

~mia'dan~

Taehyung'a sıkıca sarılırken uyuya kalmıştım saçlarımı okşuyor ve öpüyordu ama bu gece hepsinden farklıydı. Daha derin bir uykuydu.

~sabah~

Gözlerimi araladığımda hastanedeydim. Ne zaman ve neden gelmiştim? Yanmda annem ve babam vardı.

-"uyandın sonundu kızım."

-"anne neler oluyor?"

-"sen komaya girmiştin 2 aydır uyuyorsun. Tanrıya şükürler olsun ki uyandın."

-"peki hala şirkette mi çalışıyorum."

-"evet"

-"anne eve gidebilir miyiz?"

-"çok birşeyin yok serum bitince çıkacaksın."

Kapı açılmış içeri 3 sevimli surat girmişdi.
Sofia soo bin yiren en iyi dostlarım şirkette beraber çalışıyoruz. 3'ü de yanıma yaklaştı bana sıkıca sarıldılar.

-"bizi herşeyi hatırlıyor musun?"dedi yiren

-"hatırlıyorum."

1 saat sonra...

Serum bitmişdi beni hazırlayıp eve götürdüler yatağımı açıp benide içine yerleştirdiler.

-"güzelce dinlen kızım"

-"tamam anne."

Onlar çıktıkdan sonra jimin, hoseok , jungkook, yoongi. taehyung onları merak etmişdim acaba beni merak etmişlermiydi.

Uykunun verdiği baskı düşünürken uyumama sebep oldu.

Yazar
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Evet buraya kadar geldiysen herşeyin anlam kazandığını anlamışsındır kız komada ve bir köpeğin insana dönüşe bildiğini görüyor hepsi basıt bir rüyaydı.

Sizleri seviyorum yorumlarınızı ve vote'larınızı bekliyorum. Görüşmek üzere.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 orange blossom JJK AND KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin