İyi okumalar...
Vote🌈
Mia'dan
Evet, kesin kararım buydu. Amerikaya gidecektim. Kimseye haber vermeden gitsem bir sorun olacağını sanmam.Ertesi gün...
Şirkete gittim taxi'ye bavulumu ve 1 saat sonra kalkacak uçağımın biletini koymuştum. Birde funcy vardı.
İçeri girdim ve bay jeon'un odasına girdim.(jungkook'un babası)
-"buyur mia."
İçeri emin adımlarla girdim ve konuşmak için dudaklarımı araladım ama konuşamadan içeri jungkook girdi.
-"baba mia ne derse desin kabul etme!"
-"ben istifa ediyorum."
-"tamam mia nasıl istiyorsan."
-"BABA!"
Odadan çıktım jungkook kolumdan tuttu ve kendine çevirdi dolu gözleriyle bana bakıyordu.
-"lütfen gitme."
-"bırak!"
Elimi çektim ve arkamda sulu gözleriyle duran bir adet jungkook bıraktım. Taxi'ye binip hava alanına gittim. Lobiden işlerimi hallettim ve uçağı beklemeye başladım.
-"birazdan uçağa bineceğiz funcy."
Sevimli bir şekilde kafesin demirlerini yalıyor elime ulaşmaya çalışıyordu.
-"sevimli köpek."
Yanıma baktığımda bir erkek bana ve funcy'ye bakıyor du. Gözlerimi kırpıştırdım ve karşılık verdim.
-"evet, öyledir."
-"ismi ne?"
-"funcy"
Kaşlarını kaldırmışdı beğenmiş gibiydi. Gülümsedim ve önüme döndüm.
-"pekiya...senin ismin?"
-"ben mi?...mia sen?"
-"jackson"
Saate baktığımda, 4:00 olmuşdu anonsun sesini duyunca uçağa binmek için ayağa kalktım bavulumu sıkıca kavrayıp uçağıma doğru ilerledim.
♣️
Yavaşça yükseliyorduk funcy'yi yanıma koymuşdum bulutları seyretmek cidden çok zevkliydi. Telefonumun sürekli çalmasını saymazsak.
Jeon jungkook arıyor...
Arama reddedildi.
Telefonumu uçak moduna aldım ve gözlerimi yumdum.
♣️
-"jungkook aradın mı?"dedi sofia
-"aradım ama cevap vermiyor."
-"bana da sanırım uçak modunda."dedi hoseok
-"nereden çıkartıyorsun?"
-"nereden bildiğimi söyleyeyim. Jackson mia'yı hava alanında görmüş ve hollywood'a giden bir uçağa bindiğini söyledi."
-"olamaz!"
Jungkook endişeyle volta atıp duruyordu. Toplantı odasında hep birlikde nasıl mia'nın koreye geri döndürmesini sağlayacaklarını düşünüyorlardı.
-"sanırım dönmeyecek jungkook."dedi soo bin
Amerika HOLLYWOOD
Saat :23:41